Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2010 14:09 - Редът при разбиване на сухото мляко "Веллинг" - повод за отнемане на дете в Швeция през 90-те
Автор: semtomovi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1531 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 18.05.2010 09:40


През 90-те години шведските социални служби отнеха дете на едно шведско младо семейство.
  image

След като случаят се разчу и по шведската телевизия, оказа се, че основната причина за решението за отнемане била, че майката сипвала шведската разновидност на сухо мляко "Веллинг във водата, и бъркала, а не обратното преди да забърка млякото на кърмачето.


image


(Лицата от тази снимка нямат нищо общо със случая)

Когато шведското население научи за случая, съответно бомбардира със заплашващи живота й писма, социалната шефка.

НАШИЯТ КОМЕНТАР:
По време на трите ми майчинства, внимателно следени на ежеседмичните контролни прегледи в местната Детска Здравна Централа (Бйе Вйе Сйе) от детската сестра (борнмурсшкан), имах късмета да не споделя МАРКАТА на закупуваното от мен сухо мляко. Та с какво ли наказание на мен и на децата ми щеше да реагира ДЗЦ, ако узнаеше и анализираше избора ми в досиетата и журналите ми у тях. Че аз имах наглостта никога дори да не напазарувам задължителния и всемогъщия "Веллинг"  за всяка майка пребиваваща на шведска територия. Но какво да се прави?... Вкусовият избор на бебетаата ми, а не социалната служба този път стори въпросния избор и се спря на някакъв югославски варианти сухо мляко, който им купувах от един македонски магазин в имигрантската част около пазара на гр. Малмьо.

Извадихме жив късмет, но  уви... както винаги в Швеция не задълго... и нормално често и повтаряемо неудачно за емигранти като нас там.

Жалко е, че след като българските зрители и население научиха за случая на сем. Танушеви от българската телевизия, никой (с редки изключения тук ние няколко политически активни фигури без реална власт е ЕС) не реагира еднакво сплотено, колективно, задружно и остро против неправдата, както сториха шведските телевизионни зрители.


Тагове:   дете,   мляко,   отнемане,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: semtomovi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1442478
Постинги: 342
Коментари: 1106
Гласове: 727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930