Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2010 08:51 - ПРЕПИС НА ТЕЛ. РАЗГОВОР С ГЛАВНИЯ СОЦ. ШЕФ НА ГР. УДДЕВАЛЛА - началото, част I, или КОГАТО УЧИТЕЛКИТЕ СА НИКАК ПЕДАГОЗИ, НО ИЗЦЯЛО АГЕНТИ
Автор: semtomovi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1041 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.05.2010 18:44



Препис на разговор с главния шеф на централния офис на социалната служба в град Уддевалла К. Х.,
 
Avskrivet telefonsamtal
med hцgsta chefen fцr
centralkontoret, socialtjдnsten
i Uddevalla centrum K. H.


(от 15 януари 2007 г.)
den 15 januari 2007

Примери от богатата фактофалшификационна практика в днешните местни шведски социални служби
и измисляне и аплициране
на "психо-соматични"
диагнози
върху
деца

Exempel pе den rika factfalsificerande praktiken
hos min lokala svenska socialtjдnst
och uppdiktning och applicering
utav "psyko-somatiska"
diagnoser
pе barn


превод от шведски език,
началото, част I

avskrivning frеn telefonsamtal direkt pе svenska
starten, Fцrsta delen

image


(С червен цвят е маркирано, това, което смятаме за незаконно действие от страна на шведските социални служби на фона на фактологията на случая)

(
Med organge fдrg дr markerad det, som vi anser fцr en olaglig
handling frеn svenska socialtjдnstens sida цver bakgrunden
av fallets faktologi)

Марийка: Марийка
(Mariyka)

К. Х.: К. Х., социалната служба, здравей!
Търсили сте ме.
(K. H. Socialtjдnsten, hej! Du har sцkt mig.)


Марийка: Опитвам се да Ви открия от две седмици насам. Въвлечена съм противно на волята ми от социалната служба Доалаберй по улица Л. в някакъв сорт "разследване".

На 15 януари 2007 имах нужда от външен човек  и го повиках чрез Е-мейл за да изхвърли бившия ми съпруг, защото ми гостува противно на волята и се държа заплашително... в моя апартамент.

К. Х.: Мммм...

Марийка: ...
И Ви помолих да ми донесете някакъв.... мобилен телефон, след като той изключи мобилния ми телефон.

К. Х.: Мммм...


Марийка: И идват значи... след... твърде късно... след едно и половина денонощие, приблизително, две от вашите следователки тук от местния офис, БЕЗ обаче  никакъв мобилен телефон....
И ....преди да са успели да ми се представят на вратата се нахвърлят върху мен и започват да ме тероризират защо съм му родила тия три деца.... на този там мъж.

И... започнаха... (пък те не ме познаваха изобщо)... да ме обвиняват, че... съм  ги "разигравала"...и аз... Тъй, че аз бях съвсем шокирана!!!

Както и да е, получих 5-6 добри съвети и един "План за действие" който... бе от рода да вляза в контакт с "Женския Жур" и полицията и така нататъка. И за който им бях благодарна.

И им благодарих за това. И.... от моя страна всичко приключи... защото имах нужда от времето, за да фокусирам върху това... за да работя по "плана за действие".


Но забелязах, в течение на разговора, че Вашата социална секретарка У.- Б. Ш. се опита да ме обвинява... или... да ми пъха в устата ми свои собствени изрази, така да се каже, че съм щяла да имам "ниско самочувствие", опита се да вкара в употреба израза... и да ми внуши, че съм имала  била "ниско самочувствие".

И...другата, която се казва У. Л. ... тя казва:
 "Какво да запишем, ааа....?? Какво да запишем??? - Ха, ние можем да запишем, че деца са пострадали!"

Аз казах "Това съвсем не е така!".  - Защото е караница между мъж и жена. Основно се отнася за мен и бившия съпруг. Следователно децата са премного във възторг от баща си. Неее... те бяха обаче записали това... и после си отидоха.

И...аз им благодарих чрез Е-мейл. И те казаха "Добре. Всичко е добре. Довиждане-довиждане!".  Щели да сложат капака на всичко това. 

После обаче.... поради някаква причина те започнаха да отговарят дали съм щяла да искам "разследване". 
Отговорих им, не, благодаря и им благодарих за "плана за действие" който съм получила и по който ще работя върху него.
Нее, те желаели да разследват за всеки случай. Тъй, че те "назначиха разследване" .

И после чрез Е-мейл У.-Б. Ш. напъхва в устата ми ЧЕТИРИ ЛЪЖИ: 

1. Че АЗ съм щяла да си призная "ниско самочувствие"

2. Че АЗ самата съм щяла да ги моля за "разследване".
3. Че АЗ сама... ох, не знам вече какво още... това бяха няколко неща, които аз... разобличих и им казах "Това  обаче не е истина!"
И се опитах да я коригирам. Не е така... Ой, не знаех... ! - Та аз не знам все още Вашите имена...??? И аз говоря за това. 

И те взеха това много навътре. Тъй, че почувствувах цялата работа като... от рода на... ОТМЪЩЕНИЕ... или как да го нарека...?  - НЕГАТИВНА ЕНЕРГИЯ от тяхна страна за всеки случай!  И им казах "Чувствувам много лоши вибрации да идват от Вас! Не е нищо конструктивно! За конструктивното Ви благодарих, но сега преживявам, че изопачавате всичко към нещо деструктивно"... 

И както правилно прецених, то всичко това кулминира в ... Сега те са въвлекли ... специално контактно лице ("хандлйегаре") и... което контактно лице ми гостува противно на волята ми два пъти тук у дома ми. Против волята ми!

К. Х.:
 Кое е... кое е това "контактно лице"?  
 

Марийка: Тя се казва К. Р. От Скоуне. Преместила се е да живее тук, в Уддевалла.

И после нейно решение беше, че тя желае да РАЗПИТА ДЕЦАТА. И тогава аз започнах да се безпокоя за децата! Защото децата започнаха да ме молят "Мамо, кога социалните лели ще ни оставят да заживеем на мир и спокойствие? Нормално тук...?" Ситуацията започна да става неприятна на децата и също с тия насилствени гостувания.


image

Цялото ми семейство тъкмо прекарвахме.... стомашно-чревна инфекция... Тъй, че моята дъщеря Р. беше казала тук пред У. Л. че... "й бълбука в коремчето". Тя, и нейния брат, и аз я прекарахме - три седмици дълга стомашно-чревна инфекция.

У. Л. записа в журнала си, че това... е "болка в стомаха". Което обаче, в следващата си стъпка вечер беше изопачила до "психо-соматични диагнози".

Тъй че днес, на този етап... К. е била тук у дома два пъти у мен, ПРОТИВ волята ми отново. (ироничен смях) 
И накрая тя схвана... или... след това тя ми обеща да сложи капака на случая  и "контактното водачество", защото... липсва в какво да се рови човек, така да се каже...

Но, същевременно, са посетили училището.

И този ден, през който социалната служба е звъняла по телефона до училището, на мен ми звъни у дома училищната сестра М. А. тук от Интернационалното училище Доалаберй. М. изразява повиквателна за двете ми дъщери на "здравен преглед".

Аз... реагирах на това. Написах две писма и попитах "Защо?" И защо ЛИПСВА формуляр-въпросника? Що за "преглед" е това?  - Защото моите дъщери дойдоха точно преди 1 седмица време от именно този задължителен здравен преглед. И аз разполагам с една квитанция (бележка)
 да ви покажа с дължината и теглото на дъщеря ми М. 
И... затова останах изумена! После тя отговаря, че ВСИЧКИТЕ деца ги извиквали на задължителен здравен преглед. И така нататъка...

После аз звъннах на учителката А. - учителката на дъщеря ми М. ... И учителките отговориха: "Не, няма никакви други деца (извикани за здравен преглед) този месец. Само твоите деца са извикани". Твърде спешна следователно повиквателна, резервиран час в училищния лекар и за двете дъщери през един и същи ден. 

Тъй, че аз проумях, че... Същевременно получих едно КОПИЕ от (соц. контактно лице) К. Р. За пръв път от журнала. И можах да прочета, там, че У. Л. била измислила и записала "психо-соматични диагнози и проблеми у децата". 

Тъй че аз... се опитах да дискутирам това, но К. каза, че не било изобщо истина.

Децата ми върховно обожават своя баща и моя бивш съпруг, техния биологичен баща! И ако ги запитате тях, то те биха пожелали отново да се оженим! (ироничен смях). Но това не е МОЕТО желание. Имам си собствен живот, така да се каже. Тъй че техните взаимоотношения са нещо, което не бих могла да им го повлияя. 
 

И...написах две писма... в два Е-мейла до училищната сестра М. А.  И... я питах защо? Поставих под съмнение нуждата им. Защо тя повиква толкова спешно двете дъщери?

Защото й казах: "Та те току-що са посетили своя лекар за своята стомашно-вирусна инфекция. И лекарят им взел кръв за посявка. И всичките необходими там кръвни проби. И...се касае за стомашно-чревна инфекция с чувство за гадене и с диария. И не е нищо друго психо-соматично, тъй да се каже!

 И накрая училищната сестра М. сложи капака, тъй да се каже. И отпоръча всичко това. Но...

А... сега на 15-ти мене пък ме вика учителката на дъщеря ми М. На някакъв тип "разговор за развитието".

И аз отивам там и си мисля, че ще дискутираме педагогика.
И тази учителка аа... Тя ме обсипва с обвинения. Поставя под съмнение родителската ми способност и обявява детето за идиот. Тя твърди, че то не могло да възприема инструкции.

Следователно, това е нещо доста противоречиво! - От една страна тя казва, че:
 "Ти не си добра майка! Ти трябва да си по-решителна!" И след три минути по-късно: "Нее, ти се държиш прекалено много като учителка. Ти трябва да се държиш като майка!"  - Тъй, че едното не се вмества в другото!

Тъй, че аз разбрах, че се касае за нещо, за което те са взели решение, като са седяли на вътрешна среща. Атмосферата беше доста негативна. Когато влязох вътре бях посрещната от доста странни (в смисъл злобни) погледи. Гледаха ме все едно бях престъпник!

- Тъй че това беше ПОСЛЕДСТВИЕТО след посещението, или след телефонните разговори с училището - от страна на офиса на социалните служби - че се създаде атмосфера на подозрителност, както и една атмосфера, където те търсеха под лупа  да открият "психо-социални неприспособимости и грешки у мен", следователно. 

И ...същевременно тази учителка, която се нарича А., това с което тя се занимаваше бе, че тя .. каза много негативни неща в лицето на моята дъщеря М. Които могат да бъдат оприличени най-точно с тероризиране.

И аз се безпокоя за това, че на детето ще бъдат ВНУШЕНИ маса негативни... неща, които да наранят нейното самочувствие. Това ще я травматизира и ще й създаде комплекси за малоценност в дългосрочна перспектива, като възрастна!

Тъй, че се принудих да се занимавам с това да пиша писма до училищната директорка И. У. - с молба тя да се намеси в това сътрудничество между офиса на социалните служби и тая там учителка А.

Защото една седмица преди тия там "развиващи разговори" ("ютевееклингссамтоолен") да стартират, бях звъняла на всичките учителки, на учителките на децата и на директорката на училището, и им разказала, че социалните служби ще влязът в контакт с Вас за да прехвърлят целия ми личен живот.

И им казах, че аз съм ПРОТИВ това. И че бих желала да запазая моя личен живот за МЕН САМАТА! Та аз не съм едно такова лице, което да бие барабан из града! И никой не знае нищо за личния ми живот и не бих пожелала да го дискутирам с никой! И абсолютно не в училището! За мен училището представлява място за НАУЧАВАНЕ на знания! Аз съм бивша учителка и съм получила образованието си в университет сама. И за мен училището е едно място, където хората би трябвало да се занимават с ПЕДАГОГИКА - и с нищо ДРУГО!

Ии... една част от учителите се оказаха разбрани хора. Директорката на училището също.

Но тази там А. каза: "А аз не съм съгласна с теб! Социалът трябва да стори както желае и така нататъка..." И именно тя... инсценира всичко това.

И когато аз после погледнах в "Седмичника-писмо" от училището, то там липсва... Та не мина изобщо дълго време, откакто аз самата присъствах на "разговори за развитието на ученика"! Следователно това е "фалшив разговор за развитието на ученика"! Инсцениран, тъй да се каже!

И на този "разговор за развитие на ученика" става... Аа, всичко това е доста странно, следователно...Аз... аз БЯХ там следователно! И там не стана на въпрос да се дискутира нито грам педагогика! И аз бях така атакувана и шокирана от тези там негативни обиди... Но... аз... това... е унизително!!! Да съм до такава степен възмутена и шокирана! Че аз не успявам да се ориентирам в това какво става? И защо тези атаки върху мене и децата? Изведнъж???

Та предишната година децата ми посетиха същото училище. И предишната (бившата) учителка на дъщеря ми М. остави съвсем... та тя ХВАЛЕШЕ дъщеря ми М. през цялото време! Нейната "будна способност" и "чувство й за отговорност" и "дисциплина й по време на междучасията", "отговорността й за други деца". - Тя я хвалеше, и казваше, че е нейния "фаворитен ученик".

Тъй, че аз не проумях как махалото би могло да се обърне от положението на едната крайност в другата??? Само защото М. е сменила учителка???..."



продължение в "Част Втора" следва...
 
     КОМЕНТАР НА МАРИЙКА:
Първо, думите на г-жа А. звучат все едно се касае за дете неговорещо и незнаещо добре шведски език. Може би А. е свикнала да прилага тази си осъдителна практика към тази част от учениците си, която е родена в чужбина, на работното си място в Интернационалното училище Доалаберй в имигрантското гето Доалаберй. Само, че тука има една малка пропусната от А. подробност. Децата ми са родени в Швеция. Баща им е швед. У дома им говоря с тях, и децата помежду си - на шведски език. Разбира се, никой по-късно, ако очернянето на майка и дете бъде прокарано чрез училището, няма да вярва, нито да си помисли, нито да си представи, нито да му мине и през ум, че обстоятелствата са такива. Детето се третира едва ли не със статута на бежанец. И с полуславянското си презиме ще бъде заклеймено в Матерното Досие за веки веков като нешведско и непълноценно.


Сега всеки ще си помисли, че когато учителката на децата Ви ви обвинява, че не сте достатъчно "родител" на детето си, то тя ама разбира се Ви познава предобре, срещала ви е, опознавала ви е и е имала време да стори умозаключение за да има основание за някаква самопреценка. Да, ама не! 
В  този конкретен случай обаче, бедата е там, че въпросната учителка А. бе абсолютно НОВА за дъщеря ми тъй като за пръв път води този клас. Училището бе сменило учителите.

Следователно учителката А. не познава не само мен, що за човек и за родител и майка съм, но и не познава достатъчно дъщеря ми М., за да си позволява да подценява интелектуалните способности на детето, но и дори се срещахме и виждахме с нея за ПРЪВ път. Нещо повече, аз очаквах най-елементарни обноски - да ми се представи по име, титла, специалност, да спомене нещо за годишния училищен план, да ме попита за името ми. Комуникацията винаги започва с уводната фаза на представянето на двама души. Нищо подобно не се случи!  В този случай А. прескочи съвсем уводната фаза, държейки се към мен като стар познат, познаващ ме едва ли не от години, и недоволен от характера и дейността ми! 

От вратата А. предпочете да атакува най-безцеремонно, идиотизирайки майка и дете. Личеше си по всичко, че учителката А. изпълняваше поръчка на социалните служби  и се беше вживила в ролята си да инсценира обстоятелства от бъдещето, прелитайки с Машината на времето сякаш с години напред.

 Другата й колежка седеше конфузно до А. и беше странно забила поглед в масата с розови страни през целия "разговор", сякаш се срамуваше от поръчковото задание на колежката си.
Когато учителките изпълняват преди всичко агентурска дейност, и не отварят нито думичка за педагогика, нито за учебен план или учебно съдържание, годишно планиране, когато не се дава възможност на родителя дори да надникне и да се запознае със съдържанието на учебниците на децата си (учебници и тетрадки ги държат след приключването на последния час заключени в 1 шкаф в коридора, и на учениците не се дават абсолютно никакви домашни за дома, нито им се позволява да носят тия учебници и да ги показват на родителите) - то се касае за умишлено държене на страна, за дистанциране на родителите от учебния процес в Интернационалното училище Доалаберй, гр. Уддеалла, Швеция.

Когато на родителските срещи вместо да се даде възможност на родителя да си навакса информацията за тия основни, поне в България, предпоставки за запознанство на родителите с учебния процес и обучението, а вниманието бива изкуствено отклонявано по главната за учителите и социалната служба тема - да се търсят слабости и кусури в дете и родители, то работата е повече от ... спукана!

image

За сравнение: В същото училище същата година другата ми дъщеря, която не е словоохотлива и от нея малко трудно изкопчват информация, донесе у дома, свила в чантата си скришом от учителите един ден, 1 голяма книга-скицник, чието нормално място е шкафа в коридора. Когато я отворих се хванах за главата: левите страници на предебелата книга представляваха блокче-скицник, а десните бяха печатани с редове за писане.

Всеки божи понеделник учителките изваждали тази Информационна Библия, и карали децата най-подробно и най-реалистично да нарисуват как са прекарали уикенда у дома - с кои хора, къде са ходили, какво са правили. Вдясно - редовете биваха изпълвани с писмена информация за нарисуването. Един вид текст по картина - на пръв поглед. Или - информационнен обмен с полицията или социалните служби - на втори, което е далеч по-вероятното.

Жалкият извод е: Когато учителките са "малко педагози а много агенти на секретната полиция и на социалните служби" - работата на шведското образование е повече от спукана! А нивото на знания е поне една двадесета по съдържание и обем от това, което връстниците на дъщерите ми - учениците от България усвояваха същата година.



















Тагове:   шеф,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: semtomovi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1436209
Постинги: 342
Коментари: 1106
Гласове: 727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031