Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2010 15:21 - ЖЕРТВА НА КАПАН В МЕСТНАТА ЗДРАВНА ЦЕНТРАЛА
Автор: semtomovi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2870 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.05.2010 09:08


 




image

От прослушването на звукозаписа на посещението ми-което се оказа "капан",  в кабинета на новото ми "джипи"  (този чорлав, небръснат и афектиран д-р Ю. Л., който е най-вероятно съпруг на главната инфекц. лекарка д-р Б.-М. Л), човек може да остане заблуден. Тъй като, този лекар, напълно не познава нито мен, майката, нито децата ми, никога някога ни е лекувал. Нито пък някога е бил в течение на хелминтозните ни лечения в България и в Уддевалла, Швеция от юни до авг. 2007 г. или на другите антибиотични лечения на стрептококи на работното му място, през юни 2007 г. например.

Това не му попречи обаче да ги отрeчe и да ги отпише в своя всесилен и всевластен над живот и смърт, документ "Воординтиигет".  дори няма медицинската компетенция да отрича решенията и леченията на десетки инфекциозни лекари и на трима доктори в Бърза помощ които на системи с "Рингер", антибиотици и "Калиев препарат "се бореха за живота ми целия м. юли 2007 г.

И все пак джипито д-р Ю. Л. си позволи да укрие всичката  ни документация, лаб. проби на хелминти и на стрептококи и т. н.  - всичко, целия архив на неговото раб. място Поликлиниката Доалаберг,

а неговият приятел и шеф на инф. клиника и колега на жена му - исландецът пък се задоволи да укрие своя дял от хелминтозните ни проби, живите там 4 сантиметрови червеи "хооакмаск", признати от сестрата му Мария, както и иззе и укри документацията на получените лечения с "Рингер" от три различни лекари от Бърза помощ към същата болница, която изчезна у него.

напразно три години се борим да я получим обратно (укриват всички доказателства около хелминтозата).

Дори този исландския лекар д-р У. Щ. беше изпратил друг свой приятел и шеф на Жълтата къща - една сграда в същата болница, който се предложи да ми гостува насилствено и да ми изземе последните доказателства за леченията на мен и дъщерите от България, което обаче аз му отказах и такива все още притежавам.

Та тази мафиотска групичка приятелчета-лекари се възползват от закона от 1934 г. който дава правото на 2 лекари да ви отнемат свободата и да ви идиотизират насилствено, стига да съберат 2 лекарски подписа и това става възможно тогава без съд и присъда. 

Следователно до момента е направен сериозен опит от лекарите-мафиоти и приятели в Уддевалла, да преревизират живота ми до
 
"фобия от червеи, втълпяване, агресивност, риск за деца" с 1 фалшив и всемогъщ документ, Воурдинтиигет, 

само защото джипито се бе съюзил с колега на жена си в малкия градец - и той лекар, исландец и расист, главен лекар на инфекц. клиника. Когато се съберат 2 лекари в сила влиза всемогъщия закон Ель Вйе Ю, позволяващ им да ви затворят осъдят или убият, отровят, или инвалидизират с невролептична лоботомия без съд и присъда, без дори съдопроизводство от най-елементарен вид.  

Думите на новото "Джипи" д-р Ю. Л. са най-внимателно подбрани от него, за да преревизира живота ми до психическа болест - след 3 страници смешни лъжи. 

Въпреки, че документът бе анулиран от гл. лекар на Затвореното психиатрично отделение, където ме държа насилствено 34 дни в Троллетан, то въпросното джипи и соц. секретарка отказват да се предадат и ме третират, като че ли фалшивият документ е все още в сила.

Социална подкрепа джипито е намерил от 3 други, решили да отмъстят за полицейската ми жалба против расистките тормози по адрес на децата ми, от тяхната приятелка и информатьорка и моя съседка, живееща през улицата на последния етаж - г-жа Г. К., соц. секретарки - г-жите У.

И така се разгъна мощна колективна акция с  цел физическото ни ликвидиране като семейство включително и на децата, които прекараха хелминтозата без болнично лечение в Швеция, за което специално летях от България.

Не бяха пожалени детските животи - на които трите единствени отделения, предлагащи антихелминтозно лечение, отказаха здравеопазване в най-критичен момент и те изкараха целия м. юли и половината август, до затварянето ми на 17 авг 2007 г. у дома на самолечението.
 
Късмет, че по-голямата ми дъщеря се поободри и можа да стане на крака да купува сухари и бульон и "Провива" (разновидност на бозата) от местния супер и че касьорката й позволи там като непълнолетна да пазарува с моята банкова карта. (Аз не можех да си изправя главата от възглавницата, бях изплезила език, и всяка сутрин към 11 часа започваше да ми се вие свят и ме обливаче студена пот и ми избиваха черни петна, отивах си направо и всичко това от загубата на електролити от дългото време диария).

Беше трагедия да акцептирам как децата ми живееха благодарение на "Лоперамида" - антидиаричното средство у тях оставаше някаква животоподдържаща течност. Пихме го 3 месеца, при все, че на опаковката е разрешено максимум до 1 седмица.

Ако не се беше смилила над нас инфекц. лекарка д-р Анн Т. от същата расистка инфекц. клиника на исландеца-расист лекар, то ние или трябваше да пътуваме чак до гр. Стокхолм до частна и неутрална на интриги, и на отмъщение, клиника, за да ни спасят живота
 
(но сестрата от "Специалиста по черва и стомах" в Стокхолм по телефона прецени, че сме толкова зле, че няма да понесем пътя от Уддевалла до Стокхолм, а в гр. Гьотеборй най-близката друга държ. инфекц. клиника ни отказа. Отказаха ни брутално преди да сме изложили случая пред тях, заключиха странно "фобия от хелминти", дори без да чуят фактите.
Най-вероятното ми обяснение за странната реакция на рецепсиониста им, с който се свързах по телефона, бе, че персоналът от тази инф. клиника в Уддевалла би трябвало да е влязъл в контакт с тях и да ги е настроил)
.  

Както и да е, социалните служби  и д-р Ю. Л. до ден-днешен, 2010 г., не признават хелминтозата на семейството, приписвайки ми я за "измишльотина на фантазиите ми, самовтълпяване и страх" (аз съм селско дете и съм за съжаление убивала с мотиката с хиляди дъжд. червеи, страхове нямам дори от змии и мишки, тъй, че приписваното ми "псих. заболяване" е смешно.
 
Всичкото отричане у новото "джипи" чорламия небръснат и афектиран д-р Ю. Л. на 17 авг 2007 и до днес става при все наличието на куп документи от инфекц. отделение, болницата Стамен Илиев,, гр. Монтана и от Бърза помощ в Болницата гр. Берковица - и никой не бръсне за слива опитите на инф. гл. лекарка д-р Събчева да предаде препоръките си с моята прводаческа помощ на своите шведски колеги. Помощ от български лекари те не щат.

Но затова пък г-жа соц. секр. К. Р. беше заплашила на среща с адвокатката ни да изпрати персонал в България. Най-вероятно се планирало подкупване на бълг. лекари и изземане и унищожаване на хелминтозо-доказаващите семейни лекарски журнали от архивите там (един невъзможен на практика процес в България - проверих в тези отделения в България и ги предупредих за планираната акция).

Всичките тия ревизии и отказване на инф. помощ в критичен три месеца период за децата очертава противоположното на "хуманизъм" лице на социалнте служби, джипито и държавната инфекц. клиника към Болницата в гр. Уддевалла.

Напротив, умишлените им фалшификации, затъмнения, укривания на проби и документи, отричания на хелминтозата (с помощта на въвличане на психотерапевт от затвореното отделение към Болницата НЕЛ в съседния град Троллеттан - който е зет на моето редовно джипи от Поликлиниката Долаберй в гр. Уддевалла), ги прави автоматически съпричастни и престъпна жестока към детския живот мафия -  в опит за убийство на страдащите ми от повръщане и разстройство и обезводняване цели 3 месеца, нелекувани чрез тяхното вмешателство, саботажи и изкуствени пречки, инструкции към странно държащия се персонал,  три мои деца - и ме плаши до смърт! 

Просто бяха изчакали най-удобния  им и най-уязвимия за нас всички момент в който бяхме физически тежко болни, изтощени и уязвими, за да ни довършат физически - в която картина трябва да впишете и затварянето, и страничните действия на това насилствено сервирано ми три пъти на ден лекарство "Респердоол".

Когато соц. служби и двамата доктори не успяха да убият физически децата,
 
в деня на насилственото ми затваряне в Затвореното психиатрично Отделение заради "фобия от червеи"  - на 17 авг 2007 г. подгониха автоматично да осиновяват децата в три приемни семейства! 

На този фон, би трябвало да приемете с "една щипка сол" обвиненията на соц. секр. К. Р. в писмото й до София от окт. 2007  и на д-р Ю. Л. в обвиняващото гл. психиатър от затвореното отделение писмо, че съм "риск за деца", защо ме е пуснал. - Страхуват се от разкритие на престъпленията си!

Рискът за изхода от хелминтозата за живота на децата и който риск поеха децата, бе, че под тяхно нареждане и съпричастност на децата им бе отказана инфекц. здравеопазване в най-критични  моменти (на практика това стана посредством празнословно отричане на диария, записано от мен също - от исландеца-шеф на Инф. клиника), както и от колежка на двете джипита и полякиня д-р Е. Ю., тя укри 15 см глист на дъщеря ми в критичен момент на 27 юли 2007 без да я изследва, и изписа детето "здраво" в журнала си

(нейните журнали напразно се опитах да обжалвам с писма-факсове, но нито звук отговор от Поликлиниката Доалаберй от въпросната полякиня).

Че децата ми са днес живи съм благодарна единствено на д-р Анн Тепез, също лекарка, също от инфекц. клиника в болницата в Уддевалла, но която противно на решенията, забраните и срещите им - на саботажната колективна акция против нас, реши да ми се обади по телефона и да ни спаси живота.

Тя и аз се срещнахме лично и тя се зае да ни лекува на своя глава..

Заслуга има и италианката и южноамериканец от Института по заразни болести, Уппсоала, които по телефона ме инструктираха как да вземам нови проби и да ги "фиксирам" в спирт
Лаборантката-италианка  Силвия Б. дори ме инструктира да съм се обърнала за епруветки в местната ми поликлиника. Епруветките ми бяха отказани. Най-вероятно сестрата от Поликлиниката Доалаберй е предала на докторите и това е вбесило джипито д-р Ю. Л., и обяснява неговия "бяс" от преписа на моето посещение-залавяне у кабинета му на 17 авг. 2007, и обвинения "за ровене в лайна".
Вбесило го е, че по закон той ни е обърнал гръб, а аз съм потърсила помощ чак в Уппсоала и дори лаборантката г-жа Силвия Б. направи изключение за да "спаси живота на децата ми" и не ни взе пари - всичко за да прекъсне тази геноцидна практика и заговор против детските животи, в който участват соц. служби. 

Въпросната милосърдна лекарка г-жа Анн Тепез дори се смили над лошото ми здраве и беше дори отпуснала едно направление за мен, Марийка, защото подозираше имунна недостатъчност, за имунолог.
За съжаление и него го постигна злощастната съдба на хелминтозните проби: по-нататъка исландският й шеф пое водачеството и направлението за имунолог както и дадената ми за попълване Схема на възпаленията по дати - изчезнаха някъде безследно.

За сметка на това психиатърът-зет на редовното ми джипи и гл. лекар на Затвореното отделение, където ме заключиха 34 дни ме обвиняваше защо съм попълвала Диарична схема,

като тя представлява една предварително напечатана и оформена от Инфекц. клинка диаграма и се издава и дава на пациент единствено от инфекц. лекари по време на посещение там. Дори наличието на този документ бе приписано на "моята психика и отклонения в нея".

На този фон има много фактологически пропуски, които ще допълня тук, за да ви стане още по-ясно какъв кошмар изживяхме - от една страна от паразитите, и от друга страна от гоненията и от обидите. В този кошмар има риск фактологията на случая да изчезне. Време е да допълня някои факти:

 

НЕ СМЕ ЛЕКУВАНИ С НЕВРОЛЕПТИЦИ, А С ЕЛЕКТРОЛИТИ И АНТИБИОТИЦИ

Касае се не за необходимост от невролептици.
В нито една българска или шведска "Бърза помощ" никой
спешен лекар, или персонал на бърза помощ, нито
шофьорите на линейки
никъде не посегнаха към
неверолептиците.
Веднага се ориентираха обаче към електролитните
найлонови торбички с "Рингера" -
към дехидратацията и антибиотиците
.

11 години в никое лекарско удостоверение срещу
заглавие  "Психично състояние" никой от тези шведски
и български лекари не е попълнил нищо обезпокоително
за моята психика" .

Стотици пъти вместо това е попълнено под това заглавие  "U. A."
("Utan Anmдrkning") което на български горе-долу се
превежда "Без забележки". 
 
Касае се вместо това за дехидратация на моето тяло
и на дъщеря ми Р.
с електролити,
като "Рингер" и "Глюкоза" интравенозно,
примесено с "Гентамицин" интравенозно и "Нелидикс"
за Р. орално, а по-късно и за обезпаразитяващото
лечение с "Vermox Mebendazol"
(7 плюс 3 или общо 10 дни през юли 2007),

предписано на ВСИЧКИ членове на семейството ни от
инф. д-р Анн Тепез и нейния колега-инфекц. лекар мъж,
и което няма нищо общо с психиката на човека..



ОБЕЗПАРАЗИТЯВАЩИТЕ
ЛЕКАРСТВА
СЕ ОТПУСКАт
ЕДИНСТВЕНО ПО
(ЕЛЕКТРОННА)
РЕЦЕПТА, КОЯТО ШВЕДСКИЯТ
ПАЦИЕНТ НЕ МОЖЕ
САМ ДА СИ
ИЗПИШЕ
Касае се за 8 електронни рецепти, които д-р Ю. Л., и в
последствие соц. секр. г-жа Р. и персонала й, ОТКАЗАХА
ДА УВАЖАТ ЗА ДЕЙСТВИТЕЛНИ ДОКУМЕНТИ и които
ПРИКРИХА в документа на д-р Ю. Л. "Vеrdintyget",
въз основа на който ме затвориха 34 дни принудително в
психиатрия, приписвайки всички тия факти единствено като въображение на "болната" ми психика! 
Хитро нали?

Но едва ли пример за подражание на експертност, а
единствено на човеконенавист и на липса на респект
към нов клиент! Защото, ако се поровим във фактите,
вятърът отняся картите, строящи въздушната им кула...
  Тука д-р Ю. Л., исландецът д-р У. Щ.  и соц. секр. г-жа
К. Р. са били гръб на още една  малка "подробност" с "
голямо значение като извод. При най-малкия опит за
запознанство със случая ни по-отблизо се натъквам и на "
следното несъответствие. На малък "пропуск" и
ново "премълчаване" в писмените обвинения на д-р Ю. Л.,
че видите ли, Марийка е Ку-куто, която цели три месеца
сама си взимала пробите и сама си лекувала децата над
1 месец заради фобия от червеи!

- Пълен абсурд!  Опитах се да му кажа, ама той ме чу и
умишлено ме прекъсна, как в хладилника ми доскоро
съхранявах червеи  в кутийки именно за журналистите
.
Това защото предположих, че кулминацията ще се "
развие в тази посока на публичен процес против мен!
За доказателство!
Дори бях ги предложила на лаборантката Силвия Б. в
Упссоала, да
й ги пратя по пощата, да ме пощади, да не взимам нови,
беше ми писнало от проби, които искаха - и инф. клиника,
и редовното ми джипи д-р Й. М. и сега и Упсоала.

Но тя не ги пожела. 
Уви, не ставали. Работела само с пресен материал за
диагностициране. Изсушени хелминти не й вършели
работа!

Тия пропуски обаче г-жа соц. секр К. Р. впоследствие в
писмото си пред социалните власти в София е обобщила
като "психично болна" и "риск за деца".


Затова е уместно да разчепкаме случая по-основно
и да изолираме фактите, за да не се подведем и приемем
необоснователните обвинения на  джипито от
сляпо доверие, че видите ли, те, светите шведски лекари
агират като нашите в България - съвестно и
добронамерено! - Това, не е така!

За тях идеологията и властта важи над фактите и
документацията!
Правата в Швеция се получават единствено в
разобличаващо публицистично ровещо журналистическо
предаване - вариант на  тези на журналистите г-н
Карбовски и на г-жа Михнева, в България.

При Яне Юанссон, (който не би си мръднал и задника
да раздава възмездие в полза на 1 имигрант)!

Възможно е във всички шведски аптеки през актуалната
2007 г. всеки клиент там да си закупи лекарства за
острици. Тези са от безвредна боя и не се отпускат
по рецепа.  Но единсвено за Острици глисти.

А нашата ситуация беше къде по-сложна.
1. Първо лекуваха на тримата
рота-вирусна инфекция,
2. на дъщерята М. бели топчета по гърлото или херпесна
ангина,
3. и хелминтите, хванати
от мръсния плаж или води на Поморие -
поне 4-6 сорта, които аз  се хванах за главата колко
различни изглеждаха и дори ги фотографирахме като
някакви извънземни същества.


То си беше голямо зло
събитие!

Да, ама "Вермокс Мебендазол" не е лекарство против
острици единствено. То е с по-широка гама и покрива
10-тина сорта хелминти. От него ние изкарахме поне 4
вида гадини. 

За това д-р Ю. Л. извика сестрите си  да ме набият на 17
авг 2007 и да ме набута в полицейската кола, за да не
мога да почна там да му разказвам тия неща! 

Наби ме преди да го запозная със случая ни, и с
леченията ни, така да се каже! Предварително! 

 И на подобна тяхна дезориентация, пропуски и хаос,
обаче, продължават да гради обвиненията и
идиотизациите на личността ми триото

"д-р У. Щ., д-р Ю. Л. и г-жа соц. секр. К. Р.",


дори с писмо през окт 2007 с. опитала се да
прехвърляйки  топката в България на бълг. си колеги,
незапознати със случая, надявайки се да приемат за
чиста монета писмото й, една Голяма лъжа, изградена от
множество Под-Лъжи.

Ако не се бе натъкнала
на бивш лекар-соц. шеф - то направо от раз можеше да
ви заблудят.

Пък Вие от къде на къде ще знаете подобни
"подробности" за шведските аптеки
, за лечението на
хелминтоза? Вие, които живеете в капитализъм и в други
пазарни условия, в либералния пазар на свободно
продавани  (без рецепта) силни лекарства 
из бълг. аптеки? 

За разлика от това безвредно лечение против острици,
което става с лекарството с безвредната боя, която всако
шведско семейство и родител могат да закупят на децата
си в предучилищна възраст, 

то лекарствата с широкоспектърно
обезпаразитяващо действие,
включващи
обезпаразитяване от паразитите:

"хоакмаск, пиискмаск, аскари и др. тении"  с

а доста СИЛНИ.


Ако страдате от тежка диария, инфекц. лекар
поема риска да ви натовари с допълнителна диария
,
защото  страничното  действие на Вермокса си е
още диария, или по-тежка диария
и натоварване на вече до крайност инфектираните
ви черва.

Инфекц. лекар, предписал Вермокса, според
логиката от изказването на звукозаписа от 17 авг
2007 джипито д-р Ю. Л. - е идиот,
ако ще натоварва три диарични от 3 месеца деца
с ОЩЕ диария! 

Хубаво, но рецептата не е 1. Рецептите са няколко! Издавани са на няколко пъти по електронен път от двама
инфекциозни лекари! 1 лекар да греши веднъж -
тази теория e OK.
Но двама инфекц. лекари да грешат в поредица
лечебни решения???
- а не е ли джипито
попрекалило в омразата си към мен и в желанието
си да предаде децата ми за осиновяване на соц.
служби??

Силният Вермокс НЕ се отпуска БЕЗ рецепта из
аптеките нито за деца, нито дори за възрастни
.
Рецептата пък се изписва не от джипи,  а от инфекциозни
лекари по специалността, които са учили за да не
правят грешки повече години от 1 шведско джипи,
 което е много повърхностно запознаато с разните
болести и лечения. 

За тия специализирани лекари се иска направление от 
джипи.
Но в критичен случай като нашия инфекц. лекарка д-р
Роллйен още на 3 юли 2007 г. , на другия ден от
пристигането от България още от вратата извика носачи
с количка и линейка  и в легнало положение ме изкара
в легнало положение на система в Бърза помощ. 

Лекува ме, следователно, в критично положение
дори без направление.
(То и без друго нямаше да го
получа от  злонамерено предубедени джипита от
местната поликлиника).

Тия  подробности, обаче, псевдоджипито д-р Ю. Л.
в звукозаписа може да чуете от филма и записа му,
приложени на тоя сайт, как той напълно ги отрича
.

Най-вероятно самочувствието и самонадеяността му
идват от факта, че приятелят му исландският лекар
укрива лекарския архив - както от собственото си раб.
място - от Инфекц. клиника, така ги е иззел и от Бърза
помощ от Болницата в гр. Уддевалла.
Там, на гишето ми отговориха, че вече
не ги съхраняват у тях, а са му ги предали!

Вермокс е отпуснат по лекарско предписание –
първата рецепта е подписана от 
инфекциозната лекарка д-р Анн Тепез, Инфекциозната
Клиника към Болницата в гр. Уддевалла,
а втората: от нейния колега д-р Щ... (забравих му
името в момента!) на няколко етапа.
Следователно грешка веднъж става. Но на няколко етапа
грешка от двама реномирани лекари - ми звучи като
невъзможност!


Д-р Анн Тепез отпусна рецепта с "Вермокс Мебендазол"
за 7 дни за мен и децата с цели ЧЕТИРИ на брой (4)
рецепти, докато Д-р Щ... (как се казваше сега) допълни с
четири (4) нови рецепти за повторно пречистване с още 3
дни "Вермокс Мебендазол" против евентуални
новоизлюпени яйца, прекъсвайки цикъла след 3
седмична почивка. - Осем пъти "ГРЕШКА" Е ПРЕКАЛЕНО
ИЗКАЗВАНЕ И ПРЕКАЛЕНА ЛЪЖА ОТ СТРАНА НА
ДЖИПИТО 
(чуйте го пак на звукозаписа)!
2 лекари с по 2 пъти грешки?
- Ще му
се!!
  Рецептата се праща по ЕЛЕКРОНЕН път от болницата до
аптеката. Лекарските решения са извън контрола ми и
извън "грешката" както д-р Ю. Л. на звукозаписа ви
представя и "продава" случая.


image

Хубаво, казва д-р Ю. Л., Марийка е лекувана от
хелминти заради  "лекарска грешка" у двама инфекц.
лекари. - Ами сина ми? Той остана до ден-днешен
забравен.


Никой и не иска да споменава името му?
Страхуват ли се от нещо? - Да.

Защото е факт, че Инфекциозната лекарка д-р Анн Тепез
е лекувала в Инфекц. си kабинет и клиника към Болницата
в гр. Уддеавлла на 8 юли 2007 мен и синът ми Р.

За непрекратяващи, след лечение в Инфекциозното
отделение към болницата
"МБАЛ Д-р Стамен Илиев" в гр.Монтана против
ротавирусна инфекция и хелминтоза 
от д-р Събчева в края на юни 2007).
..разстройство, повръщане.

Заведох и  сина Р. у  инф. лекарка д-р Тепез, в началото
на 8 юли 2007, и поради подновилите се оплаквания за
"сърбеж в дупето".

- Напразно инфекц. сестра Мария раздаде епруветки с капаче и
взе проби и кръв и фесес и от сина Р.
Тия проби, обаче, никога не получиха отговор.
Пропаднаха като че вдън земя.


Никой след това не ги и спомена от въпросната инфекц.
клиника към Болницата в гр.Уддевалла, въпреки
множеството ми запитващи по писма-факсове!

До ден-днешен! Нито звук отговор от там! Правят
се на слепи и глухи! Или не могат да четат шведски! 

Гадая, че пръст отново има гл. лекуващ лекар
исландецът д-р У. Щ. - съратникът на
джипито д-р Ю. Л. Че кой друг?!?

На преден план излиза и моралната сентенция на случая.
А ако пък бях послушала соц. секр., и клиниката, и
джипито и бях била гръб на повръщащи, чешащи се,
отпаднали, мрещи и заседнали в тоалетната с диария
деца? А  дали щях да съм "по-малък риск и по-малко а
гресия" ако бях оставила децата ми да си чешат яйцата
по ануса до смърт без да ги лекувам, да си повръщат и
да припадат у дома, kакто г-жа соц. секретарка К. Р. и
джипито д-р Ю. Л. гго изискват това от мен в писмата си
до властите?
Или щяхме да донираме органи???
Пресни детски органи
в изобилие??? - Моля, преценете сами!

Документацията от Инфекц. клиника и от местната ми здр.
централа (нарична от мен Поликлиниката Доалаберй тук)
е най-вероятно от д-рите У. Щ и д-р Ю. Л. и физически
унищожена. А дали защото са се страхували от последствията при
вероятната разпра на разследващата журналистика?


Защото да морите умишлено семейства с много деца,
отказвайки им в критичен момент животоспасяващо
лечение - това са не само незаконови действия, но е и
престъпност. Зад която, гадая, предполагам се крият и 
някакви финансови интереси!

По практика и закон, документите за всеки шведски
гражданин би трябвало да се съхраняват до 10 години
назад във времето във всички държ. учреждения и
инстанции в Швеция. Тези могат във всеки момент да
бъдат представени на всяко лице
- и гражданин:
както на самия обект (гражданина), на учрежденията,
или на всяка интересуваща се от случая медия. Тука е
нарушен в такъв случай тоя закон.
 
ако се съберат заедно двама мафиоти-лекари д-р Ю. Л. и
исландецът д-р У. Щ. и пристъпят към Кристална Нощ и
 унищожат всички доказателства
от Поликл. Доалаберй,
Инфекц. клиника, както и от Бърза помощ към Болницата
в Уддеалла - то бленът за осиновени деца или за
донирани органи е факт.


- Да, ако майката им позволи подобно деяние.
 Тук включиха и механизма на заплахата
, която идваше
лично от соц. секр. г-жа К. Р. която след приключване на
соц. разследване се беше нагърбила да събира адресите
на мен и на децата и роднините ни в БГ сякаш
заплашвайки ги със саморазправа там
, далеч от
роднините им днес.

Лекуващите инфекциозни лекарки, още през юли 2007,
непосредтвено след даване на обезпаразитяващия кюр
с "Вермокс Мебендазола"се изпокриха до една
и не поеха отговорността за леченията си (изведнъж
отделението се оказа "празно" при всеки мой опит за
контакт, получавах все нови лекарки от същото
отделение - прекарахме поне 7-8 различни инфекц.
лекарки през юли 2007, защото не се
подобрихме и след втория кюр с Вермокса
.
Дори персоналът - сестрите и санитарките
се изпокриха и започнаха да се държат странно дори по
телефона.
Комуникациите ги  пое единствено този исландец лекар,
който отричаше след Вермокса продължаващата ни
диария - на мен и на децата най-брутално

( и това е записано на mp-3 .)

Останаха ми единствено звукозаписите на леченията им.
(И когато лъжата цари и всички лъжат и се покриват не
ви остава нищо друго освен да им записвате лъжите и
да съставяте пъзела на Сеира им!)

Е, ако нямаше да обърнат нещата в мой ущърб,
нямаше да ги записвам, но след като и Касата от години
преди това се опитваше да преиначава ревматично-
инфекциозните ми болести в "Стрес" и "психо-соматични
",
то аз още преди години прецених, че е време да ги
записвам, защото от години наред обжалвам парите си
получавам чрез съд и с диагнозофалшификациите
на Касата така и не можах да се преборя! 

Честни сини очи - тоя израз трябва да е измислен заради
шведките и шведите!

Но да се върнем към злополучното лято на 2007 г. Та
тези детски и семейни оплаквания съвсем не са
уникални за нашето семейство, за да се приписват
единствено на психиката на майката като
"въобръжение, фобии, параноя, психоза".  - Че остриците
поразяват и в Швеция хиляди деца годишно в
предучилищна възраст из детските градини
и са проблем
на шведското ежедневие, а не бреме на моята лична
психика! Но в Затвореното отделение лекуващият
психотерапевт избра да ми се накара дори за училищните
въшки и грипове,
обвиняващ ме за "прекалено честите
отсъствия на децата ми от училиище".
Не му пукаше, че до 8 отсъствия по болест годишно си е
нормално, според медицинската статистика.

   - Твърде преувеличено е д-р Лундберй и г-жа Рандрюп
да ми приписват действително отделени ОСТРИЦИ
от децата и мен
ЗА МОЯ ЛИЧНА "фобия от глисти в
резултат на болна психика".
 
Шефът на българските местнисоциални служби, който е
бивш участъков лекар от България, поне има
находчивостта да попита самите деца
"Деца, имали ли сте глисти?".


И се зае да ги изслушва
едно по едо.

Но дори това в Швеция не бе направено. Защото целта
бе моето идиотизиране, за да се изземат на майката-идиот
трите й деца, и се осиновят по широко прилаганата
държавно-социална практика.

Тези три осиновявания биха отворили стотици нови
работни места по домовете
, и качили стойността на
акциите им в тези домове.

Моето доживотно задържане и "изчезване" в Затворено
психиатрично отделение пък щеше да поддържа 
заплатените с държавни данъци поне 80 души
психиатричен персонал на 2-3 смени на работни места
.
(Не, че персоналът там не ми е симпатичен...
Напротив! Но, системата е коруптна и гнила по
своята същност и природа).

Нито пък решенията и взимането на пробите на
"фесеса" ("изпражненията
") са по моя лична
инициатива възможни като пациент в шведска болница
или лаборатория днес
- както тоя грях ми го приписа в ц
ели два броя свои документа д-р Ю. Л., набеждавайки ме,
пишейки до  Психиатрията на Отделение 67 чак през окт
2007 (след пускането ми на 14. септ 2007 на свобода от
Отделението 67), все едно д-р Ю. Л. пише след първия
си работен ден в прекараното му напълно непознато
шведско здравно заведение, и все едно не аз съм
чужденеца там, ами той самият.
Та да ме упреква пред гл. психиатър там, зетя на
колегата си и мое редовно джипи - д-р Д. Б., че видите ли,
съм ги била вземала тия проби с изпражнения по моя инициатива и съм
насилвала децата!
Пълен абсурд! Коя съм а и кой ще ме допусне мене в
Швеция да им командвам болничните лабораториите с
камери и най-строг устав и начин на работа?

Сестрите съблюдават най-стриктно и най-
малкото отклонение от строго установения болничен ред
и рутини. Коя съм аз за да ми разрешат подобна практика
в някоя шведска болница където правилника на
болницата, реда и дисциплината стоят над всичко друго?

- Измишльотините на джипито д-р Ю. Л. падат като
Въздушна кула. Ох, целия Ви живот в Швеция се състои
в това да разобличавате измислици и чернилки,
клевети и доноси. Тъкмо  изобличите глупостите на 1
расист, после изневиделица се появява
следващия - сякаш шведите нямат друга работа освен
да се заяждат в кампании с чужденци).

Като майка, се сблъсквам за пръв път в живота ми с
хелминтозата като явление
.

В тоя случай хелминтозата обаче не е поразила
единствено мен. 
Следователно Ви моля да правите разликата между
"моите собствени и лични психични възприятия" и
"епидемия за 4 членове на семейството ми"!

"1 не е "4" като цифра!!!
и д-р Ю. Л. и г-жа соц. секрт. К. Р.
са объркали математиката или не са имали в първи клас!

Или не ги е еня да смятат! Нито дали има логика в
бръщолевиците им! 

Властта им е толкова огромна,
че не ги е еня за никакви факти и документи, камо ли за
здрав разум, логика и математика!

И какво "рисковано" сторих за децата си, изпълнявайки
дълга ми на родител спасявайки им живота и моя живот,
и на пациент!?
 
Какво е "психично болното" и
"рискованото за деца" в продължение на 3 месеца по 10
разстройства на ден у семейните ти - да изпълнявам
като майка и родител, като пациент дори решенията на
инфекциозните лекуващи семейството ти лекарки:
д-р Събчева и д-р Тепез, д-р Елинн Льоен, д-р Тимчев,
д-р Михок и др?


Ако обърнете внимание на звукозаписа,
джипито д-р Ю. Л. на "капана у кабинета му", на 17 авг.
2007 г. твърди, че е "станала грешка в преценката на
инфекц. лекар, предписал ни Вермокс Мебендазол". - 

- Хубаво, но не се отнася за решението на един-единствен
лекуващ лекар а за ЕКИПИ от лекарите
в Инфекц.
клиники и Бързи помощи, борили се за живота ни 2
месеца, сред kоито са току-що гореизброените!!! 

Да обвиняваш като джипи решението на
1 лекар-специалист в небрежност е 1.
- Но да обвиняваш няколко болници с десетки и десетки
хора персонал, които 2 месеца се борят да спасят живота
на цяло семейство с всички средства, и да обърнеш гръб
на купища документация от тия хора, е прекалено!

За това
д-р Ю. Л. дори не ми даде думата, защото бях подложена
на блъскане из ъглите
от трите извикани от него мед.
сестри от Поликлиниката Долаберй. ...Не можех да
фокусирам върху факти, тялото ми беше изложено на
болка от блъскането и бях заета с възприемането и
акцептирането на новонанасяни ми по време на разговора
синини - предимно в горната част на тялото ми и на
ръцете ми
!

Като лично мое "психично отклонение" следователно ми
приписаха соц. секр. г-жа К. Р. и джипито д-р Ю. Л. в
своите писания до соц. служби в България и до
психиатъра от Затвореното отделение - решенията
на шведското  и българското инфекциозно, спешно и
местно зравеопазване и борбата им на лечение и изследване от
"хелминти". 

А не е ли всичко това прекалено нагло и 
злонамерено? И за какво настояват двете лица?

Ако ги послушаме и приложим на 
практика техните изисквания какво щеше да стане? 
Каква опция предлагат те?

Да, ама без това, днес грижливо укривано с лъжи от д-р
У. Щ. и д-р Ю. Л., решение  за лекуване на хелминти
на д-р Еллинн Льоен и на д-р Анн Тепез да ни
дехидратират и обезпаразитяват от 4 вида паразити,
то децата ми и аз да сме мъртви
днес.


Да убиете недолекувани от три месеца разстройство
по-малък грях ли е,  от страна на джипито и на
завеждащия Инфекц. Клиника гл. лекар –
изпъдил ни на 10. авг 2007 без инфекц. лечение?

Следва логичния въпрос:
А НИМА ТИЯ НАГОВОРИЛИ СЕ ТРИ ЛИЦА НЕ
ПРЕСЛЕДВАТ СКРИТАТА ЦЕЛ ДА ОТГЛЕЖДАТ
ДОНАЦИЯ НА ДЕТСКИ ОРГАНИ??? 

За която донация
са се надявали, за да ни се откаже лечение в критичен
момент след 2,5 месеца диария и повръщане???

Инфекц. лекарка и съпруга на джипито д-р Б-М. Л.
 (двамата носят същото презиме) беше обещала
по-широкоспектърно лекарство против тения.

Такова предложи и последния лекуващ ни лекар на 30
юли 2007 в Бърза помощ към Болницата в  Уддевалла,
д-р Бабак. (Според него не бях за техното отделение,
а за система в Инфекциозното. Според него
Инфекциозното трябваше да тества лекарство
за тения върху мен, което да се даде после на децата ми,
за да бъдат спасени и те).

Тези препоръки обаче, исландецът и шеф на Инфекц.
клиника заедно с джипито, д-р Ю. Л. днес грижливо
укриват, задържайки лекарските журнали от д-р Бабак и
от бърза помощ.

За такова лекарство "Зентел Албендазол" даде
препоръките си и в деня на настаняването ми в шв.
инфекц. болница - по телефона бълг. инфекц. лекарка
д-р Събчева.

Не може 3 лекари да говорят глупости - след като са
специализирани, а не общи, като джипито лекари,
преценявайки, че нищо друго повече не помага.

Умъртвяваха (с безразличието на д-р Щ. и джипито д-р
Ю. Л. три изстрадали от тримесечно недоизлекувано
разстройство деца и майката им с такава
лека ръка,

отказвайки на семейството ни на 10 авг 2007
инфекциозното, обещано на 23 юли 2007 г.
и на 30 юли 2007 г. при системи "лечение на
системи" от д-р Бабак в Бърза помощ ,
"инфекциозно лечение и системи
"),

и преобразявайки впоследствие на 17. авг 2007 в
кабинета на д-р Ю. Л. ДО НЕУЗНАВАЕМОСТ
целия
случай умишлено от д-р Ю. Л. в
 
"майката е ненормална и се навърта наоколо
това лято за да безпокои"


в Документа ("Воардинтиигет") на джипито, д-р Ю. Л. 
до Спешната психиатрия на Отделение
67

... докато разстройството и повръщането у дома на сина
Р. и на щерката Р., тяхната и моята отпадналост
продължаваха... НА КОЙ МУ ПУКА???

Подобна безотговорност към изхода от
недоизлекувана хелминтоза на три деца –

ама не е ли именно този техен отказ на лечение,
придружен от идиотизиране на майката и от
преиначаване на случая  именно
"риска за децата ми"??? 

По-голям риск аз като майка и родител, не виждам
в цялата скроена Тапардия.




 

 




 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: semtomovi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1442119
Постинги: 342
Коментари: 1106
Гласове: 727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930