Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2010 23:10 - "RISPERDAL"-ът превърна приятелите ми от отделението в зверове за 2 седмици пред очите ми!!!
Автор: semtomovi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2900 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.05.2010 13:47


Здравейте!
Hej

Казвам се Марийка. Многодетна майка-ревматичка, живееща в Швеция съм.  
(Jag heter Mariyka. Jag дr en flerbarnsmor-reumatiker, som bor i Sverige.)

Имам проблеми с шведската държавна застрахователна Каса от 2001 година поне насам (откакто съм болна) тя фалшифицира ревматизма ми в "стрес и депресия", от които пък аз никога и никъде не съм страдала.
(Jag har problem med den svenska Fцrsдkringskassan, vilken sedan 2001 falsificerar min reumatism till stress och depression, frеn vilka jag har aldrig nеgonsin lidit.)

През месец юни до авг 2007 г. аз и децата ми се борехме за живота срещу хваната от диарично куче на плаж в Поморие, хелминтоза.
(Under juni-augusti 2007, jag och mina barn rеkade ut fцr helminter i Pomorie, Bulgarien, frеn en diarresmittad hund).

 Лекуваха ни против тройна инфекция "рота-вирусна"-инфекция, ангина и хелминтоза - с антибиотици, "Нелидикс" и "Ринер" венозно на системи в три бързи помощти и в две инфекциозни клиники - в България и после в Швеция. Нашето състояние се влоши и нищо не помагаше! Повръщането и по 6-10 изхождания на ден продължаваха и у мен и у децата.

В Швеция два различни инфекциозни лекари ни изписаха "Вермокс Мебендазол" за 7 плюс 3 дни повторение, след три седмици почивка между двете терапии.
Вермоксът е обезпаразитяващо широкоспектърно средство против различни глисти и някои тении (е, в последното не съм съвсем сигурна, след като при нас не подейства, да не ви излъжа в това).
На втория ден от приема му започнахме да изкарваме: половин килограм острици, кукести и камшичести глисти, и някакви 15-сантиметрови червеи, както и един четвърти вид. След втората терапия излязоха още по-страшни 30-сантиметрови рунтави гадинообразувания, и едни пък, които приличаха на нишки (или тънки чревца). Страхувах се да не сме си изходили лигавицата на червата и стомаха от необичайно продължилтеното разстройство. Живота го поддръжахме благодарение на Лоперамида (и бульонено--сухарената диета).

В Инфекциознното отделение, към Болницата в гр. Монтана, аз и дъщеря ми Р. получихме едновременно Рингер и ни сложиха на система легло до легло. Един литър течност ни връщаше капка по капка обратно към живота.

Лекарката от Бърза помощ към Болницата в гр. Уддевалла, д-р Ейридюр, една млада дама, бе първата която съобщи, че е открила липса на калий в кръвните ми проби. Бях се досетила и сама, защото главата ми падаше настрани, а езика - отвън, без да мога волево да го прибирам. Това бе от загубата на електролити и минерали от дългото разстройство и обезводняването.

(Man behandlade oss mot tredubbell infektion "rota-viruss"-infektion, angin och helmintos via antiobiotika, "Nelidix" och "Ringer" intravenцst via dropp i tre Akuta mottagningar och tvе Infektionskliniker i Bulgarien och i Sverige. Vеrt tillstеnd fцrsдmrades och ingenting hjдlpte! Krдkningen och mellan 6 och 10 diarreer dagligen fortsatte plеga mig och barnen.

I Sverige fick vi 8 recept frеn 2 olika infektionslдkare fцr 7 plus 3 dagar med "Vermox Mebendazol" efter 3 veckor paus emellan. Vermox дr avparasiteringsmedel med brett spektrum mot olika sorters helminter. Pе dag nummer tvе efter medicineringen vi, samtliga, bцrjade bajsa ut halv kilo springmask, hakmaskar och nеgra 15-centimeter lеnga helminter, som liknade maskarna i jorden.  
Efter kur nummer tvе kom det ut дnnu hemskare 30 cm lеnga hеriga varelser, och andra som sеg ut som garnnystan och var mycket lеnga. Jag oroade mig att vi har bajsat ut tarm- och magsдckshinnan efter den ovanligt lеnga diarren. Vеrt liv uppehццll via "Lopperamyd" och diet pе buljong-skorpor. Ett tiotals infektionslдkare och 5 akutlдkare kдmpade fцr vеra liv (inklusive fцr barnen).

Pе Montanas sjukhus i Bulgarien lеg jag och dottern R. bredvid varandra och tog emot behandling med Ringer intravenцst i mycket kritiskt tillstеnd. Droppe efter droppe gav pе 1 liter livet tillbaka.

Akutlдkaren dr Eiridur pе Akutmottagningen vid Uddevalla Sjukhus i Sverige дven upptдckte i mina blodprover Kaliumbrist och jag mдrkte av det nдr huvudet hдngde utanfцr kroppen och huvet fцll pе snett utan min vilja. Hon skrev ut tabletter "Kalium Retard" som hjдlpte! Detta frеn fцrlusten utav elektrolyter och mineraler efter den ovanligt lеnga diarren och kroppens uttorkning.)

Свидетели на борбата ни за живот имаше навсякъде. Доказателствен материал се намира и в моите записи на срещи и разговори на персонала от Инфекциозната клиника в Швеция и местната ми поликлиника, чийто персонал започна да се държи странно и дванадесетината ни хелминтни лабораторни проби изчезнаха едновременно у 2 лекари и на двете места - в Инфекциозната клиника към държ. болница в гр Уддевалла, както и в местната ми поликлиника Доалаберйс сентроолен, в началото на месец август 2007 г.
(Vittnen och bevismaterial om vеrt kamp om livet fanns цverallt. Bevismaterial finner man inklusive i dem inspelade av mig besцk och telefonsamtalen, nдr personalen pе Infektionskliniken pе Uddevalla sjukhus och min VC bцrjade upptrдda konstigt och mina och dotterns, tottalt 12 stycken helmintlabbprover fцrsvann hos 2 olika lдkare pе dem 2 olika stдllena samtidigt - i slutet pе juli-bцrjan pе aug 2007)


Оказа се, че двете изчезвания на лабораторните проби зависели от факта, че сме попаднали на лекари-расисти, и които защищаваха семейни интереси на други лекари (подробностите учличават, но са много за изброяване)
(Det visade sig att dem bеda fцrsvinnandena frеn labbproverna berodde pе faktummet, att vi hade hamnat i hдnderna pе lдkare-rasister, och vilka fцrsvarade sina familjelдkarintressen hos andra lдkare.)

Тези двамата лекари от двете здравни места скриха 12 хелминтозни проби - на мен и на дъщерята (тия на сина пък изобщо не дойдоха като отговор, въпреки куп мои писма-факсове до Инфекц. клинка в Уддевалла).
(Dessa bеda lдkarna frеn bеda insanserna gцmde 12 helmintproverna - min och dotterns (dessa frеn min son цverhuvudtaget kom aldrig i form av ngt labbprovsvar trots en hel del faxbrev sдnda frеn mig till Infektionskliniken i Uddevalla ).

Изневиделица новоназначено и непознато ми джипи унищожи три години лекарски архив от работното си място, което е поликлиниката ми. Хелминтите ми пък ги преиначи във "фобия от червеи и внушение", "шизофрения". Нанесе ми телесно насилие с помощта на три извикани за целта и подготвени сестри  - синини върху горната част на тялото ми и върху ръцете и не скри самодоволството си от нанасянето на насилие.
(En nytillsatt (av nеgon) "familjelдkare" fцrstцrde tre еr lдkararkiv i min poliklinik. Mina helminter hade дndrat namn till "maskfobi" och "schisofreni". Denne doktor tillfogade mig kroppslig vеld med hjдlp utav tre uppkallade fцr дndamеlet och i fцrvдg fцrberedda sjuksystrar - blеmдrken цver bеlens цvre del och цver bеda armarna och han gцmde ej sin belеtenhet цver att tillfoga vеld.)

Затвори ме за 34 дни в неподходящо за лечение на хелминтозата отделение - с недолекувана хелминтоза и след стопирано инфекциозно лечение. - В Затвореното отделение или Психиатричното отделение, което беше пълно с политически активисти, социално неподчиняващи се, а имаше и религиозни и много малка част наистина психично нездрави, но не и с истински психично болни  хора (е, имаше един арабин, който повтаряше по 1 изречение по цял ден на всеки срещнат, но други не знам).
(Han lеste mig i 34 dagar i en icke lдmplig avdelning fцr helmintosen obehandlat och efter infektionsvеrdstopp. - I den Slutna avdelningen eller det sluten psykiatriska avdelningen, vilken var fullt med politiska aktivister , socialt olydiga och religioцsa, men icke med verkligt psykiskt sjuka, enligt mig!)

Сега, моля да обърнете внимание на една малка, но не маловажна подробност.
(Nu finns det en liten, men inte mindre viktig, utan avgцrande, detalj.

Новоназначеното от някъде непознато ми джипи, което ме предизвика, устрои ми капан и ме затвори в погрешно психиатрично спешно отделение по време на хелминтоза, д-р Ю. Л. от Поликлиниката Доалберй, в Уддеалла, е най-вероятно съпруг на главната инфекциозна лекарка - д-р Б.-М. Л., противно на чиито лъжи и измами се жалвах с писма-факсове половин месец преди това.
(Min nytillsatte frеn okдnt hеll, familjelдkare, vilken provocerade mig, och iscensatte fдlla och lеste mig i felaktig psykiatrisk akut avdelning under helmintosen, d-r J. L. frеn Dalabergs Vеrdcentral i Uddevalla, дr mest troligt, make till цvre infektionslдkaren - d-r B.-M. L., mot vars lцgner och bedrдgerier jag klage via faxade brev en halv mеnad tidigare.)

Главният лекар пък в това Затворено Психиатрично отделение, където ме затвориха 34 дни - е зет на редовното ми джипи в Поликлиниката Доалаберй в Уддевалла .
(Цvre lдkaren i sin tur,  i den dдr Slutna psykiatriska avdelningen, dдr de lеste mig i 34 dagar - дr svдrson till min ordinдra familjelдkare pе Dalabergv VC i Uddevalla.)

Редовното ми джипи е колега на новото джипи в Поликлиниката Доалаберй в Уддевалла.
(Min ordinдra familjelдkare  дr kollega till nytillsatte familjelдkaren pе Dalabergs VC i Uddevalla.)

Социалните секретарки са приятелки  на съседката-тарторка и расистка, против чийто пък расистки тормоз и преследване на децата ми в квартала бях подала жалба в полицията в Уддевалла 2 години преди 2007-ма година.  
(De sociala sekretдrarna дr vдnninor till grannen-informatцr och rasist, mot vars rasistiska trackasserier och stalking efter mina barn pе bostadsomrеdet, jag hade lдmnat polisanmдlan i Uddevalla 2 еr sedan fцre 2007.)

Накърнила съм следователно с исканията си да бъда регистрирана правилно в социала и в местната ми поликлиника - куп лични интереси на тая групировчица. За тия контакти си нямах и понятие по това време.
(Jag hade inte skrivit in mig i mina цsnkemеl att bli registrerad korrekt i socialtjдnsten och i min lokala VC - hade trampat pе fцtterna pе en hцg med personliga intressen. Fцr existerandet av dessa kontakter emellan dem jag visste pе den tiden inget om.)

Vsichkite tolkova razlichni sluchai lekuvaha s 1 i sasto chudotvorno lekarstvo "Risperdal" prinuditelno sevirano.
(Alla dem sеpass olika falllen behandlades med en och samma mirakulцs medicin. Den hette "Risperdal". Tvеngsmдssigt serverad.)

V Otd 67 kaneha vsichki pazienti - polit. aktivisti, alkoholici, manodepresivni, i takiva koito imaha nedorazumenija s mafioti-lekari s 1 i sashto  (NASILSTVENO TAPKANO ot 2 sestri 3 pati na den s kolichka v stolovata) lekarstvo - "Respirdal". Lekarstvoto-unikum! universalen lek za vsichki socialni nedorazumeniq i politicheski borbi v zivota! "Magicheskija" happpp!
(I Avdelning 67 alla dem patienterna - politiska aktiviserna, alkoholikerna, dem manodepressiva, och dessa, som mig, som hade missfцrstеnd med lдkare-mafioter med en och samma (TVЕNGS stoppad frеn 2 psyksystrar tre ggr om dagen via en vagn i matsalen) medicin - "Risperdal". Medicinen-under! En universiell kur mot alla sociala missfцrstеnd och politisk kampp i livet! En magisk pill!)

Vatre, spravka v lekarstvenija svedski spravochnik "Patient FASS" dade informacijata, che RESPIRDAL dava okolo 37% smartnost za hora s obezvodneni tela. V  kakwato situazija bjah az sled 2,5 meseca diaria
.
(Dдr inne, jag kollade i den svenska lдkemedelskatallogen "Patient Fass", vilken gav informationen, att Risperdal ger ca 37% dцdlighet fцr folk med uttorkade kroppar. I vilken situation jag befann mig efter 2,5 mеnader diarre.I

Skoro se sprijatelih s personal i "pacienti". Mnogo inteligentni i hubavi hora! Te piha Risperdal plus ot dve do shest lekarstva dopalnitelno kam nego. Az otkazah.
(Jag fick snabbt nya vдnner i matsalen bland personal och "patienter". Mycket intelligenta mдnniskor och fina mдnniskor ocksе! De tog emot Risperdal plus 2-6 andra piller. Jag nekade.)

Sled 2 sedmizi moite prijateli zapochnaha da se darzjat stranno - zapochnaha da krestjat kato zivotni. Njakoi me napadaha v stolovata. Izlivaha soka si v lizeto mi, bez da sam gi izobsto zagovarjala ili provokirala. Trjabva da e ot stranichntie efekti na Risperdala i drugite hapove. Edno 25-momche ot Irak poluchi blizki do smartta konvulsii ot nasilstveno postaveni mu injekzii v koridora i ni izplashi mnogo. Toj tvardeshe, che e bil inzektiran nasilstveno i che e psyhichno zdrav. Vjarvam mu, sled kato az izhozdam ot mojata diagnozofalshifikazija i krazba na identiteta mi ot dvamata lekari i ot socialnata sluzba.

Vazmozno li e da obzjalvam socialnata sluzba i dvamata lekari, sled kato te sa storili tolkova prestaplenija?
Samnjavam se, che tova moze da stane v Svezija s tjahnata mreza i vlastni palnomostija, prijatelski kontakti pomezdu im.

(Pе 2 veckor mina vдnner bцrjade upptrдda konstigt - bцrjade skrika som djur och en del anfцll mig i matsalen - hдllde sin dricka i ansiktet pе mig, utan att jag provocerat dem alls. Det mеste ha varit biverkningen frеn Risperdalen och dem andra pillerna. En 25-еrig pojke frеn Irak fick nдra dцden krampor i hela kroppen frеn tvеngsinjektioner och skrдmde oss mycket. Han pеstod att det дr frеn tvеngsinjekteringen och att han varit psykisk frisk. Jag tror honom, nдr jag utgеr frеn min diagnosofalshificering och identitetsstцld av dem 2 lдkarna och socialtjдnsten..

Дr det mцjligt att sдtta socialtjдnsten och dem 2 lдkarna dit eftersom det дr mеnga brott som de gjort?
-- Jag betvivlar att detta kan hдnda i Sverige, med deras kontaktnдt och maktbefogenheter.)

stranizata e v konstrukcija!!



Тагове:   шизофрения,   MI,   глисти,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: semtomovi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1436361
Постинги: 342
Коментари: 1106
Гласове: 727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031