Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2010 12:28 - "АТАНАС ПАНАЙОТОВ: БОЙКО Е ЧОВЕКЪТ НА ДЕА У НАС, А НЕ НА ЦРУ. ДЕА КОНТРОЛИРА ТРАФИКА НА НАРКОТИЦИ!"
Автор: semtomovi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8554 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 11.06.2010 21:21


Предлагам Ви препечатка от българската преса. От в. Афера. бг. Едно интервю с Атанас Панайотов:

image

Дата: 09-06-2010 16:40

Правителствена политика е производството на амфетамин и екстази, още от времето на Тато. Това производство продължава. Всички правителства досега, са обвързани с ДЕА и, разбира се с американското правителство, защото ДЕА е държавна агенция. А у нас всички висши ченгета от това печелят. Вижте им колите, къщите, хотелите и авоарите в чужбина.

- Наско, ама ти изби рибата с това твое интервю! Бойко Борисов е наследникът на Кузман Гуслеков, а Тошо Тошев си го монтира отзад! В книгата ти „Заговорът” разкриваш ужасяващи факти. Читателите ни са потресени...

- Чакай да излезе втората част на книгата. Трябва да поясня, че след като убиха Кузи – Дълга Мара, каналът за кокаиновите доставки и транзитът към Европа продължава. Всички големи пратки на кокаин и хероин без ДЕА и тяхното съдействие не стават. Това е още от времето, когато мощни картели като Меделин или Кали няма как да бъдат осъществени. И Бойко е човекът на ДЕА в България, а не на ЦРУ. Има си американци, които са у нас и те са си резиденти на ЦРУ. ДЕА контролира трафика на наркотици. Не е тайна, нито пък аз съм го казал, че през България минават огромни количества с дрога. Правителствена политика е производството на амфетамин и екстази, още от времето на Тато. Това производство продължава. То съпътства продажбата на оръжие, което България изнася в целия свят и най-вече за ембаргови страни. Известни са Таки, Галевците, Мето Илиянски, Брендо, Косьо Самоковеца, но кой стои зад тях? Българските правителства. Това е правителствена политика. Всички правителства досега, са обвързани с ДЕА и, разбира се с американското правителство, защото ДЕА е държавна агенция. А у нас всички висши ченгета от това печелят. Вижте им колите, къщите, хотелите и авоарите в чужбина. Знам, че обикновените хора няма да го повярват. Но това е истината. Сега подготвям издаването на „Кокаин 4” и хората ще се убедят в моите приказки, които съвсем не са на търкалета!

 

 image

- Да се върнем на книгата ти „Заговорът”. Ти пишеш за милиони дадени на Симеон, за когото гласуваха повечето българи и той ги измами. Откъде тази цялата информация? - Неговите зулуми се виждат. Гората над Самоков е изсечена. Всеки ден, откакто е премиер, заминаваха по 30-40 тира натоварени с дървесина. Милен Велчев и брат му имат цяла хотелиерска империя и хората около тях.. За Ахмед Доган какво да кажа – най-богатият! Той би и крадци като Костов, Софиянски и дечурлигите от БСП. Четох ти книгата за Алексей Петров. Горкичкият, той е като пионерче, в сравнение с тях. Имал там някакви 100-200 милиона и бил „Октопод”. Него си го спомням с евтиното костюмче и когато застанаха зад него каратистите на Охо, който ми охраняваше фитнеса на булевард „Витоша” The Joy Club заедно с Дробеца. Но с евтини костюмчета бяха Иван Костов, Петър Стоянов, Антоан Николов и Евгени Бакърджиев, а Любо Пъпката правеше нелегални видео касети. Но тогава никой не говореше за Нора Ананиева, Красимир Премянов и останалите комуняги и понеже говоря за сегашните герои, ме обвиняват, че съм човек на комунистите, а аз има 4 книги за тях: „Краставицата” (оттам и моят прякор), „Пъпешът”, „Окови” и „В името на народа”, така че аз съм от малкото живи антикомунисти!!! Защо Бойко Борисов не арестува Цветелина Бориславова, Славчо Христов, Иван Костов, Стефан Софиянски, Премянов, Шулева, Михайлова-Неински, Нора Ананиева, Манджуков, Румен Овчаров, Станишев, Първанов, Нора Ананиева или неговите авери, с които ходеше и пребиваше жени за рекет? Аз, Атанас Панайотов, задавам този въпрос!!! Няма да получа отговор. Макар че написах 15 книги за корупцията в България. Така че в тази книга съм казал кой-кой е по времето на управлението НДСВ.
image

Всеки българин си казва: Аз искам да съм на мястото на Бойко, на Стефан, на Иван, за да мога да крада като тях и да съм богат като тях. Този българин не иска да ги види в затвора и наказани, а да е на тяхно място. И това е жалкото на нашата нация. Всички искат да крадат. Те не искат да работят и честно да си изкарват хляба. Защото с честен труд няма пари и малкото, които получава човек, не му стигат за никъде. Нашите майки и бащи, пенсионерите, са подложени на геноцид. Това съм го написал в „Българският Великден 2” – епохална книга за мен, не че аз съм я писал. Веселина, мен ме боли, за това, което се случва в България. Аз емигрирах през 1983 година. Заплатите бяха 150-200 лева, но имаше и такива по 700-800 лева. Билетът за градския транспорт беше 6 ст. Сега след 27 години заплатите са 200-300 лева, има пак по 600-700 лева, но билетът е 1 левче. Да не говорим че апартаментите бяха по 5-6 хиляди, а сега са стотици хиляди. Киното беше 50 стотинки, а сега е 10 лева. Нека, но и заплатите да са по 3000 лева, поне. А те дори ги намаляват. Е, кога ще се оправим? Хората искат до живеят сега. Те си гледат децата сега. Те се хранят сега. Имаше датски градини за всички, сега хем няма, хем трябва да плащаш за тях.
Моите книги не са само за Ахмед Доган и Бойко Борисов, те са за неправдата в България. Ахмед и Бойко ни се надсмиват. Те се подиграват с целия български народ. Нека и аз малко да се надсмея над тях, но де факто, моите книги не са смешни, а ужасно тъжни. Защото това са хората, които прокудиха нашите деца от България. А България е над всичко.
  image

- Наско, виждаш ли някакъв изход от безнадежната ситуация за нашите деца?
- Не виждам. Защото няма управници, а само измекяри. Погледни правителството! Никола Младенов – обратен, който беше дори министър на отбраната, без да е служил войник. Или мутрите в лицето н Бойко и Цветан - срамота пред цяла Европа. И двамата бивши членове на БКП, както и шефката па Парламента, до един комуняги, а говорят, че са десни! Ами Тошо Тошев също се прави на мъж, пък е педал. Да сложим за премиер ватмана Евгени Минчев – същото, като пожарникарят Бойко Борисов. Премиерът на България го олицетворявам със Станчо Трифонов – Плашилото, защото и двамата не знаят една дума на нито един чужд език. Може ли мъж на 50 години да не знае никакъв чужд език и той да ни е премиер? Може, защото българите си го избраха. Добре, че съм писател роден в България, а не българин. Толкова ме е срам от нашите политици, че дори като писател не мога да го изразя с думи. Благодаря ти за това интервю и се надявам да не е последно, защото твоите думи са много опасни. Живеем в опасни времена, но и Левски и Ботев са живеели в опасни времена. А са апостоли! Аз ти благодаря, че ми предостави твоята медия без цензура и публикуваш всяка моя дума без редакция А моите книги, са задължително четиво за всеки буден и смел българин!  
  Интервюто взе: Веселина Томова

КРАЙ
Препечатка днес от
http://www.afera.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=11782&Itemid=9




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: semtomovi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1440950
Постинги: 342
Коментари: 1106
Гласове: 727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930