Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2010 13:31 - ЦЕНЗУРИРАНАТА МИ ТЕМА: Моля, модераторите да отключите темата и да ми пишете с име и ник
Автор: semtomovi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1619 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 16.07.2010 19:31


image

Три от иззетите от френските социални служби четири общо деца на семейство Танушеви, Франция не могат да говорят български днес, нито да живеят у родителите си -
 и се нуждаят от нашата и вашата помощ!


Модераторите са блокирали предишната ми тема, така че да не мога да я продължа, най-вероятно?

Моля, ако не ви харесва борбата за човешки права против наркотичните убийства и идиотизирането на цели семейства на Запад - във Франция, Швеция и т. н  днес - то да ми пишете с име или ник, а не анонимно.

Първо - аз не пиша в 80 процента от постингите си. Ами ПРЕВЕЖДАМ чужди новини! 

Второ - ами толкова трудно ли е, представете ми се поне по име, както и аз съм го сторила на вашия сайт. 

Трето - мотивирайте ми се, защо кое и как. Мотивировки и възпрети могат да бъдат поднесени дори вежливо. Не е необходимо да нападете човек като мене преживял травма и ужас от идиотизации и политзатори на запад, като се обръщате към мен на "лудо".
 

Четвърто - най-лесно е да кажете сега, че не Вие модераторите сте се нахвърлили днес тук върху мен, след като реагирам сега. - Ама тогава защо в същата секунда като обиждате и триете??

И аз имам  нерви. Всеки човек има. Но е нужна и минимална доза толерантност когато сънародниците ти изпаднат в беда. Защото утре може да дойде и вашия ред. Бог знае как да си подрежда нещата! А вие нищо няма да загубите ако научите как международните закони ще могат да ви помогнат! Предлагам ви БЕЗПЛАТНИ преводи в крайна сметка (я идете попитайте която и да е преводаческа фирма колко ще ви взема на 1 страница от шведски на български и изчислете страниците тука!)

Ако сте модератори - би трябвало да притежавате и нормална култура да комуникирате, нали така? И ви моля да си влезете в ролята.

Има си човешки обноски в комуникацията. А не да се нахвърлиш с обида и да триеш моментално от анонимен ник при това!
А и не беше ли всеки свободен да пише на тия теми, на които си иска??

Аз лично пиша за АКТУАЛНИ новини, а не за фантазии и за остарели неща. Не виждам обаче вас самите какво ви заплашва ако научите нещо ново?

Някакъв анонимен ми писа "Ай стиа с тия психиатрии ма лудо!" Едновременно с получаване на тази анонимна обида, то премахнахте възможността да попълвам горното прозорче под темата писайки текст. И сега там е блокирано! Ваша си работа. Тя е красноречива що за хора правят подобни цензуриращи саботажи!

Да, ама темата първо не касае психиатриите, а шведските социални служби и политика. Тъй, че криво е разбрал. Но е блокриал писането. Или отворете темата да пропиша, или се мотивирайте.
После вие самите сте създали на челната си страница рубриката "Блог вълна", където ВИЕ САМИТЕ ГРУПИРАТЕ блогове и блогари, пишещи под една и съща тема. Следователно работите тематически самите. Но не го позволявате да го върша аз в ролята ми на отделен блогар?!?! Не е ли малко парадоксално това ваше изискване, което вие самите го нарушавате? Ами тогава си оформете отделни правила в блога какво точно искате на тази тема, защото подавате двойствени сигнали до момента в такъв случай - Вие показвате един пример на блогарите, който след това, както виждате в този мой случай обаче самите вие пък го блокирате. - И така абранявате собствения си принцип!
Всеки трябва да е на ясно какви са правилата, и в такъв случай вие самите да не ги саботирате!

Предварителни благодарности за нормален диалог!

Вижте какво - на вас ако не ви пука, нямате деца, мислите че до дрогирането в България е ама твърде далече, то нашите приятели и познати - семейство - българите Танушеви във Франция са загубили четирите си деца именно поради идентични "психарски проблеми" на обществото им във Франция. Те имат нужда от мнението на международните правови органи по въпроса, какъвто е сайта на комисията по човешки права www.kmr.nu

 Превеждам им, СЛЕДОВАТЕЛНО, и изобщо ви посещавам в тоя блог, не защото ми харесва премного да съм тука, или съм "лудо", както на вас ви се иска да тълкувате нещата (ако искам да си пиша мога да си пиша на собствени сайтове които да си щракна с HTML. Кадърна жена съм и го владея и тоя език) ами съм тука по молба и настояване на бащата на тия иззети с подобна на нашия случай идиотизация от соц. служби, на бащата г-н Танушев.

Значи съм тука у  вас за да се опитвам да помогна на 4 българчета да се завърнат отново у родителите си и да проговорят отново български. Ако вие ме саботирате - това си е въпрос на култура и съвест. Не мога да ви помогна. Г-н Танушев  има нужда от превод на статиите от kmr.nu.

А иначе хич да не съм си губела времето по чужди сайтове. Имам си предостатъчно мои собствени, на които плащам домейн. Точно както вие самите плащате. Та, преди да се обижда, се мисли, преди всичко!

УЖ НЕ БЯХМЕ МНОГО ГОРДИ С ЦЕНЗУРАТА ПРЕДИ 1989 ГОДИНА???

В крайна сметка обаче само в 1 нещо не можете да ме обвините: че видите ли, съм била писала само за психиатрия. Ако си направите труда да ми прехвърлите постингите, ще видите че съм си дала компетентното мнение по много въпроси, по които не се чувствам "боса": писах и за любов, и за полови разлики, за българска и европейска вътрешна политика, и за филмовата пропаганда, и за празници в България, и по вицове си дадох мнението, дори и за психична защита се изказах. За какво ли не. И така не разбирам КАКВО ТОЧНО СЪМ НАРУШИЛА В ПРАВИЛНИКА ВИ? Ако обичате, възпитаният човек употребява вежлив тон и се мотивира, освен да обижда на Автопилот наляво и надясно. Дар слово затова ни е даден - да си хортуваме и да се опознаваме като култивирани хора по света, а не да се бутаме като кочове!

Четирите деца на семейство Танушеви, и техните родители имат нужда от ВАШАТА помощ - от мен, от теб, от всеки! Семейство Томови няма нужда в момента от помощ. За нас нашия случай е минало. Тука сме за да помагаме на Танушеви и на децата им!

Мисля, че тая тема с децата на Танушеви е по-важна от новини, като колко силикон има в циците на еди-коя си "знаменитост" и кой какво е сънувал нощес.

Ако имате съвест ще се сетите!

А дали съм "лудо" или не - оставете на читателите и посетителите си всеки сам да си състави собствено мнение след като посети блога ми тука. За всеки случай владея няколко езика, включително и HTML-код и се ангажирам за да помагам на хора в беда без някой да ми плаща и да ми скалъпва идеологически цвят, както гледам тука някои хора просто живеят по спуснатата им "мостра". Нито съм тука за да кача и гледам силиконови цици и первертни снимки с голи мърши по цял ден като някои хора тука които обаче са постоянно на челна страница и са ви снижили вече до много ниско ниво рейтинга на посещаваемост на сайта ви, че понякога се чудя какво правя тука, и дали тука е мястото ми, сред тях.

Изборът ви на главните ви теми, и обидите ви към сериозно ангажираните ви блогари - са показателни за нивото, възпитанието и културата ви и говорят сами за себе си.

Но щом толкова настоявате, ето и отчет на документите ми за психичното ми състояние. Притежавам 4 документа за психично здраве:
1. Първият е от 80-те години във връзка със скл. на брак.

2. Втория е след 18 часа най-подробни психологически тестове, интервюта и разговори със семейните ми членове (струвал ми е доста пари за всяко посещение - около 1000 лв.). Около 6 посещения у психотерапевт и психолог. С подпис и печат. От 2006 г. е. И е най-подробно даващ характеристики от различни аспекти. 

3. Този документ по мое желание (без да запознавам психотерапевта със случая ми) съм го обновила след нови срещи през 2009 г.

4. Имам и друг документ от психотерапевта на града ми в Бг за "неотчет в Психодиспансер" (какъвто изисква г-н Борисов от герберите си).

Не съм близка и не познавам никой от психолозите и психотерапевтите, които са ме изследвали.

Притежавам и 2 КУФАРА с документи, удостоверяващи диагнози и лечение на ревматизма. Както и куп документи и рецепти, доказващи семейната хелминтоза и дементиращи обвиненията за "фобия от червеи, шизофрения" след укриването на 12-те хелминта на мен и на дъщеря ми и сина ми (изложената диагнозофалшификация и идиотизация от шведските социални служби - и това, което съм изложила в блога си за периода юли-авг. 2007 г. при отказа на инфекц. лечение и играенето на "руска рулетка" с живота н нелекуваните ми инфекциозно деца в гр. Уддевалла, Швеция).

Да си българин в Швеция не е същото като да си българин в България. И ако вие да сте свикнали в България да се чувствате нормални и "първо качество хора", то тук нямаме никакви дипломатически и други организации, които да се застъват за нашите права. Ако не сте лекар с влизане в страната всичките ви дипломи и шофьорската книжка отиват в кошчето за боклук. Предстои ви поне 20-годишна прешколувка, която аз съм минала, и да ви призная, тя води до ревматизмите и другите заболявания на скелетна и мускулна система заради статичната работа на тялото около изпити и прекарването на невероятно дебели учебници.

Но това не е основния проблем. А той е емиграционната социална политика на шведите. Емигрантите сме "второ качество хора". Не ни е разрешено да следваме за и работим в определени професионални браншове, резервирани както от шведските учебници, така и от законите им, за хора от северен етнически произход, макар и да не разполагат с част от нашето образование. Живеем с най-близки приятели другите славяни, африканците и арабите, с шведи почти не контактуваме, защото сме под достойноството на шведската съобщност да общува с нас, живеем изолирани в гета, където властвува специална емиграционна апартейдна политика. Тя пък няма нищо общо с прекарасните масмедиални и политически дебати, прокламиращи "солидарност", "взаимопомощ", "свобода на словот", "толерантност", "демокрация" - които са медиални митове за заблуждение.

Тука се гордеете и в този блог и в България днес със "свободата на словото". Да, но това са ваши права в България, които аз не деля с вас. Аз не мога да разправям живота си в шведските сайтове и блогове, там редакторите се страхуват да печатят моите преживелици и биография на преследвана и изолирана финансово и административно гражданка. Защото мен ме затвориха в Закритото им отделение на принудителна мозъчна лоботония именно заради опита ми да си упражнявам абсолютното също право върху свободата на словото, което вие упражнявате тук. С тая разлика, че вас не ви затварят по месеци на принудителна лоботомия  или други заплахи, само защото сте прочели вестника, като мен. Друга вина едва ли имам.

Преди години четох по българските сайтове как г-н доктор Стефан Чолаков от Враца (треньор по тенис в гр. Вексшйе) се оплакваше, че непрекъснато бе блокиран. Това не е лъжа! Не му се присмивайте! Човекът е също подобно на мен дискриминиран в една апартейдна държава от Северноирландски и ЮАР-тип от шейсетте години без прецедент днес по света!

Моите посещения на сайтове на български вестници биват също често блокирани в Швеция, точно от което се оплаква и д-р Чолаков! Такива неща вероятно не стават от интернетните ми връзки от България, за да ме обиждате така без грам разбиране. Обаче те ако решите да емигрирате тука са си ежедневие в Швеция и може би аз и няколко други смели емигранти, които се броим на пръсти сме се осмелили да ви подготвим предварително, защото, повярвайте ми, но всичките ми усилия тука не са за моя лична полза а за полза на благо роду, за да не "изгорят" и други висшисти и полувисшисти или обикновени смели и вербално надарени хора от България. Още през 2006 г. г-жа Соц. секретарка К. Р. от гр. Уддевалла обяви всички писатели и хора, упражняващи вербално надарени професии, вкл. поетите-артисти, значи, за "психозно болни". Но какво да кажем тогава за Шведската социална служба и нейната емигрантска политика в емигрантсктоо гето, а дали тя не е "параноидна" ако затваря чуждите висшисти само защото те четат вестниците си на собствения си език и посещават лекари, за да чуят препоръки за лечение в собствената си държава? Дали за такива неща хората трябва да бъдат затваряни 34 дни и да им се карат в арест и да им забраняват да ходят на лекар и четат вестници и списания, да не си купуват технически средства. И ако във всеки шведски дом е включен телефонния секретар и има поне 3 лап-топа и скрийн-ТВ, домашно кино, то на мен ми се "забранява ползването на технически пособия"? Защо? А дали шведите имат право да вършат това според женевските конвенции подписани от Швеция през 80-те години? "Лудост" ли е наистина да разкажете за патилата ви в апартейдни държави и гета - моля, помислете си сами преди да се нахвърляте с обиди, защото аз разполагам с лекарски документ и със записи и документация на всяка моя дума?

Прибавете към това, че шведската социална служба в гетото още през 2003 г. ме наказа с "разследване" за това, че притежавам перде на първия етаж, непропускащо нощем зорките погледи и следенето на информаторката им - моя съседка в отсрещния блок - г-жа наемателката Г. К.. Прибавете към това че разполагам със споделения с вас тук звукозапис на посещението на г-жа социалната секр. родом от Скоуне - г-жа К. Р., която още при посещение у дома ми  през 2006 г.в дивана ме заплаши и бе записана от мене как звучи точно и предложена на блога ви тук, че ако не престана да се изразявам вербално добре, ще ми пришие психически диагнози. (Подобна заплаха отправи и нейния шеф от централната соц. служба в гр. Уддевалла - бях длъжна да приема една дебела пратка с тотално преиначаване на случая ми, живота ми, семейното ми положение, симптомите ми, диагнозите ми без да протестирам. Кражбата на биографията ми я сториха напук на 2 куфара с лекарска докуметация, където ясно всичко е написано от лекари-специалисти точно от какво страдам, правени са лаб. тестове и рентг. снимки. Истината е, че страдам не от психични заболявания, нито от неврологични, нито от стрес, ами се боря с наследствено ревматично заболяване, което е табу за емигрантите и недопустимо за адмнинистрация от шведската здравна застрахователна каса (заради домовете които стоят с безработен персонал и вакантни места - в края на моите страници шведски и норвежски политици са обяснили техните нужди да създават психично болни хора).  В крайна сметка се касае за над 800 000 ревматици в Швеция които пътуват в други държави и упражняват "медицински туризъм", за да влязът в контат с един ревматолог, след като това са автоимунни заболявания, които с времето прогресират, а на опашка пред 5-6-те общо за цяла  Швеция ревматолози се чака с години и понякога просто не ви
идва ред или като в моя случай направление най-брутално ви се отказва, въпреки че джипито ви лекува против ставна инфекция.

Да се присмеете на ваш сънародник зад граница, който е дискриминиран и е бил подложен мишена и жертва на апартейдна гражданска война, мисля си, че никак не ви отива, като модератори и горди представители на синята Демократична идея. Защото аз получих политическа подкрепа и разбиране до сега от Северна Ирландия, където хората са живяли при подобни апартейдни условия на гражданска и социална война от партия Шин Фейн. Получих съчувствие и от шефа на www.kmr.nu както и от бившата шведска министърка на дискриминацията в Швеция Моуна Салиин, получих писмо с подкрепата на юриста Кристоффер Клингхоуферр от Рииксфърсшекриингсверкет (Държавното застрахователно управление), както съчувствие и съвет да опиша патилата си за тези 7 години мъчения, подобно на сестрите от Либия - и от самия социален шеф в България, който се запозна с част от медицинската документация). 

Но уви, виждате какво е посрещането на преследвани политически активни хора и като представители на образования и езиково свободно говорещия шведския език български емигрант, (като мен и г-н Стефан Чолаков) в родната ни България, както и в новата ни втора родина за която сме си дали зравето (поне аз под формата на 17 години неквалифицирани и зле заплатени работи) - Швеция. Не получихме за проблемите ни с господин Борис Танушев някаква специална подркепа до сега в България. И писанията ни във вашия Блог.бг обясняват защото и двамата сме взели толкова присърце популяризирането на съдбата на делата ни в собствени ръце (повече за това в прекопирания блог на г-н Танушев поместен от мене тук).
 
В крайна сметка се оказа че аз, бях един от първите българи, след г-н Мартин Карбовски които се притичват на помощ на семейство Танушеви във Франция и сме в процес с г-н Танушев да основем някои организации за защита на емигрантски семейства. Ако има и други желаещи да влезете в тях от самото начало на основаването - моля, да заповядате!

Защото ако човек не може да си помогне сам - очевидно егоизмът днес в България е поразителен, където всеки си спасява собствената кожа. Имаме какво да учим от шведите в това отношение, които се обединяват като един ако някой от тях сънародник пострада - особено в странство и биха  бойкотирали съответната държава. Но вашият блог ни изкарва "луди". Сравнението го оставям за вас!

Та при това бездействие и нерешаване на социалните бариери и апартейда - какво ще стане утре, се питам аз? 

Ами утре неминуемо ще дойде реда на следващите български емигранти, които ще отидат за лабораторно опитно месо в шведските експериментаторни наркотичните лекарства отделения. 

Не дай боже, тия хора да заболеят и вече да не са млади, здрави и красиви и евтина работна ръка в мръсните сектори на шведската икономика.

Мерси за "подрепата, съчувствието, помощта". Няма да забравя "синята ви помощ".  Това е една помощ, която вие не отказвате на мен, аз съм си борческа натура до последен дъх и ще си оправя нещата, но на вашите  и моите собствени български сънародници в Швеция, които ще заболеят или от възраст или от наследство или поради други травми и др. причини и ще се окажат в същата лодка на нерешените проблеми. Проблемите когато се трупат накуп не се оправят сами.

Следаващите българи ще се оказат на същото дередже в Швеция, моля! Моля, заповядайте да емигрирате в чудесна Швеция! До това води присмехулството ви.
 И съжалявам, че Ви развалих идилията и славословенето за прекрасна Швеция! За която  българските медии бленуват колективно блеещи в хор!

А сега, нека помоля обидилия ме модербордър за отчет на неговите психо-здравни свидетелства!


Тагове:   име,   НИК,   моля,   отключите,


Гласувай:
3



1. eltimir - Потресаващо!
08.08.2010 22:12
Всичките тези факти ще бъдат публикувани първо тук:
http://eltimir.ucoz.ru/
А после и на много други места. Това трябва да се знае от всичких Българи, от всички хора. От всички, у които е останало поне малко човешко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: semtomovi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1436485
Постинги: 342
Коментари: 1106
Гласове: 727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031