Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2010 15:13 - 101-годишната Агнйета провъзгласена за невменяема
Автор: semtomovi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1370 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 30.07.2010 22:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
101-годишната Агнйета провъзгласена за невменяема


image
 
30 юли 2010 г. 101-годишната Агнйета желае да поеме контрола над себе си отново. Сега тя започва борба с учрежденията.

 
гр. Хальмстоод, Швеция. Агнйета Матиильда Фоогерберй,  101-годишна, беше провъзгласена за невменяема. Сега тя се впуска в битка за своята свобода.

- Че съм стара не значи че съм идиот в главата! Желая да съм отново без настойник! - казва тя.

В продължение на 40 г. Агнйета е работила като сервитьорка в различни общински ресторанти в гр. Малмьо. Тя помагала на хора, на които им било трудно в живота.

- Имаше много пияници. Тях ги изхвърлях навън! На следващия ден се връщаха трезви.

Закъсала с наема

На стари години тя се връща отново в градчето й от детството Хальмстоод и се внесла да живее в красив апартамент. Но само в течение на 2 години тя закъсала с наема. Тогава я ударили учрежденията и я поставили под опечителство.

Когато племенницата й Камилла, която е възпитавана от Агнйеета от както е 6-годишна, щяла да я посети, то ключалката й била подменена.
- Тя беше преместена в някакъв старчески дом без някой да се е свързал с мен или с някой друг роднина. Отне ни поне две седмици преди да успеем да я открием къде се намира, оплаква се Камилла.

Провъзгласена за невменяема

- Тогава тя бе провъзгласена за невменяема и всичките й принадлежности изчезнаха. Пък над нейната банкова сметка нито аз нито самата тя имаме някакъв контрол. Така и не знаем къде отива пенсията й.

Сега Агнйета Матиильда започва битка за да бъде провъзгласена отново за нормална. Вчера тя се намираше в съда в гр. Хальмстоод.
- Аз не чух много от това, което казаха, но можах да ударя юмрук в масата, казва тя.

Живее у племенницата си

Предишната Коледа Агнйета Матиильда дошла за да отпразнува празника у Камилла и нейното семейство. Оттогава е там.
- Те се грижат добре за мене. Знам, че Камилла ще се погрижи за мен и за това, което е мое.

Съдът желае да получи още изказвания преди да изготви присъда. До тогава Йева Ъстберй Лорсшон продължава да е опечител за Агнйета Матиильда.

- Не мога да говоря за нея с теб,
казва тя когато в. Афтонблоодет й звъни.
Автор: Пелле Тоогессон в. Афтонблоодет
image


КОМЕНТАР НА МАРИЙКА
По повод взаимовръзката между закъсването с наема и провъзгласяването в невменяемост (идиотизирането - в нашия случай). След като прочетох тази статия ми "светна" - стана ми ясно, защо Шведската държ. застрахователна каса така настойчиво ме оставя без средства! - Средно от 5 до 11 месеца годишно без пукнат грош болна и с три деца, в период когато бях без съпруг (бяхме разведени). В такива периоди съм зависела от консервните кутии, покрива и благоволението на шведските ми свекър и свекърва (бог да ги поживи!). Сега вече ми се изясниха тайните им планове, като проследявам тука как процедират!
Извод: Без добри роднини в Швеция на вас може да Ви се случи всичко! 

 MARIYKAS KOMMENTAR
Med anledning utav sambandet mellan att bli efter med sin hyra och omyndigtfцrklarandet (idiotiseringen i mitt fall). Efter att jag lдste denna artikel "lyste det upp min lampa" - det blev klart fцr mig varfцr den Svenska fцrsдkrings Kassan sе pass ivrigt lдmnar mig utan nеgra penningsmedel alls! - I medelsnitt frеn 5 till 11 mеnader еrligen utan en enda krona sjuk och med tre ungar, i period dе jag var utan make (vi var skilda). I dessa perioder jag har varit beroende frеn konservburkarna, inloggningen och vдlviljan hos mina svenska svдrfar och svдrmor (Mе Gud ge svдrfar ett lеngt liv!). Nu dock klarnade deras hemliga planer fцr mig, nдr jag fick reda pе hur de brukar lдgg upp det!
Slutsats: Utan bra slдktingar i Sverige med Er kan hдnda vad som helst!
 



Тагове:   невменяема,


Гласувай:
3



1. alexiev63 - Нямам думи!!!
30.07.2010 16:58
Нека Бог я благослови, и да и даде сили!
цитирай
2. semtomovi - Такава е действителността тук!
30.07.2010 17:00
Да, нека се помолим за нея.Колежка ни е и тя по съдба. Но да те сполети на 101 години е още по-страшно. Аз съм на 45, но много болна от ревматизма и при мене не е леко, след като социалната гражданска война я водят поне 5 служби от 2001 година насам както против мен така и против децата ми. Но ако съм на 101 и те нямат капка свян! Наистина й съчувствам!
Абе тая шведска държава действително се чуди с кого да запълни хилядите си Хитлеровски домове за най-различни възрастти (от люлка та до гроба). Сега като не докачиха такива като мене опряха до 101-годишните! Тепърва ще четеме за такива хора. Но се питам какво може да направи България за тях?
Сърбят ги ръчичките на кого да тестват синтетичния амфетамин на балканските мафиоти и маковата продукция на Афганистан!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: semtomovi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1436474
Постинги: 342
Коментари: 1106
Гласове: 727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031