Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2010 19:15 - Ново етническо (?) убийство в Швеция: 2 изстрела сразиха 19-годишен в двор на училище
Автор: semtomovi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8391 Коментари: 20 Гласове:
2

Последна промяна: 02.08.2010 04:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ново етническо (?) убийство в Швеция:

"2 изстрела сразиха 19-годишен в двор на училище"

(една от големите новини на деня на в. Афтонблоодет, не съм си я измислила аз!!!
Превод, следователно, не собствено творчество!)


image

Екзекутиран с 2 изстрела в гърба

01 август 2010 г.
19-годишният Seedy Rahman Jammeh се дистанцирал от престъпност и мечтаел един ден да стане професионален спортист. Вчера през нощта той бе екзекутиран с два изстрела в гърба. Една от теориите на шведската полиция е, че той е бил убит по погрешка.

Seedy Rahman Jammeh не е известен на полицията от преди. Той бива описван като усърдно момче, обичащо да тренира и което се дистанцирало от всички форми на наркотици.

И все пак бил убит хладнокръвно точно пред един басейн за деца зад училището Гриндторпсскуулан в Олби в 00.30 в петък през нощта. Според полицията бил застрелян с два изстрела в гърба отблизо. Свидетели видяли един маскиран мъж да изчезва от мястото.

Мотивът остава загадка

В Олби вчера настроението бе плачевно. На мнозина им беше трудно да разберат случилото се.
- Трудно е да повярвам, че точно той е убития. Той бе едно тихо момче което респектираше всички. Вече човек не се чувствува на сигурност в Олби, казва приятелят Гарди Бола.

За полицията мотивът зад извършеното продължава да си остава загадка. Още снощи никой заподозрян не беше заловен.
- Фактът, че 19-годишният не ни е известен от преди, прави така, че сме принудени да започваме от квадрат номер едно и да го идентифицираме, казва Хесам Акбари, отговорен пред пресата от полицията Сьоедертьорнспулиисен.

Майката на Seedy, Haddju Jammeh, срещнала сина си когато се прибрала от работа в петък след обяд. Късно вечерта той изчезнал с един приятел навън за да покара колело. Това е и последният път когато тя го вижда жив.

image

 
”Толкова боли!” Famara и Haddju Jammeh не проумяват защо е убит сина им. "Ние знаем единствено, че момчето ни беше добро".
Снимка: Пернилла Воолман, в. Афтонблоодет


Мечтаел си за спорт

- Толкова боли да знаете, че той никога повече няма да се върне. Той ми беше помощник, с удоволствие белеше картофите или ми помагаше с прането.

В стаята му леглото е спретнато оправено, точно както го е оставил и на стената виси картина от фаворитения отбор Real Madrid.

–  Това беше и най-голямата му мечта, да стане голям футболист, казва баща му Famara Jammeh.

Родителите умуват защо е убит сина им, но нямат отговор.
- Ние знаем само, че момчето ни беше добро. Той нито пушеше, нито пиеше, той беше чист, казва бащата.

Seedy Jammeh посветил много време на спорта. Той излизал редовно за йоггинг, тренирал в джима и се занимавал с бойни изкуства. Той дори играел футбол и пробягал Stockholm Marathon-а преди две години.

Той е описван като добро момче, което не се впускало в караници без причина. Но което с изправена глава защищавало своите възгледи.

"Защищаваше слабите"

- Може би звучи смешно, но той беше малко Робин Хууд. Той често защищаваше слабите пред нахаканите момчета. Преди седмица каза, че ще избягва Олби, защото имало много проблеми там, казва един приятел, който желае анонимност.

Когато бе убит той имаше лятна ваканция от едно строително образование в Ниикворн и на следващата година щеше да има бал.

Вчера полицията чукаше на вратите и разпита свидетели.

Филмите от наблюдателните камери в района също ще бъдат прекарани.

Щеше да се разправи

Според сведения на в. Афтонблоодет полицията е получила информация за една разправия между грубо престъпни лица свързани с престъпност на банди, която може да има нещо общо с убийството.

Само час преди Seedy Jammeh да е убит, тези лица щели да се срещнат въоръжени, заради една разправия много близо до мястото, където бе застрелян 19-годишният. 

Една от теориите, по която работи полицията е, че  Jammeh може би се е намирал на грешно място и в погрешно време. 

Възможно ли е убиецът да е сбъркал жертвата?
- Възможно е, но не е необходимо да е така. Ние не можем да изключим нищо за сега, казва Хесам Акбари от Сьоедертьорнспулиисен.

Източник: В. Афтонблоодет
Автори: Йериик Ниисеес
Анника Сулаандер
Линк: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7553736.ab

 

ТЕКСТ КЪМ ВИДЕОКЛИПА:
Понеже безчувственият Анонимко днес, в който подозирам някой модератор, е на Ти с шведския език (виж коментарите му отдолу), то му предоставям отново звукозаписа със собствения ми Побой, да му се наслаждава. Очевидно у него садистичните тенденции към жертвите са взели от отдавна връх. Приятна наслада, г-н Модератор!

 

 


 





Тагове:   двор,   училище,   ново,   Швеция,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ами като е токова лошо ш Швеция елате ...
01.08.2010 19:31
Ами като е токова лошо ш Швеция елате си тука .Не ви ли е неудобно да се ползвате от благата на страната и само негативни неща да пищете . Аз също съм живял там и мога да ви кажа , че писанията са ви доста тенденциозни , не манипулирайте хората , навсякъде по света има криминални прояви и всяка държава си има свойте грешки , но е важно каква поука са си взели и как живеят сега , което за нашата държава не може да се каже.
цитирай
2. анонимен - Значи съм прав, манипулатори сте ! ...
01.08.2010 19:41
Значи съм прав , манипулатори сте ! Това , което не ви допада не се допуска като коментар ! Няма кой да ви върже на комунистическите номера ! Ей не ви омръзна !
цитирай
3. semtomovi - Защо се дразните. Нито съм убивала някого нито аз съм го писала. Га си хората сте!
01.08.2010 19:43
Навсякъде по света има криминални прояви. Но всяка държава си няма Мъжа-Лазер Вилониус който да цели емигранти с пушка и ги убива. Да не забравяме и съвсем пресния случай с двойното убийство на 7-годишното дете-арабче и на учителката в Ъеребру. Имам си съображения да си следя емигрантските интереси в чужда държава.

А вие при всички положения не сте били в Швеция. Защото ако сте бил тука, шведите не ви третират никога като един от тях. Ами дори и работните места са расово разделени. Да сте си пил кафето в тая част на столовата където седят емигрантите. Шведите никога не биха ви приели за равен и делили маса с тях. И ако го сторят не крият високомерието си и пренебрежението си. Аз съм женена в шведски род и знам колко години съм се борила за да не ми бият гръб. А за работните и учебните места (40 мои на брой) да не говорим. Бием ЮАР и СИ по всички показатели на Апартейд!

Само "негативни неща" не пиша. Но вие подбирате само негативните да четете. Изборът си е Ваш собствен. Не може да ме вините за собствените Ви неща. Поемете си лична отговорност.

Ауу, аз пък за пръв път пък да разбера, че да си жертва като българка на шведски расизъм по учреждения, заедно с децата и семейните ти, било "комунистически номера"? Как стават те? Няма ли да ме научите на комунизъм в Синя Швеция?

Нещо да съм казала, че убиецът е "швед"??? Тепърва ще се разследва. Аз просто наблюдавам случая. Защото е имало много по-драстични скинарски убийства през годините, които вие сте пропуснали тотално отсъстващ от медиите, които не сте чели.

А, не съм съгласна с това, че криминалните прояви са нормалност. Тука шведската полиция работи много добре за да ги предотврати тия убийства. И те далеч не са от тези астрономически размери като цифри, заливащи днес България.

Момчето си е отишло младо и зелено. Това не са "номера". Поне за него и за родителите му. Нито са "комунистически номера".

Превеждам ви голямата новина на деня от в. Афтонблоодет. Не я пиша аз. Нито пък в. Афтонблоодет са "комунисти". Какво толкова има в 1 превод от моя страна?

Защо не я отминах тая статия? - Сметнах случилото се за значимо, тъй като преди години стана друго подобно убийство на Чернокож, при който скинари бяха оставили 1 зелка с надпис и бяха се прибрали да ядат крем все едно нищо не се е случило. За мен тия двата случая имат връзка, за Вас ако нямат. Ама сигурно вие разбирате повече шведски от мене, като сте толкова доволни от Швеция, че дори не четете шведските медии и не гледате телевизия тук?

Напротив. Всички коментари пускам. Нищо не съм трила до сега. ))

Дори и такива, които са "Анонимни".
цитирай
4. semtomovi - До 1
01.08.2010 19:46
Живея и тук и там. А в нашето семейство до сега "блага" не сме видели. Само скандали и акции против нас, само обжалвания на диагнозофалшификации и спрени помощи. В момента с "шведските блага" се занимава втори наш адвокат, за ваше сведение. Не пожелавам и на враговете си подобни блага.
А Вие в каква професия работите, че се хвалите от "блага"?
Защото нашите български дипломи и шофьорски книжки отиват автоматично в коша за боклук? Пробвали ли сте да ги сертификирате? И успяхте ли, като се хвалите? Защото моите 3 пъти отидоха в коша, а за нови шоф. курсове трябва да броите със стотици хиляди крони днес за да си карате колата от БГ тука! И това ли са "блага" за Вас?

Само, че който не си пише от ника, действително ще започна да го трия от сега натам.

Вие преди да се хвалите от една държава, и да можете да я прецените дали е добра или лоша трябва да й научите перфектно езика, за да не ви превежда друг човек. Чак тогава аз лично бих ви дала думата на експерт.

Съжалявам, че разбивам нечии илюзии и идилии, но това не е моя статия а авторите й са си шведи.

Марийка не е виновна за всички лошотии по света и у нас. Успокойте се. Аман от параноици днес.

Ми аз бих си дошла. Ама какво предлагат българските политици на многодетната майка 32 лв X 3 равно на 96 лв детски плюс 9 месеца подписи. Е, ако мислиш, че ще мога да си платя само тока с 96 лв (харчим поне по 120 лв месечно) и после ще трябва да гладуваме още повече в България. Аз не съм имала Вуйчо Владика да ми подари Завод Ком или ТКЗСто на село за 100 лв във фалшив общинарски конкурс. И Българската държава гони на Гъза на Географията такива като мене!
цитирай
5. анонимен - до 4
01.08.2010 20:13
Ами модерацията е хубаво и демократично нещо . Не пиша с ник защото нямам блог , а няма и да си направя .
Между другото от Швеция и шведите лошо не съм видял , само добро и другите хора с , които работя , а те са от различни нации са на същото мнение , не всичко е идеално но това което вие качвате в блога си е много тенденциозно .
цитирай
6. semtomovi - Сигурно сте много зле с шведския за да идеализирате обществеността тук
01.08.2010 20:16
Ако сте модератор но се намесвате така активно със СПАМ действително Ви съветвам да си отворите собствен профил и да си имате ник. Защото имате какво да възразявате и подтискате много у себе си. Като врачка Ви виждам проблема, и съветът ми е да си отоворите ник а да не се подтискате така.

И аз бях видяла само "добро" от шведите 10 години. Чистех училища завършила учителка от България с тапия с лелите без образование, които се подиграваха с мене и ме учеха че на "супа"' му се вика "сопа". Както и да е. Все злеплатени работи, емигрантски, дето шведите не ги работят.

Ако действително работите в Швеция и сте без дете, шведите са хуманни към всеки работоспособен и млад надежден да им работи злеплатените и нискоквалифицирани работи, емигрант. Значи, аз съм Болен емигрант и с дете. Затова не бива да се изказвате от мое име и от името на моята социална група в страната. Защото не познавате нито законите, нито нашата действителност. Те нямат нищо общо с Вашие.

И аз имам приятелка във Франция дето ходи само по екзотични чартъри. Но във Фрация се намира и трагичния случай на сем. Танушеви. Представете си да се нахвърля върху тях, само защото приятелката ми е добре във Франция. Как така те излагат Франция? Еми, имат си причини хората. Репресирани са. Ама на Вас Ви е широко около Врата в БГ и мислите само за пари и слава, а не знаете що са репресии към емиграцията в чужбина днес.

Значи аз ви препращам към шведски вестници и телевизия, вие ме препращате към анонимни ваши Колеги, чиято професия дори не желаете да разкриете.

Значи сте някой от модераторите на блога тогава? Така ли да го подразбирам?

Ами значи в. Афтонблоодет е тенденциозен тогава? И защо забранявате на Вашите сънародници - българите - да четат в. Афтонблоодет???

Както и разследващите предавания на шведската телевизия и те са "тенденциозни" тогава?

Това е превод на актуалната шведска журналистика днес както я поемаме ние денонощно там днес. И ако Вие лично не сте доволен, трябва да спрете с вашите колеги (така и не разбрах в коя професия са ви колеги) "свободата на словото" с която поне шведите толкова много се гордеят!

Вие на какво ниво владеете езика, за да сте така в разрез с общоприетото мнение???

"Това което качвам в блога си" не съм го изсмукала от пръстите си. Имам си ЗВУКОЗАПИСИ, които ще потвърдят всяка моя ДУМА.
цитирай
7. анонимен - Аз езика перфектно го знам и още два ...
01.08.2010 20:26
Аз езика перфектно го знам и още два други , та нямам нужда да ми превеждата вие , как ви хрумна , че някой има нужда от вашия превод , просто ме подразни тенденциозните ви публикации , много избирателно превеждате . А колкото до параноиците първо научете значението и после я употребявайте .
Е аз не живея на социани помощи в Швеция , а работя там .
цитирай
8. semtomovi - Всички не знаят шведски
01.08.2010 20:28
Когато сте Болен в Швеция не живеете от социални помощи. Избийте си го това от главата. Тогава ви поема Здравната каса която е колективно мероприятие и за която сте заделяли когато сте били здрави и работоспособни. Ако и тази "подробност' не Ви е ясна, просто не искам ъкъл от Вас! Вие въобще не сте в час с общественото устройство тук а раздавате ъкъл! Срамота!

Целта на блога ми е описана в презентацията ми. Ако обичате отидете и си я прочетете още веднъж. Не мога да ви превеждам всичко. А съм ви поднасяла и десетки други "нетенденциозни" теми, като за бодибилдъра сениор. Ама вие не ме четете а предпочитате обидите.

Ми превеждайте и Вие! На български съществува огромен глад и дефицит за информация за шведското общество. Може да имате информация за други области, но за социалната политика не знаете нищо. и аз чета български медии и съм наясно кое влиза в БГ и кое - не! Нямам монопол върху преводите! Правете го и Вие и си подбирайте неща които Вас ви интересуват тогава, без да Ви цензурирам аз какво Ви прави впечталение и какво - не! Всеки човек си е различен!

Ще работите и ще се хвалите докато заболеете от някоя тежка болест и шведите ви оставят 10 години болен на легло с три гладни деца без грам помощи да си платите наема (който е 80 процента от дохода ми) и сметките .

Тогава елате пак да ми се обадете. Докато изкарвате пари, плюйте България и словославяйте Швеция! Но за сега си нямате и грам представа в каква ситуация се намира моето семейство и адвокатите му! Затова се стегнете и покажете грам респект във всичкото Ви самодоволство!

Но както вече казах, първо аз се представям по име, по адрес. Моите линкове са истински. А вие не представяте абсолютно никакви факти. И аз мога да си твърдя като Вас, че съм Английската кралица и съм седнала от Дясната страна на дедо Бог.

А българските читатели не знаят обаче шведски и не работят в Швеция. Защо да не разберат какво става в тази част на света. Забранено ли е от Вас, модераторите?

Тенденциозно или не - това ще преценят читателите. Спрете да се изказвате вместо тях и да спамите. Не наливайте им ъкъл. Те са си възрастни хора и ще могат да си съставят собствено мнение!

Само мога да допълня, че другите коментатори тук до сега, нито журналисти от Българската телевизия, нито моят колега Борис Танушев и т н... никои от тях не са на Вашето мнение. Вие сте първият. Жалко е, ако сте модератор и не сте наясно и бягате от действителността.

Напротив. Ако си позволите да почетете малко коментарите на останалите в този блог и на сайта на Българската телевизия преди да спамите ще разберете че личния ни случай, както и сходния случай на сем. Танушеви са действителни и без грам тенденциозност. Няма нужда да лъжете че разбирате шведски. Просто ви трябва грам здрав разум.

Но вече...Изказахте се. Дайте сега думата на другите.
цитирай
9. анонимен - Ами да ви кажа много сте зле, никой на ...
01.08.2010 20:37
Ами да ви кажа много сте зле , никой на никого не забранява нищо , направо сте смешни та чак жалки . В България има доста интелигентни хора , които могат сами да решат какво да четат и гледат , без такива като вас да им правят подбор .
цитирай
10. semtomovi - Ако търсите рекламни брошури посетете Туристбюурон
01.08.2010 20:45
Така ли? Ами че вие вече пуснахте 10 постинга с цел да спрете тия материали да не достигнат до български уши. И това ако не е "опит за забрана" - здраве му кажете!

Мерси все пак за обидите! Самоанализирайте си езика който използвате към клиентите на блога тука. Ами до сега аз за 22 години не съм видяла някой да превежда шведски статии на български и мисля с основание и право, че съм една от първите. Аз си предлагам моя материал. Пък нали знаете... за Всеки влак си има и пътници! Трябва да има разнообразие! Не може да се работи тенденциозно само с рекламни брошури далеч от малко познатата в България шведска действителност.
цитирай
11. анонимен - Божеее, ама вие действително сте ...
01.08.2010 20:49
Божеее , ама вие действително сте много зле .....
Бих си провел една кореспонденция на шведски с вас , но не си заслужава усилието , а и не съм сигурен че можете ....
Хайде със здраве !!
цитирай
12. semtomovi - ама моля, тука е отворен диалгоа. Кореспондирайте тука директно
01.08.2010 20:51
Да, бе, сигурно "не мога". Направете си труда да обърнете назад в постингите ми и вижте че едновременно ги пиша на 2 езика. Сигурно не Мога. Ама го правя. Как така?

Sa; lat oss snacka svenska da?
Varsagod. Lat mig hora hur sa;pass bra kan moderatorerna svenska? )))
.....
.....
....
Vantar pa; svensk dialog!!!

Колко сте лъжлив, че сте жалък вие. Не можете да докажете нещо за което си нямате и понятие. И аз мога да си твърдя неща в области, които са ми абсолютно непонятни. Но от добро възпитание и здрав разум не го правя.

Вие по-добре идете и се оплачете на в. Афтонблодеет. Наречете ги и тях "комунисти". Нахокайте тях защо, по дяволите, това е новина на деня и че не пасва във вашия блог и в неговите интереси.

Идете после и се оплачете на шведската полиция. Обидете ги и кажете че това е "лъжа и номер".

И елате ни се обадете с резултата от тях.

Вие при всички случаи сте бездетен. Защото всеки емигрант с дете в момента, днес се страхува в Швеция за сигурността на детето си. А вие нарекохте страха на 800 000 души - "комунистически номер". В Швеция няма комунизъм. Избийте си го от главата. Ето до колко се "застъпвате" Вие за изпаднали в беда и страдащи сънародници в чужбина. Тенденциозно безразличие и злина лъха от Вас! Той г-н Танушев вече го описа и това българско явление в един свой много философски обобщаващ постинг.

И не мислете само до където стига носа ви и собствения ви джоб и интереси!

И каква стана тя - Шведската полиция е по-състрадателна и работи по делото. Но блог.бг прави сеири за да потуля. Срамота!
цитирай
13. semtomovi - Съжалявам, но не мога да Ви моделирам Идилия по Поръчка! )
01.08.2010 21:34
Значи, модераторът излъга че владее шведски и не каза дори Здравей насреща. Покри се.

Е, стига с тия цензури, обиди, лъжи! Не се ли срамувате от себе си???

Да си на страната на слабите и потърпевшите, както и да съм жертва на расисти обстоятелства не е нито да "правя номера", нито да съм тенденциозна или "комунист". Защото в чужбина не си избирате ролите и съдбата. Други хора са отговорни за тях. Това не ви е анархията от България. Тука всичко е под контрол.

Тука самият Вие обаче сте жертва на невероятна параноя в следствие на някакво българско вътрешнополитическо промиване на мозъка, което няма нищо общо с познанието за шведското общество от ваша страна. Аплицирате автоматически български модели върху нас тука, а то не е така просто и не върви.

Аз мисля да помълча 2 минути заради скърбящите родители на това дете. Защото гледам на нещата не от позицията на партията и на портфейла ми, а от позицията на родител и МАЙКА в момента! (Ама вие със сигурност сте МЪЖ и демонстрирахте поне че не ви пука за майчинското и родителското сърце!)

Ама то се иска елементарна доза съчувствие и не се купува за пари! Вродено е!

Като си проимате собствени деца и елате пак да ми се обадите дали сте спокоен с новите ви познания по езика в страната или не сте! За сега сте извън нашата действителност като социална група и ви е "широко около врата", дет се вика.

Твърдите, че сте ме "чел"! Тогава не разбирате и български, а? Не може да третирате семейство което е репресирано, аз съм била затваряна, бита, децата ми не получиха лечение след 2,5 месеца водниста диария и повръщане, оставиха ги да отглеждат 15 сантиметрови червеи в органите им ... и вие да ме обиждате, само защото Вас самият и на колегите Ви давали добри пари на някаква си Работа?!? А?А?

А знаете ли че моят ДЕВЕР и сестрата на неговата приятелка са прекарали същите мъчения. Тъй, че не ми твърдете че други нямало в Швеция. Ние сме 2-ма от едно и също семейство.

Ами я четете назад за 101-годишната Агнйета! Ами случая с 30-годишната Иида Али. За тях вестниците пишат в момента. Вие ако не можете да четете шведски, това не значи, че държавата не бъка от такива пострадали като мене. И вие ще приписвате на ЖЕРТВИТЕ после "тенденциозност". Срамота! Държите се като Гестаповски офицер в концлагер! Срам сте за България да говорите така на ЖЕРТВИ!

Да се опитвате с манипулации да превръщате "жертвата" в "лъжец" е като да изнасилите вече изнасилена жена, която срещате в парка и Ви моли за помощ. Не ви прави никак чест на блог-а!

Пиша за това което ми е интересно. И повечето ми неща са иноваторски. Аз ги внедрявам за пръв път на български език. Но не съм тука за да се състезавам с никого. Ако ти кипиш от желание да се състезаваш има си такива изпити за преводачи, ходи да си взимаш тапията. То и в София има над 300 шведски преводачески фирми, ама знаеш ли колко качествено превеждат. Аз не бих искала да им чета нещата. Тотално са офф. Аз съм на ти с шведската култура и политика. Ама ако тя не ти изнася на критериите за рекламна брошура и шведска маса, то си е твой личен проблем.
цитирай
14. анонимен - И аз ги мразя шведите ! Ама много !
02.08.2010 01:37
Мразя ги по две причини! Първата е ,че живея във Финланд и по инерция около фините ,които също ги мразят и аз така !
И второ ,че са напълнили Швеция с емигранти неблагодарници , които живеят от данъците на шведският народ и плюят и издевателстват над коренните жители.Има много филми как циганьорите соц.слаби бият и замерят като маймуни шведската полиция.Цели гета са се обособили.Та за това не обичам Швеция! Мръсна паплач от емигранти са ! Не са чиста раса като фините с чиста култура и религия ! Поздрави ! И аз знам шведски ,но говоря с него само с кучето ми! Комуникирам само с фински и български!
Лидис
цитирай
15. semtomovi - ха ха пак провокация. стига де
02.08.2010 01:42
1. Първо не вярвам да сте Лидис
2. Второ не познавате шведите изобщо, за да говорите така
3. Трето, Кои цигани? Ние, българите сме между други подобни - "шведските цигани". Екзотика сме им! За сведение моите впечатления са че шведите уважават много ромите и албанците и им предоставят известни привилегии пред останалите "несеверни етноси" (законите дискриминират положително северните етноси при обучение, например при влизане в Университета).
4. Емигрантите са отритвани от шведските капиталисти да живеят в гета, защото не им дават жилища под наем в другите квартали. Те не са се "обособили" сами.
5. Фините не са чиста раса с чиста култура и религия.
6. Това за хвърлящите цигани къде го измислихте.
7. Седмо, това момче не е хвърляло нищо на никого. Върнете си прочетете статията преди да клепате невинни хора.
Осмо, това с данъците пък е под всякаква критика. Всички плащат еднакви данъци съобразени според дохода по универсални табели. Там мърдане НЯМА!
Не мисля да го коментирам повече дори.

Постингът Ви е тотално фиаско ))))
Засрамете се! Разсмяхте ме преди лягане точно!!! ))))))

Аз пък не мразя шведите. Мъжът ми е швед. Роднините ми са шведи. Децата ми са малко шведи и те. Защо да мразя определен етнос заради шепа луди доктори-мафиоти и расистка социална работничка? Докторите ми са от Исландия и от Румъния и от Полша. Те дори не са шведи. Социалната работничка е Скоунка. Те са известни с расизма си. Тъй, че...

Господ да Ви пази от погрешни обобщения! Не намитайте цели нации под 1 черга. Упрвляващата върхушка не е народа на 1 държава! Правете разлика! Швеция е дала на света и много велики умове!
цитирай
16. semtomovi - До нр 1. "поуката"
02.08.2010 04:09
Поуката която Швеция си е взела сега, е че със спящата съвест на международните медии, и въпреки протестите на сайтове по човешките права като www.kmr.nu и въпреки публичните самопризнания на разкаялите й се държ. психотерапевти, може да продължи безнаказано да убива и инвалидизира по 100 000 души годишно. И със заспалата съвест на блогери и модератори като Вас. Това е и поука и практика. А щом не протестираме срещу Злото, ние ставаме Част от него.
цитирай
17. semtomovi - до нр 5. За доброто и работата
02.08.2010 04:14
И значи излиза че Швеция прави добро на едни хора а зло на други. Ами анализирайте се сам. Ако сте си сменил презимето от славянско с шведско, изрусил сте си косата и си плюете рода, родината, културата - Швеция ще ви даде работа, облаги, добро. Ако не сте ги сторили като мене - попадате в други списъци и третиране. А да работя съм могла и аз. Цели 17 години, когато съм била здрава. Но съм била наивна да си мисля, че съм плащала най-високите данъци в света, за да ми обърне здравната система внимание, а не да ме праща по медицински туризъм по света, за да се прегледам в ревматолог този ден когато на мен дойде ред да се инвалидизирам. Не съм плащала за да се занимава Касата им 10 години с диагнозофалшификации и нежелание да ме администрира коректно и лъже. Не съм плащала данъци за да бъде оставено семейсството ми без лекарска помощ в най-критичен момент и гонено като престъпници по къщите! не съм плащала данъци за да ме затворят и плашат с наркотици по време на остро и критично епидемично заразяване. Това са вече прекалено много "престъпления" за да им бъдат простени и премълчани. Както вече казах, когато премълчаваме Фашизъма и Злото - ние вече ставаме част от него!

При всички положения не очаквах скинарски прояви и фашистки пристъпи срещу сънародник-жертва. У модератор, който от време на време пръква за да ме цензурира какво да пиша и какво не (досажда с едно и също). Като е чел зле темите ми - моля да се върне назад и да брои и чете по-добре.
цитирай
18. semtomovi - Гастарбайтерството на модератора с Розовите очила
02.08.2010 11:13
Вижте само на една-единствена страничка колко митове за Швеция и какво непознаване на шведската култура и действителност преборвам!

Да ви припомня, че още на първия ден тука модераторът по същия начин, анонимно ми нападна темите, изкривявайки ги, и дори ме заплаши че никой нямало да ме чете.

Но ето статистиката, получавам лични съобщения, където други блогари тук ми стискат палци и твърдят, че им е интересно. Гласуват изключително положително на всичко написано от мен до сега. Имам 6456 четения и 173 коментара в момента.

Това е интерес, в разрез с представите и желанието тук на въпросния модератор който го четете по-горе на същатата тая страничка и днес. За съжаление хората не мислят като него. Това е впечатлението ми. Интересно им е.

А той желае да убие този интерес! Вместо да се радва на посещаемостта и на популярността на блога му която му нося. Някои хора просто са безнадеждни тогава и с нищо не можеш им отвориш очите...

Какви инатливи хора бе. Ти им идеш с езика на готово, свършил си им всичката работа, идеш им с 1 торба факти и с 22 години школувка заради тия факти. И те се запинят кат Магаре на Мост и ти губят само времето. Това не може да бъде истина!

А не искате ли много, ако искате една репресирана жена и семейство с постоянно изолирани финансово деца, да Ви изготвя Туристически брошури и благодарствени слова за Геноцидните си палачи? Е, не съм мазохист, уважаеми модератори, колкото и да Ви респектирам Чуждопоклонничеството, не съм псих-болна и мазохист! Само защото не съм в България да правя четки на Палачите си от странство. Всичко си има граници! Ама Вие се оляхте! Ми пратете мед. сестри обратно в Либия да благодарят там за мъченията си? И искайте туристически брошури за Либия - по абсолютно същата логика - тогава и от тях за блога Ви директно от мъченията им в Либия! Модераторско безумие!
цитирай
19. luna - мотивът за мен е ясен. Не е кандисал в ...
02.08.2010 23:56
мотивът за мен е ясен. Не е кандисал в влезе в престъпните афрогрупировки и "неговите" хора са го очистили. Ей така! за назидание и пример, какво ще последва, ако някой иска да се измъкне от хватката им.
цитирай
20. semtomovi - Ами ще видим...
03.08.2010 00:24
Нагърбвам се да ви информирам по случая... Полицията тука всеки ден търси престъпници по телевизията. Пипа яко.

Аз пък по инерция и стар опит винаги мисля че са скинари. Щом жертвата е емигрант. Те са извън контрола вече...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: semtomovi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1442014
Постинги: 342
Коментари: 1106
Гласове: 727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930