Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2010 00:32 - Дорожная ... B Африке
Автор: semtomovi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3611 Коментари: 12 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дорожная ... B Африке
Если долго, долго, долго,
Если долго по тропинке,
Если долго по дорожке
Топать, ехать и бежать,
То, пожалуй, то, конечно,
То, наверно, верно, верно,
То, возможно, можно, можно,
Можно в Африку прийти!

А-а в Африке реки вот такой ширины!
А-а в Африке горы вот такой вышины!
А-ах, крокодилы, бегемоты,
А-ах, обезьяны, кашалоты,
А-ах, и зеленый попугай!

И как только, только, только,
И как только на дорожке,
И как только на тропинке
Встречу я кого-нибудь,
То тому, кого я встречу,
- Даже зверю,- верю, верю,
- Не забуду,- буду, буду,
Буду "здрасьте" говорить.

А-а, здравствуйте реки вот такой ширины,
А-а здравствуйте горы вот такой вышины,
А-ах, крокодилы, бегемоты,
А-ах, обезьяны, кашалоты,
А-ах, и зеленый попугай!

Но, конечно, но, конечно,
Если ты такой ленивый,
Если ты такой пугливый,
Сиди дома, не гуляй.
Ни к чему тебе дороги,
Косогоры, горы, горы,
Буераки, реки, раки.
Руки, ноги береги!

За-ачем тебе море вот такой ширины,
За-ачем тебе небо вот такой вышины,
А-ах, крокодилы, бегемоты,
А-ах, обезьяны, кашалоты,
А-ах, и зеленый попугай?!
А-ах, и зеленый попугай?!




Гласувай:
2



1. анонимен - Ах, че хубаво, защо не се преместите ...
04.08.2010 01:32
Ах, че хубаво, защо не се преместите от Швеция в Африка?
цитирай
2. semtomovi - Била съм, спокойно
04.08.2010 01:38
Била съм, била съм и в Африка. Дано даде Бог пак да отида! )
цитирай
3. semtomovi - ))
04.08.2010 01:38
Засега нека само си помечтаем... )
Но за сега Нова България спокойно ми запълва тия нужди от Африка.
цитирай
4. semtomovi - Младите пак не отбраха нищо и тоя път
04.08.2010 02:58
Преди всичко това е култова песничка от детството на милиони българчета. Навява детски спомени. За това я качвам. А не да завиждате кой къде е запилян по света. Визи имате вече. Свят широк. Портата Ви е отворена. Идете в Швеция и Вие шведите да ви погазят и се погаврят и с Вас. Пак ще си говорим! )))
цитирай
5. анонимен - Визи НЯМАМЕ вече, а от 2013, когато ...
04.08.2010 09:10
Визи НЯМАМЕ вече,а от 2013, когато влезем в Шенгенската зона, съмсем няма да ги имаме. Като се гаврят с Вас Шедите, вързалили са ви там? или са Ви канали с бъклица да им идете с страната? Не сте доволна, както сама казахте в момента всеки може да иде къде си иска. Стягайте куфарит и кеф Ви Испания, кеф Ви Германия, кеф Ви обратно в България. Аз съм си ОК във Франция. Работя по 7ч дневно, имама 26 дни отпуск, плащам си данъците, говоря езика им и никой не се гаври с мен. Понеже спазвам законите на страната. Поздрави
цитирай
6. semtomovi - Многодетните майки живееха нормален живот без натиск да емигрират преди 22 г. в БГ
04.08.2010 13:46
Вече обясних на друг Анонимковец в предпоследния броено от този постинг назад, мой постинг, че едни закони важат за вас когато сте здрав и работоспособен, и абсолютно други - когато сте болен.

Не че законите не са на ваша страна. Ами поради расистки местни служители, се търсят вратични в законите да се спестяват тия средства от болния емигрант. Значи ние живеем в Швеция - една от най-скъпите държави в света и с най-високи данъци, а ми спират средствата от 5 до 11 месеца годишно. Това не премахва разходите ми и наема ми, които си тикат и си вървят. Така ви прилагат икономическо пъдене, макар и да сте шведски гражданин и да нямат право.

Дори бяха търсили зад гърба ми и от МОЕ име пенсия за мен в България и лъжат там че аз я търся. И така мога да изброявам престъпните деяния на шефът Свенман от Здравната шведска каса в гр. Уддевалла и на докторите им Лундберй и Щайнум до утре.

Но тия мои писмени оплаквания вече ги има и самта Каса. Това са тонове факти които дори съда е получил, след като средствата ми по правило вече се изплащат единствено от там (на др. шведи не правят подобни номера, и те си получават средствата от Касата, дори шведските ревматици получават помощи да се лекуват по света в санаториуми, а аз се борих 6 години ли там за да ми разрешат направление за ревматолог, и то когато до толкова се инвалидизирах, че ревмтизма ми обхващаше челюстите на главата, очи, уши, не можех да се храня и говоря). Дори тогава не ми дадоха. Наложи се да ходя на частни доктори чак в София и в другия край на Швеция. Инвалидизират Ви като куче, без да имате право да идете дори на лекар. А сте плащали данъци (в моя случай 17) години наред!

Те си знаят мръсните номера, защото по мен са пробвали всичко, което мръсни човешки мозъци, могат да се сетят. И при това десетки души. Лъгано е, трити са факти и маркирани имена на доктори, на факти, на печати с типекс. Дори една служителка на Касата в гр. Малмо беше подправила самият Закон, който ми прилагаше. Като се оплаках на шефа й, и той го подправи на свой ред, вмессто да го оправи. Абе, честни сини очи, дето му се вика трябва да е измислено заради шведите. Абсолютна гавра!

Еми не може да обвините един болен ревматик, че "не спазва законите в Швеция". Значи в нашия случай именно администраторите на Здравно Осигурителната Каса не спазват законите от 2001 г. насам, к акто и 2 доктори укриха 12 хелминтозни проби на мен и на дъщеря ми, за да ми припишат "Фобия от несъществуващи хелминти и лудост", както и една шведска соц. секретарка не ги спазва, защото се е заела да си отмъщава на нашето семейство дори когато сме в България и то след като колегите й са закрили "тъпите им фиктивни и лъжливи разследвания изпълнени с лъжи за нашата ситуация" - значи шефът на соц. служби в България определи 1 лъжливо нейно писмо до Ширин Местан в София за "лично отмъщение" (дамата се впуска в лични акции от другата страна на Европа и лъже тогава обръща с краката нагоре всички решения на шведските учреждения и лъже пред българските си соц. колеги, за да ме изкара "лоша майка, агресивна" (иззема ролята на БВЦ -- Детската здравна централа в Швеция която всяка седмица в продължение на тройно майчинство си е гледала работата и го е оценявла в продължение на 12 .) както и излъга между мн. си др. лъжи там, че психотераевтът не ме бил пуснал, пък съм била избягала, защото си мисли че в БГ е същата система, и за да настрои по фалшиви данни бълг. полиция с хеликоптери и кучета (представя си тя) против мен и в България. Еми виждате колко мое да се разчита на хора на които шведската държава плаща невероятно високи заплати единствено за да интригират и лъжат против емигрант и то ни удариха когато бяхме зле - след 2,5 месечна водниста диария и тройна инфекция и хелминтозна епидемия на цялото семейство, когато аз и щерката бяхме на системи всеки втори ден. Това хуманност ли е? Не са ли лъжи?

Е, сам може да прецените кой не спазвав законите ако се касае за 9-годишна диагнозофалшификация и опит за осиновяване на чужди и добре гледани деца.

Еми и аз се бях запътила за Франция, ама като гледах филма на г-н Мартин Карбовски за трагедията на българското семейство Борис и Даниела Танушеви, на които Франция отне 4-те им деца заради доноси и диагнозофалшификации (абсолютно подобен случай на нашия, значи), и като се запознах със статистиката от сайта по човешки права www.kmr.nu за увеличението на милиардите средства влагани в принудителни средства срещу деца (поместих я с труд и тука в блог.бг но под формата на Коментар, защото модераторите бяха блокирали точно тази тема) - то там можете да се запознаете, че абсолютно същата система днес важи в много държави, най-вече в Норвегия, ДАния и Швеция, но също и във Великобритания, САЩ и Франция, Германия. Значи, дето му се вика, от трън та на глог, че е по-висок.

А защо една многодетна майка да няма възможност да издържа трите си деца в България? Защо няма бюра за етаблиране на емигранти в България?

Защо ме посрещнаха от социалните служби в БГ, "Ама Вие сте луди, тука с какви пари ще живеете? Я по-добре си се върнете там откъдето идвате?" Очевидно такава е политиката в ЕС!
И това е една ГЕНОЦИДНА политика срещу българското население и на запад и у дома му.
цитирай
7. анонимен - Отговорът на въпросите е пределно ...
04.08.2010 14:09
Отговорът на въпросите е пределно ясен. Защото шибаните комунисти никога не са си отивали от власт, с изключение по времето на управлението на Ф. Димитров(отчасти) и Иван Костов и със самоотвержената помощ на руската мафия доят и профанизират нашего брата българина. Презирам руските подлоги и разпространяването на културата им от времето на соцреализма. За това и избеснях от песничката. Чайковски, Римски-Корсаков дълбок покол пред тях и творчеството им. Алла Пугачова, Пенсяри и т.н, айде у лево.
Не че има някакв значение, но хелминтите об Бгто ли си ги отнесохте или там ви се натресоха? Както и да е ,неприятна работа. Дано е зад Вас.
Проблема с децата е, че се оставят сами, без надзор, за да се осигури с честен труд прехраната им. Е това социалните не го позволяват. Нито може да им се обясни, че децата са отговорни и сама се гледат. Няма такъв фила. Стом не са навършили определена възраст, ако са оставени без надзор, отнемат ги. Колкото и несправедливо да е.
Христина
цитирай
8. semtomovi - Ами до колкото знам в момента на в...
04.08.2010 14:18
До колкото знам в момента на власт в България са Герб и турците? Или се лъжа? Не съм наясно кой точно влиза в тази коалиция около Герб?

Няма нищо лошо в славянската култура. По-добре да тананикаме песнички, чиито думички разбираме, отколкото да фъфлим на чужди езици, които не разбираме - е моето становище, без да ми влизат някакви политически сметки. Алла Пугачева е червива от пари не виждам никакво лево у тая Знаменитост. Тя се държи по-хептем от Графиня и занимава медиите непрекъснато като Азис у Вас.

Ами вижте, моят доктор в Швеция бе румънец. Той ме изпрати на кални бани в Румъния в някакъв град, където можете да си купувате калта и в торбички за домашна употреба.

Аз реших да си спестя неприятностите с езика в Румъния и заминахме с децата в Поморие. Там също имат санаториум Св. Георги Победоносец в Стария град още от онова време си е. И така ходихме там и беше затворен. Та направихме полудневно топване в морето от едно плажче пред блока ни в новия град в Поморие (там е асфалтирано). Чак вечерта забелязахме че един ром си изхожда диаричното куче като използва плажчето за тоалетна за кучето си. А ние бяхме там поне 5-6 семейства целия следобед. Аз събирах миди. Децата плуваха.

И на другата сутрин се събудихме с ужасни воднисти разстройства и повръщане, отпадналост. 3 месеца сме се борили за живота ни. Оказа се тройна инфекция - рота-вирусна, херпесова ангина (с втрисания и с бели бучки в гърлото) и хелмиинтите ги откриха чак в ШВеция, 7-8 вида всички големини. Щото аз заминах с изплезен език и падаща глава (от загубата на калия и електролитите) в самолета не можех да си отворя очите, за да спася живота на децата.

Ами аз си гледам децата, дори гледам 3 албански с тях. Пия си хаповете против ставните инфекции и си върша работата. Нашите деца са гледани. Дори ходеха на балет и на карате. Но като се заяде соц. секретарка (записах я на мп-3 и това го предложих тук дори), дори каратето било насилие според нея. Пък езиковите ми способности били "параноя". Всичко изкривяват.
цитирай
9. semtomovi - МОТИВИТЕ СА ДРУГИ СПОРЕД ШЕФА ПОНЕ В БГ: Тарторката-расистка е приятелка на социалните служби
04.08.2010 14:44
Ами вижте какво в нашия случай има и един подслучай. Поне така прецени шефът на соц. служба в България.

Значи през 2006 г. децата ми бяха тормозени от една съседка, която от 4-ия ет. ги призоваваше "Фърляй пръчката и си заминавай в чужбина". Преследваше ги пред алеите пред блока. Те не можеха да си играят. Прибираха се плачейки и питаха, защо да не са шведи, като са родени тук. 3 месеца преследване и расистки тормоз (тази дама също ми атакува сина в обществената пералня и му наплю със слюнка лицето, обвиняваше ме, че съм "лоша майка", крещя че се тресе покрива на сградата ни, всички наематели я чули, лъжейки че децата ми "чупят клоните на дърветата пред блока"). Та се наложи да излеза от пералнята, веднага проверих всички дървета. Нямаше пукнато и клонче! Един ден дамата ми дойде в 23.30 и аз по нощница й отварям вратата. Събуди ме, уж ме пита за някакви чужди парцалки от пералното помещение, аз ли съм ги оставила. Но се опитва да интимничи с мене и да ми става "приятелка". Аз не я пуснах. И тя се е амбицирала и си го е изкарала очевидно на децата.
И така се оплаках на шефът на фирмата, която дава апартаментите под наем. Той ни оказа голямо съчувствие. Поговори си с мен. После написа едно писмо, където я предупреди, че ако тя не остави децата ми на мира, ще я изгони на улицата. Дамата бе от 40 г. наемател - най-стария в гетото. И така нея я дразнело планирането, че пред блока й архитектът е разположил пясъчник за деца и децата й пречат да си пие кафе с приятелите на балкона й. Та тя се опитвала да изгони децата от дет. площадка заради собствените си нужди да си ползва този именнно балкон, щото е на сянка. И накрая аз като не искам да съм интимна с нея (тя е на 70 г. и си говори сама) децата ми са виновни. Та този шеф ми препоръча да подам жалба в полицията. Аз подадох жалба и получихме подкрепата от юристът-следовател и съдия в полицията. След 2 седмици расистката обаче ми изпрати соц. следователка да "разследва" "защо съм си сложила пердета на партера" (!). Тартор и приятелка им е.
цитирай
10. semtomovi - Да. Права сте и Вие..
04.08.2010 15:01
Мили хора,
много по-лесно се мести човек с домочадието в друга държава и започва нов живот ако е здрав. В сравнение с ако е болен. Тук вече трябва да изхождам в коя държава има нормални условия за болни хора. И в коя държава ще ми позволяват да си гледам ревматизма, ако ще се местя. Тъй като в Швеция очевидно е забранено на емигрантите да страдат от ревматизъм, въпреки че по мненнието на нашия известен балкански ревматолог-светило професор Шейтанов "Къде си попаднала в тая ревматична държава". И действително най-голямо е количеството на ревматиците тук. Обаче Касата не дава и дума да се издума за ревматични диагнози. Ами предпочита да ни приписва внушения, стрес, фибромиалгия, болезнен синдром и други свои измишльотини, за да си подържа над 2 000 000 кюратори, психотерапевти и социални работници. Това е огромен държ. апарат който без тези фалшиви диагнози няма да има какво да яде.

А имаче съм съгласна с Вас, че едни и същи хора са на власт по Общините в Бг и по Министерски съвет и в Парламента.

Само на всеки 4 години дето си сменяват боята.

За мене и за хиляди мои връстници това е култова песничка както е Де е България или У дома часовник трака. Културата в детството ни бе ведно със съветската и аз не правя разлика изобщо. За мене не е пропаганда. Само топъл спомен от детството. Детствтоо когато многодетните майки не напускаха България за да нахранят децата си. Е, майките биеха мотики по цял ден (като майка ми) за 20 ст. в ТКЗС-то за сметка на къща за бригадира й в града. Ама си имаше и добрите страни.

А Песняри, Верасий, Машина Времени, Пламя си имат култови хитове и до днес. Които млади руски изпълнители са подели. Че дори чух и изпълнение на немски език на едно съветско парче днес от тази там известната група как се казваше дето изпълнява Ich Will... ? Ramstein не беше ли?

А Ф. Димитров не го познавам. Отсъствала съм от Бг тогава. Само като се върнах след толкова години на село хората ми се оплакват "Филип Димитров се закани че камък по камък ще разгради България. От БГ нищо да не остане. Затова сме на тоя хал разрутени днес". Без мой коментар.

Пък Иван Костов продаде небето на България та сега там пиете минерална вода след киселинни дъждове и радиации из половин България. За това не мога да му простя аз че е продал това с което тука шведите се гордеят - прословутото шведско "народно здраве" с което се хвалят надясно и наляво.

Абе аз гледам от шведска гледна точка на света. Съжалявам. Но не съм нито синя, нито червена, нито зелена.

За патриотизъм съм и за славянска дружба с другите народи. Защото в чужбина на нас ни обръщат внимание единствено сърби, украинци, руси. Другите с нас не говорят (е, имала съм и приятели араби, африканци и пакистанци, чилийци).

Ама шведите си уважават само американците и англичаните. Дори имахме тука една учителка по шведски, така им се подмазваше в езиковия курс за начинаещи първата година. правеше им специални купони у дома за да им се дупи на тия от Англия и САЩ. Тая сеграция в Швеция както и това за което писах на "предимства във висши училища за северни нации" пред всички останали етноси - е показателна сама по себе си. Етническо разделение и тук!

Ако искате шведски песни ще ви пусна по нещо от фаворитите ми?
Само не знам в БГ пускана ли е шведска музика през годините??? Освен Roxette и Europe?

Ох, не мога да пиша повече. Удари ме днес страшния ми синузит и сърцето. Ще правя някаква чаена терапия и масажи, защото не мога да гледам в момента.
цитирай
11. semtomovi - Общо взето да ви кажа, ние с г-н Борис ...
04.08.2010 17:53
Общо взето да ви кажа, ние с г-н Борис Танушев от Франция прекрасно се разбрахме. Защото и двете ни семейства са пострадали по много сходен начин. Макар, че Франция и Швеция са две различни държави, процедирането на идиотизационните ни кампании и опитите на отнемане на децата (техните вече са отнети) са много сходни. И като планиране. И как удариха. И там имаше доносник на соц. служби и приятелка, която дори днес получава втора пенсия и е "осиновила' едното им дете. И при мен тука по-горе виждате, че има доносница на соц. служби, т. нар. в Швеция платена "информаторка", която желаеше едва ли не да спи с мене, само за да научи всичко за мен. И че моята най-главна вина беше че си покрих прозорците с пердета и фолио (което не позволява видимост от вън на вътре, а само в обратна посока). Та се наложи да звъня на соц. служби и да ги помоля да си пренасочат средствата, с които разполагат в излишък за едно пътуване до България. И ако открият "отвореното общество" в България с "Свенск гардин" ("Шведско перде", едно воланче на корниз само горе високо, високо 15 см) - ако открият демек прозорец на партер и на нисък етаж в Бг без перде, да ми се обадят. Ами то тука е ужас. В Дет. градина на децата влизам, отворено навсякъде. Мога да поставя бомба, да отровя храната им в кухнята. Всеки може да си вземе някое дете и да си го натавари на колата. Няма персонал. Всички на разходка. Всичко отключено и отворено.
И с тази система шведите се гордеят. Която позволява социалната им служба да виси под прозорците ви нощем и да ви гледа какво правите. Нещо като Биг Брадър е, само че наложен Ви в ежедневието.
На мен хич не ми е приятно да гледам как отсреща комшията ми прави групов секс с две дами на солидна възраст са всичките. Ама съм принудена да гледам. Защото така искат шведските социални служби. Да е "Отвореното Общество". Халилуя! После, нищо, че соц. не взеха страната на дискриминирани и плашени деца от една дърта 200-кграмовва мъжкарана. Взеха страната на расистката. Не им пука.
цитирай
12. semtomovi - Христина
05.08.2010 00:21
"За това и избеснях от песничката. Чайковски, Римски-Корсаков дълбок покол пред тях и творчеството им. Алла Пугачова, Пенсяри и т.н, айде у лево. " - казвате.

Създадохте впечатление за желание да ЦЕНЗУРИРАТЕ българския народ от достъпа му до текстовете на песните!! Музикалните композиции ги разрешавате. Докато песните с текстове ги забранявате.

Какво да ви кажа.. някак си в информационното общество днес с Интернет и мобилни телефони и сателит. антени това някак си не иде... Българските журналисти крадат от руските на поразия. Защото каквото и да правим руския и българския диалекти са само диалекти на един и същи славянски език. Както шведите тук се разбират от половин дума с датчаните и норвежците, просто защото са от една и съща старогерманска езикова и етническа група. Реагирам на това тъй като съм се занимавала с езици в по-голямата част от живота ми.

На мене когато някой ми забранява нещо не ми влияе. Правя точно обратното. аЗ слушам музика от цял свят тъй че върти ли ми се нещо из главата си го пускам, независимо какво мислят разни партии в разни държави. Но...Мисля, че така ще подействате и на другите българчета. Ще ги стимулирате, вместо да ги възпрете. Забраните са много страшно нещо. Пък гледам и по Ютуба и Фейсбука и др. Сайтове българи, русняци, македонци, сърби си говорят все 1 са от 1 държава. Интернет обедини хората. Не сте ли на моето мнение??
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: semtomovi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1440327
Постинги: 342
Коментари: 1106
Гласове: 727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930