Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2010 13:45 - Фиктивният Дискриминерингс Омбюдсман си "изми ръцете"
Автор: semtomovi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7520 Коментари: 34 Гласове:
2

Последна промяна: 12.08.2010 23:12


Фиктивният Дискриминерингс Омбюдсман си "изми ръцете"

Hur Diskrimineringsombudsmannen "tvдttade dina hдnder"

image



image


Предлагам Ви цитат на решение на Дискриминерингс Омбюдсманен относно идиотизационната кампания против мен и моите деца в гр. Уддевалла. Можете сами да се учите от него как се "отбива номер/да парирате отговорността от себе си"! Ето колко помощ получавате от единствения ви законов защитник в Швеция!

Jag fцreslеr till Er citat frеn beslutet frеn Diskrimineringsombjudsman gдlande idiotiseringskampanjen mot mig och mina barn i Uddevalla. Ni kan sjдlva lдra Er frеn denna kvinna hur man "parerar bort ansvar" ! Se hдr hur mycket hjдlp man erhеller frеn den ende lagberдttigade fцrsvararen i Sverige!






Din anmдlan till DO (620-2006) -        
  29 maj 2006/29 май 2006 г.
Твоята жалба до Дискриминерингс Омбюдсман (620-2006)

Frеn: Maja Rajs Lundstrцm MajaRajs.Lundstrom@do.se
Till: mariyka_Tomova_....

От: Maя Райс Лундстрьом MajaRajs.Lunstrom@do.se
До Mariyka_Tomova_...

Hej!
Здравей!

Vi har tagitemot din anmдlan mot fцrskola, skola, sjukvеrd och fцrsдkringskassan.
Получихме жалбата ти от детската градина, училището, здравеопазването и застрахователната каса.

Eftersom din anmдlan riktar sig mot flera olika myndigheter дr det svеrt fцr oss att utreda дremdet.
Тъй като жалбата ти е насочена към няколко различни учреждения, ни е трудно да разследваме случая.

Jag har dдrfцr tagit kontakt med Antidiskrimineringsbyrеn i Trollhдttan och min fцrhoppning дr att de kommer att ge dig rеd om hur du skall gе vidare med dina olika problem.
Затова влязох в контакт с Антидискриминационното бюро в гр. Троллеттан и надеждата ми е, че те ще ти дадат съвет как да се отнесеш по-нататъка с твоите различни проблеми.

Eventuellt komemr detta att leda till ytterliggare anmдlan till DO.
Евентуално това ще доведе до нови жалби до ДО.

Din anmдlan kommer nu att skickas till byrеn och de kmmer att kontakta dig nдr de lдst samman.
Твоята жалба сега ще бъде изпратена до Бюрото и те ще се свържат с теб когато са я прочели.

Om du behцver komma i  kontakt med dem har de telefon 0520-83 453. DO avslutar dдrmed Ditt дrende.
Ако ти желаеш контакт с тях то телефонът им е 0520-83453. ДО приключва с това случая ти.

С поздрави
Мая Райс Лундстрьом
Юрист
Med vдnliga hдlsningar
Maja Rajs Lundstrцm
Jurist

Ombudsmannen mot etnisk diskriminering
Drottninggatan 89
Box 3045
103 64 Stockholm

Омбюдсманът против етническа дискриминация
Ул. "Дроттнинггоатан" 89
Пощ. кутия 3045
103 64 Стокхолм
Telefon/Дир телефон 08/50888728
Тел 08 508 887 00



................................................................................................................................................................
КОМЕНТАР НА МАРИЙКА

Сигурно е излишно да Ви обяснявам, че никой не ми се обади за нищо. Просто топката се избиваше на другарчето вляво. Аз се обадих до това бюро. От там ме посрещна женски глас с мрънкане и с тотална безотговорност и безинтерес към случая ми. Ето, толкова "помощ" и "нови жалби" получихме чрез това бюро. И ето каква била функцията на двете учреждения - покриване и предаване на топката в чужди ръце. Отбиване на отговорност - с други думи! И това е единствената инстанция в Швеция, която да защищава инересите на дискриминирания човек по етнос.
Kanske дr det цverflцdigt fцr mig att fцrklara fr Er, att ingen kontaktade mig fцr nеgonting alls. Helt enkelt nеgon kastade bollen vidare till sin kamrat pе vдnstra sidan. Jag sjдlv ringde till denna byrе. Dдrifrеn svarade kvinnlig rцst totalt frеnvarande och med totalt oansvar och utan intresse till mitt fall. Sе mycket "hjдlp" och "nya anmдlan" fick vi dдrifrеn via denna Byrе. Och sеdan var sеledess bеda myndigheternas funktion - att gцmma sig och att kasta bollen vidare i frдmmande hдnder. Att slе ifrеn sig ansvar - med andra ord! Och detta дr vеr enda instans i Sverige, vilken bцr beskyda den diskriminerade personen p g a sin etnos i Sverige idag.



Тагове:   омбюдсман,


Гласувай:
2



1. semtomovi - Радвам се че мога да се запозная с Вас, с Вашия сайт и лични страдания и опит!
10.08.2010 18:45
И аз като Вас така от години имах чувството че има нещо "гнило" в системата, защото шведите са много наплашени хора. Познаваш колегите си на работното място, а те не смеят да коментират нищо друго освен времето и вккуса на сладкиша пред тя.
А Вашият фонд съществува ли? И какво биха сторили с Вас в Норвегия ако продължите дейността му? Не мислите ли че човек има по-голям шанс да се спаси физически като член на някаква организация и фонд, отколкото да пише статии по нета сам и да роптае, без да има кой да го защити (като в моя случай където се организираха в момент на критична семейна болест и епидемия и ни удариха с идиотизационна и осиновителна кампания по време на 3 месеца диария и бяхме най-слаби и уязвими физически)? Аз си мисля, че пред индивида нямат никакъв респект. Дали имат респект към членове на организации и фондове не зная. Само мога да се оплача, че по време на разпит номер едно от гл. психотерапевт д-р Борота, първият му въпрос, който ми зададе бе "Тука в гр. Уддевалла познавам един българин да седи с общинарите и да работи като общински политик. С политика ли се занимаваш?"
Второто странно нещо вътре в Затв. отделение на този лекар бе, че скоро една жена започна да се "сприятелява с мен" и тя ми се представи като "Биргитта". Тя четеше свободно някаква книга против САЩ на оградения с решетки и железа балкон и ме питаше постоянно интересувам ли се от тия неща против САЩ. Отговорих й , че не се интерсувам. Та тя, подозирам, беше вербувана от д-р Борота и негов информатор и донасяше всичко. Така отговорих и на д-р Петер Левин "Каква съм? Ами майка съм на три деца, каква да бъда?"
Каква искаха от мене да бъда? Само чакаха някой да им падне в ръцете за да го наблъскат с амфетамин и наркотици и да се гаврят с човека. Нека те да родат три деца, пък ще ги питам ще им остане ли време за друго нещо.

надявам се 1 организация да защити пострадали по-добре, но специално в Швеция - НАДЕЖДИ ВСЯКАКВИ ОСТАВЕТЕ. Вътре имаше и човек от Свидетелите на Йехова
цитирай
2. semtomovi - Благодаря Ви много за поканата!
10.08.2010 18:54
Ще си дам малко почивка от тия съпреживявания на този интензивно жесток и интензивно брутален към моите деца и мен период който ни е травматизирал всичките и сме шокирани от преживелите жестокостти. Вчера цял ден писах и ми дойде много дори да се ровя из спомените. Та ще си дам малко почивка няколко дни. Игнорирането е божа благословия понякога, нали знаете? А като си заредя отново батериите обещавам да се върна и запозная с Вашия сайт. Ще ми бъде много приятно да опозная личните ви впечателения и опит. Да, права сте, само който е живял тука, той напълно разбира за какво става на въпрос. Хората които говорим рискуваме с живота си, спокойствието си и със сигурността на семействата си че сме посмяли да разкажем тия спомени. Толкова за прословутата "свобода на словото" тука!

Ами, пазете се. Пазете се много - е съвета ми към Вас!
цитирай
3. semtomovi - Абсолютно сте права...
10.08.2010 19:12
Вие добре познавате системата тука. Аз съм на абсолютно същото мнение и мисля дори че тия хиляди домове които чакат да бъдат напълнени с наказвани дисиденти и инакомислещи, са просто останали от времето на Хитлеристка Германия и днес само им е променена лека дейността и наименованията. Но като цяло системата е същата в Швеция и е непроменена от 1943 г. насам. Нали знаете, че в Швеция са затваряли руски военни пленници и те също са държани из подобни лагери. Самият факт, че вестниците и дори разследващите им журналисти, като прословутия им Янне Юанссон от прословутото им "Уппдроог гранскниинг" мълчат като насрани когато им изреждаш тия с тонове накамарени престъпления и фалшификации от 2001 г. насам против мен, си мълчат - е показателен колко просмукано от корупция е шведското общество и колко гнило патриотично и дълбоко недемократично е то. Да, единствено сравнението с Фашистка Германия е доброто описание за този тотален провал на демокрацията им. Но пък връзките със САЩ сочат за преспециализация и модернизация в друга посока. Еми, не ни остава нищо друго освен сами да поемем информаторксата функция в свои ръце, докато ни очистят и да говорим по-смело за да разбере светът за несправедливостите и за инвалидизираните и убивани 100 000 политически дисиденти годишно тук (справка номер 47 от 2007 г. от сп. Доогенс Медисиин и статия на разкаялият се шведски държ. психотерапевт д-р Магнюс Е. Там той добре е описал тия измислени и несъществуващи психични диагнози с които системата се занимава да прикачва на здрави хора).

Еми не знам от кого защищават децата ми тъй като аз гледам всеки ден по 2 албански деца и 1 от Украйна и 1 шведско, понякога преспиват у нас с мечета и с нощнички. Значи родителите на 3 семейства са ми ги поверили 1-2 години да ги гледам (не ми плащат, просто те се възползваха от факта, че съм си у дома). Мисля си, че се касае и за определена доза ЗАВИСТ от страна на местната социална служба в гетото Доалбергй, Уддевалла, заради факта, че съм популярна сред родителите на улицата им.
цитирай
4. semtomovi - Отн. постинг 5
10.08.2010 19:23
Абсолютно сте права! Много точни и коректни наблюдения имате!
Дори аз бях писала тук малко по-назад в темите ми, как социалната секретарка г-жа Катариина Рандрюп от местната соц. служба в гетото кв. доалаберй, Уддевалла ми се хвалеше по време на принудителните си гостувания у дома ми от дивана ми, как Огрооомно дебееелото ми (сочеше някакъв метър и осемдесет от пода с ръка!!!) Досие било любимото й четиво "Марийка, знам те наизуст от вътре на вън с хастара! Знам ти и мечтите дори" - ми беше казала.

Та един ден моя мъж ми представи 1 Е-мейл където въпросната госпожа писала какви ли не измишльотини, че съм си била мечтаела да се заселя в България и не знам какви съчинения. Аз по това време пък имах точно противооположни мечти и това много ме подразни. Но това очевидно са плановете им да ме изселят обратно в България, защото тя получи подкрепление от шефът на Здр. държ. Каса - г-н Хенрик Свенманн, който ми търсил моля ти се (от мое име) пенсия в България! И аз не знаех, мислех си, че някой роднина се е промъкнал в стая у родителите ми и че е търашувал из шкафовете защото на копитето от ТЕЛК в София нито името ми, нито ЕГН-то нито адреса, нито диагнозата - мн. неща бяха неверни и липсваха. Чак като се свързах с отгворната жена от София тя ми обясни че това е въпросния г-н Свенман който е търсел прозорче в европейските закони, за да ме изхвърли от Швеция.

Аз дори не съм специално инакомислеща. Просто настоявам от 2001 г. насам да ме администрират по тия ми действителните ми диагнози - именно ревматичните за които имам 2 куфара с лекарска документация. Тука главната ми вина е, че не приех три пъти отправеното предложение от служителки на Държ застрах. Каса в гр. Уддевалла "Марийка, позволи ни да те регистрираме като луда! Пък ти си лекувай още 12 години ревматизма!"

Не съм си дала най-доброто - здравето си, най-продуктивните си години на 40 работни и учебни места в Швеция - и да биете гръб на тонове с прекрасни отзиви за да ме пишат "луда" когато съм ревматик
цитирай
5. semtomovi - до 6
10.08.2010 19:27
О, Мила! Не! Грешите! Заблуждавате се!
Аз се сприятелих с прекрасни хора в отделение 67 в болницата НЕЛ в Троллеттан. С този от Свидетелите на Йехова - толкова ерудиран, деликатен, многостранно образован човек, внимателен - направи ми страхотно добро впечатление. Имаше речник по-богат от на най-добрите шведски писатели и беше факир по синонимите. И за 2 седмици с Респирдоол и още с 5-6 хапа го пречупиха. Ревеше като животно и крещеше, дори нападна мъжа ми в столовата. Това колко лесно човешкия дух се пречупва с точното лекарство го видях сама и съм ужасена! Тези психиатри именно това им е работата - да пречупват духа на инатите като нас, дето настояваме за човешките ни права! Пазете се все пак!
цитирай
6. semtomovi - до 8
10.08.2010 19:33
Сигурно е така, поне от това което чета за Великобритания, Франция, Германия, Чехия, Норвегия, Дания, Швеция и САЩ от сайта www.kmr.nu. Както и от това което разбрах за абсолютно сходните страдания на семейство Борис и Даниела Танушеви, във Франция, където френските соц. служби с подобна идиотизация на Майката там им отне 4-те деца. Дори адвокатката ни г-жа Оуса Ерландссон от адвокатска кантора Шелгрйенс Адвукоотбюро в гр. Уддевалла ме предупреди, че "децата ни са в безопасност в България и извън границите на Швеция" - представяте ли си 1 адвокат да ви говори за детска безопасност извън границите на държава, която иначе се бие в гърдите по-света колко детелюбива била, как ли не наказват света от форума на трибуните на ЕС шведските министри, а вижте че точно за противоположното ви предупреждават шведските адвокати в малките шведски градчета. Шведското лицемерии обаче сигурно е без аналог по света???


Ами, лично аз, спомняйки си безгрижния ми момичешки живот в реал-социалистическа България до 1987 г си мисля че той е ПЕСЕН в сравнение с нашия АД. Живеем в един затвор в Швеция. Може да е луксозен. Но все пак си е.. ЗАТВОР!


Именно зарди това съм открила този постинг в този блог, рискувайки живота ми и живота на семейните ми - за да отправя предупреждение към голямата отгвоорност която българските политици носят този Ад да не се настани и в България! Ще бъде огромна капитулация и присъединяване към Среднновековната Инквизиция!
цитирай
7. semtomovi - до 10
10.08.2010 19:36
Абсолютно сте права. Но при мене няма нищо интересно Просто искам спокойствие да си гледам ревматизна и трите деца. Това съм и писала в може би над 2000 кг молби и жалби до Касата от 2001 г. насам. То друго няма. Всеки може да си чете всичко по Интернет. Но по 1 време взеха да ми затварят тези български вестници които чета от тука, пък аз го правя за да си поддържам езика. Не съм никакъв конспиратор. Само си хабят барута с многодетната майка. Глупаци!
цитирай
8. semtomovi - Ма, да ходат да се лекуват. Тия са колективно болни в Швеция до крак!
10.08.2010 19:40
Тия са параноиците! Не ние! Ние в БГ сме отворени към всички чужденци и ги гледаме с интерес и с респект и всичко чуждо попиваме с интерес. Ние сме ОТВОРЕНИ към света. Тука параноята им е поголовна - като се почне от емисията им Новини, в която ще видите само пожарите, наводненията и конфликтите по света, и нищо положително или друго от международна значимост. Накрая ще развеят едно шведско знаме с някой шведски спортист на трето място и там пак не научавате нищо кой е взел първото място. Много сме ограничени и изолирани. И то си е параноя. И да затваряш чужденци и да се запознаваш с тях в затворнически условия с камери и като им пращаш информаторки в стаята и сестри и записваш всяка тяхна дума на компютъра също е параноя без аналог по света. Пък после - ние сме псих. болните. А те какви са??
цитирай
9. semtomovi - Да им еба мамата!
10.08.2010 19:42
Благодаря за филма. Авторката е будна. Гледах 1 др. продукция от нея.

Обещавам и тая да изгледам. Сега, обаче излизам.

Ами, покрила съм се и от страх в момента не смея да шукна. Нали това искат. Фашагско преклонение и страх!
цитирай
10. misbis - авторката съм аз-)))
10.08.2010 19:45
semtomovi написа:
Благодаря за филма. Авторката е будна. Гледах 1 др. продукция от нея.

Обещавам и тая да изгледам. Сега, обаче излизам.

Ами, покрила съм се и от страх в момента не смея да шукна. Нали това искат. Фашагско преклонение и страх!

цитирай
11. semtomovi - По настояване на авторката
10.08.2010 19:45
съм ИЗТРИЛА коментарите й, но съм запазила моите собствените като отговор на нейните. Моля за разбиране!
цитирай
12. semtomovi - Моля се Бог да пази България и да я дари с Будни души от отвъдното!
10.08.2010 19:48
Много се радвам да се запозная с Вас и с Вашата продукция. България и Изтокът имаме нужда именно от будни хора, като Вас и мен! Това е единствентоо което съм сигурна в момента. А жертвите си заслужават. Защото ако ние не говорим и не предупреждаваме ще изгинат много и невинни хора които ще пострадат еднакво наивно в цялото си доверие и слепота което и ние прекарахме докато се осъзнахме и отрезвихме къде сме попаднали. Дано това развитие с вашата будност и продукция не сполети България!
цитирай
13. misbis - споделям това
10.08.2010 19:50
земята ще бъде на и за хората,а не на стадо роботи и безмозъчни,нали?-))))
цитирай
14. semtomovi - Роботозацията
10.08.2010 19:51
е първия Парадокс, на който източноевропеецът се чуди в Швеция.

Но днес след моите многострадални патила на милиони техни фалшификации, лъжи, несправедливости, и опит от масивно организираната им наказателна акция - ето че и тя намери и своето обяснение.

Което се казва "затвореното отделение" и "социалната политика на ШВеция с анти-Хартово европейския закон LVU"
цитирай
15. semtomovi - Коментар към http://www.youtube.com/watch?v=WHCWMzKdMmU
10.08.2010 19:55
Ами, вижте аз прекарах ППС през 1989 г. във Втора градска Болница в София по време на спонтанен аборт. Напусках тялото си. След връщането ми в тялото не съм изобщо материалист. Но системата има критична граница - ако не си материалист достатъчно за да изплуваш - тя те помита с бездомниците и с дисидентите на кюп

А за това, че целта на живота е не материалното а духовното богатство - четете Едгар Кейси който ми е много близък като дарба, която развивам.

Венсеремосът пък не знам как да го приемам, защото много осъзнати против капиталистическата робия леви наши млади младежи са слепи в идеологията си за духовното. Което е жалко.
цитирай
16. semtomovi - Луди са тия от отделението които трепят здрави хора с невролептици за да бръмкат с Мерците и да си пекат задника на Азорските острови
10.08.2010 20:00
На мене първите години след престоя ми в Швеция ми се повръщаше когато ми бомбардираха пощенската кутия с по 3 кг реклами всеки ден. Всеки ден "плачех" за отсечените дървета за да произведат тия боклуци, които да ме тренират в консуматорство до лудост
цитирай
17. semtomovi - Хайде сполай ви
10.08.2010 20:02
Излизам сега. Ако имате какво да кажете или допълните оставям темата на модерация и довечера ще ви ги заредя.
цитирай
18. misbis - знаеш ли къде ти е “грешката“?
10.08.2010 20:19
Ти си човек. Човек със сърце в един роботски свят. Все едно си на Марс,например.
Няма как да бъдеш разбрана от хора-същества,които не използват “сърцето“
вс еедно да спориш с компютъра

semtomovi написа:
Излизам сега. Ако имате какво да кажете или допълните оставям темата на модерация и довечера ще ви ги заредя.

цитирай
19. semtomovi - Посрана работа е тяхната, каквато и да е!
10.08.2010 22:48
Благодаря за комплиментите на Лични съобщения. Аз нямам друг избор освен да разкажа на света, защото няма 1-единствена справедливост от 2001 г. насам във всичките им кампании.

Tack for alla komplimangerna i postladan. Jag har ej nagot annat val an att beratta for varlden eftersom det finns inte en-enda rattvisa sedan 2001 ar i alla deras kampanjer mot oss.


Просто светът трябва да знае какво става в Швеция. А не го правя само за блога. Знам че и те ме четат сега.

Helt enklt, varlden maste veta vad som pagar i Sverige. Jag gor inte detta bara for blogg-et. Jag vet att aven de laser mig nu.

Просто да видят че ако човек реши, не само ще се скрие и съхрани от тях, но ще си каже мнението и ще разкаже за несправедливостите преди да са успели да му умъртвят убийствено мозъка. Както бяха предвидили.
De skall helt enkelt se, att om en manniska beslutar, inte bara kan gomma sig och bevara sig levande fran dem, men kommer klara sig sa pass mycket for att saga sin asikt om dem, och for att beratta om orattvisorna, fore de har ens hunnit morda ens hjarna. Sasom de hade plannerat det hela.

И друго нещо. Викаш, щом веднъж си имала LVU и край! Вече си изритана от Системата, вече си роб, вече си Второ качество човек

Och nagot mera. Du sager sa, att du har haft redan en gang LVU, sa ar det slut! Du har blivit utsparkat ur Systemmet, du har blivit en gang for alla slv, du ar nu Andra kvalitet medborgare.

Ами тия чули ли са за Европейската харта по човешките права и която Швеция е подписала, но не спазва?
Men har de nagonstin hort om Europeiska harta for manskliga rattigheterna och som Sverige har skrivit under, men bryter mot?

Ако я спазваше, то нямаше да има LVU - някакъв фашистки закон от 1920 г. според който два лекарски подписа ви отнемат завинаги свободата, затварят ви принудително и вие изчезвате яко дим, както или децата ви без съд и присъда.

Hade Sverige foljt det - da skulle minsann ej existera helleer LVU - en gammalfascistisk lag fran 1920, som sager att tva lakarnamneckningar kan tvangslassa folk och berova deras frihet utan domstol.

И който не взема под внимание дали тия двамата доктори са приятели и мафия или не, важното е доктори да подпишат. Хубаво, но и сред тях има мафиоти. Законът обаче не е предвидил подобни подробности.

Och vilket lag ej tar hansyn till det om bada dessa involverade doktorerna ar vanner sinsemmelan, slakt, mafia eller ej. Huvudsaken ar att de skriver pa. Finnt, men bland dessa finns det mafioter. Lagen dock ger ej utrymme for detaljerna.

И още има друга една особеност в конкретния случай. Еми, че моят Воурдинтииг е ФАЛШИВ. Той е АНУЛИРАН от психотерапевтът д-р Борота.

Och sedan finns det en liten detalj till i det konkretta fallet. Mitt Vardintyg visade sig vara FALSK i varenda mening. Det ar ANNULERAT fran psykoterapeuten doktor Dorin Borota pa Avdelning 67.

Значи ли това, че и така и така попадам сред Робите и Безравните извън системата, въпреки че съм станала това въз основа на фалшив документ и саботажна акция, заради лично отмъщение заради жалба в полицията заради приятелка на соц. следователки (Уллите)?
Betyder detta da, att det spelar ingen roll anda, att jag har anda hamnat bland livsslavarna och de Rattslosa utanfor Sysemmet for alltid, utan hansyn till det, att jag har blivit offer under ett falskt dokumment och illvilig sabboterande aktion p g a personlig hamnt hos socialsekreterare som svar pa mitt polisanmalan mot hennes vannina (socialutredarnas Ullornas vannina)?

Питах вече полицията но тя ми отвърна с мълчание.

Jag har fragat en gang pa polisen och den svarade med tystnad (om vad som galler).

Питах и Янне Юанссон ама той мълчи като усран. Не ще да ровичка когато държавата е несправелива към емигранта.

Jag fragade aven Janne Johansson fran Uppdrag Granskning, men han haller tyst som om han bajsat ner sig i byxorna. Han vill ej rota da staten ar orattvis mot emmigranten.

Иска да ровичка в неизправности у емигранта. А пък тука е обратното. РАзбира се, че ще си траят като посрани те.
Han foredrar tydligen att rota i fel hos emmigranten. Dock ar har laget det omvanda. Naturligtvis kommer dessa att halla tyst som om bajsat ner sig.
цитирай
20. semtomovi - До Мисбис и блог.бг
11.08.2010 10:19
Благодаря за предоставената възможност да се изкажа. Това е един ЛУКС за мен.

Тъй като шведите никога не биха ми позволили да се изкажа като пострадала до това ниво, че да започна да излагам факти. Дори до момента ИЗОБЩО НЕ МИ дават думата никъде все още. Дори известният шведски разследващ журналисти Яне Юанссон, който е една шведска аналогия на нашият Мартин Карбовски мълчи като ПОСРАН. Защото не желае да рови в заложените матрици против емигрантите в обществото им, ами ако случаят ни беше обратен, и емигрантът беше пълен с една хилядна от тия малки престъпления, то тогава той обезателно да е направил и разспространил филм за случая ни. Както и да е.
Ще ми се да осветля проблема и от един друг не по-малко тъжен аспект. Още докато бях бременна ме привикваха от Държавната Застрахователна Каса да ме убеждават да сторя аборт. Аз съм противник на абортите и от религиозна и от морална, и от етична гледна точка. Но по едно време се бях съгласила, просто за да избегна това четене на конско.
И така отивам с големия корем при психотерапевт който да убеди мен и мъжа ми. Той също се запъна.

Но няма значение какво мислим ние родителите. Но днес съжалявам, че се поддадох. Защото тоя зародиш не е мъртъв обект. В корема той има уши, чува, мисли, ОСЪЗНАВА всяка дума и дори чувство и мисъл, насочени към него.

Няма да е преувеличено, ако ви призная че това дете има емоциионални проблеми днес. То смята, че целият свят не го желае. С него трябва да работя допълнително като майка. Да съм по-внимателна, на го уверявам, че е желан и че е обичан и добре дошъл.

Тия четения на конско са дали отражение и са му СЪСИПАЛИ самочувствието още Нероден Петко, дето се казва. Аз никога не мога да простя на шведските държавни служби подобна нечовещина и нехуманност към едно човешко същество. Още повече, че те продължават да ми четат конско в присъствието на детето.

За това стигнах до извода, след като му назначиха и час за лекар, чиято специализация отказаха да ни съобщят на нас
цитирай
21. semtomovi - до Мисбис отново
11.08.2010 10:20
Не знам дали съобщението ми се изпрати. Затова Ви го "препращам тука".

Ами и септември става! Заповядайте тогава!

До сега и аз брах подобни страхове! Но вече нямам друг избор. Живеем в много страшна държава. При тия обстоятелства дето те са като въшки след сина ми без детето да им е сторило нищо. Много е умен дори... Крия се физически. Но затова пък фактите на случая от които журналистите им се крият като посрани ще изплуват като лайна над мръсните им подмолни води. Това заслужават. Заради хилядите техни физически жертви. Тук в Швеция палиха и 80 емигранта в дискотека, и Лазер манн си имаме и расистки партии и какво ли не. Жертви сме от всякъде. Ако сложим капака ще стане по-зле. Направо ще си ме убият мене и сина ми. Аз нямам друг избор освен да излезна наяве. За да се знае кои ще са ни убийците
цитирай
22. анонимен - отричането не помага-опознай “врага“ си
11.08.2010 10:43
Всичко в западния модел е лицемерие и интереси.Всичко.
Хората имат други критерии за справедливост, но не ги търси там където ги няма.
Опознай “врага“ -как мисли той, мотивите му,не отричай само шведската култура.Тя е част от световната илюминатска такава.Опознай я,за да можеш да и противодействаш адекватно
цитирай
23. semtomovi - Справедливост или Апартейд
11.08.2010 10:48
Мила,
имаше там едни предсказания от Петър Дънов, Ванга и Слава Севрюкова. Как славяните щели да имат бъдеща роля като ОБЛАГОРОДЯВАТ дивите и насилни западняци.

Е, не е ли нашия случай същото това което те го пророкуват. Българка да седне да ги учи на хуманност и човечност. Те които се бият по симпозиумите и по конференциите в ЕС в гърдите да са най-хуманните в света. Виж ги как най-геноцидно и най-бездушно ни убиват без да им мигне окото. И аз като майка да издигам глас в защита на едно дете с което са се изгаврели още от утробата ми и продължават да се гаврят. Напрво имате в България нечовешки добри и даровити медиуми, които точно са осъзнали ролята ни като етнос.

Имат "справедливост", но до сега аз не съм я видяла в нормален вид. До сега тя е под формата на "егоизъм" и на невероятно раздутото им "Его". Ако имат интерес да намажат някоя точка - ще се покажат.

Спомняте ли си случая с болните от хемофилия деца? Изкараха ги най-безпардонно из Швеция защото им се досвидяха парите за инжекциите. Е, и това беше "много хуманно". Няма що.

Тяхната "справедливост" е да им работите зле платената и тежка работа, докато те пътуват по конференции и бръмкат с колите си насам натам от Шведска маса до Шведска маса. Докато сме здрави и млади да им бършем дупетата на старците в 2-3 отрасъла където са ни пуснали. До там им е справедливостта.

До 1994 г. в тази държава ние, всичките емигранти нямахме законово право да следваме за юристи, адвокати, съдии, полицаи. Законово. Справедливост или апартейд?

ШОК за мене лично беше новината, че не само Швеция провеждала принудителна стерилизация и унищожаване на мозъка на дисиденти и деца. Ами че това било широка практика в САЩ, Норвегия, Дания, Чехия, Великобритания, Франция и Германия. Това беше шока, че вече тренда залива Европа. И на това трябва най-съвестно да се противопоставим за да не зарази и България. Това го научих благодарение на сайта www.kmr.nu Четете там статитстиката какво сочи. Там са случаите и фактология.

Народът по цял свят демонстрира по демонстрации, без да им пука.

Абе, да им е-а ма---та без извинение!
цитирай
24. misbis - Казва се
11.08.2010 10:59
ГЕНОЦИД
цитирай
25. semtomovi - Да ама аз не съм свикнала на Геноцид
11.08.2010 11:03
И те ще ми говорят за Белене и за Сталин. И ще ми промиват мозъка всеки божи ден с нов документален филм за Сталин и Хитлер. Сталин и Хитлер. Докато убиват по 100 000 невинни годишно с мафиотски балкански синтетичен амфетамин безплатната далавера а може и да е подарък с чували от митниците на шведските социални министъри -- и ще го пласират върху народа - върху невинни хора с подменени диагнози и симптоми и деца и сега вече и 25% ученици. Мама им мръсна! Белене ли? Те са за Ада в Ада да горят с лицемерието и лъжите си!
цитирай
26. misbis - ГЕНОЦИДА
11.08.2010 11:07
Насочен към човешката раса.Помисли върху това. ЧОВЕШКАТА РАСА.Тези,които не са забравили,че имат сърца.
Кои са останалите? Кои са те които си играят с човешките същества и ги смятат за своя собственост? Помисли върху това. Може ли да си ЧОВЕК и да причиняваш хладнокръвно страданието на другите?
Така може да ти се навърже прозрението,че сред нас на земята отдавна живеят и ни управляват други,не-човешки същества. Те на външен вид изглеждат като нас, но нямат сърца.....помисли. Тогава борбата ти ще добие други измерения
цитирай
27. semtomovi - Наследство от Хитлер по-скоро според мен..
11.08.2010 11:13
Ами те са старогерманска арийска раса. Имат си още топли чувства за Хитлер. В райони като Корлсстоод където е имало хитлеристки бази. Като Хйерби в южно Скоуне. тука си имат арийско самочувствие на висша каста и раса. Знаете какво е правил Хитлер с другите раси. Това продължава до днес в Швеция. Не е задължително да са илюминати. Ако и Хитлер не е бил илюминат. Не съм запозната с тази теория. Но садизмът към чужденеца е вродена черта тук. За съжаление.
Не знам как е в Норвегия, но шведите уважават единствено САЩ, Великобритания и двете ирландии. Дори продават книги с гнусни вицове против братовчедите си в Норвегия из книжарниците тук. Тия книжлета ги видях последно на втория етаж в търг. сентър Торп до Уддевалла. Нали това е граничен район и много норвежци пазаруват по-евтино зад граница около Уддевалла.

И мога да ви кажа, че всичките им лекари са коруптни тука. Системата с предимствата за лекарите е коруптна. Затова ги пускат без да учат езика и им дават много пари. За да подправят диагнози.


Излизам сега, ако имате нещо интересно, ще виси до довечера на модерация. Хайде, лек ден и умната и се пазете да не пострадате и вие в тия държави!
цитирай
28. misbis - доближаваш се
11.08.2010 11:21
Асирийската раса е специално създадена по модел на безсърдечните. Те наистина се смятат за по-висши от човеците със сърца.За тях състраданието е болест.
Тази раса е директен продукт,генна смеска от колонизаторите на човеците.
Илюминати е сборно понятие и отделна тема. Всеки,световен лидер,дори и Хитлер е действал според поръчките на други,за които ние обикновените не знаем нищо.
3 райх операция е била под ръководството на същества от Орион. Хитлер е имал т.н. НЛО.
Нацистите не са изчезнали.Тях ги прехвърлика в Америка след войната.Ватикана им помогна с билетите и открити банкови сметки във ватиканските банки.
Новият световен ред е един общ проект нацисти-илюминати.
Играта изглежда комплицирана,но започва да се разбира като се навържат фактите.
Имаме враг срещу себе си.Той е по-скоро между нас. Не-човеци срещу човеци.
Сърца срещу безпощадна логика
цитирай
29. semtomovi - Глупавата аз..
11.08.2010 11:26
... ги сравянявам до сега по-скоро с Ниандерталците.
И с Троулен в Гората (митическите им същества).

Нещо много гледам назад, вместо към други галактики, мислите ми все в животинското царство отиват когато търся причината )

Пишете, пишете, за вашите факти, ако има такива. Осветлявайте от всички страни.

Но който е доктор и желае да мъчи свои сънародници в Швеция - да заповяда. Ще го дондуркат като малко бебе.

Хайде, сега действително излизам и темата до довечера е на модерация
цитирай
30. misbis - не си глупава
11.08.2010 20:42
а още пелената не се е вдигнала съвсем от очите ти.
Много си разбрала, остава ти още малко докато стигнеш до- ахааа, така ли било.
Но още раните те болят от травмата. Излекувай ги, защото болката ще ти пречи да намериш истината.Това че пишеш тук ще ти помогне в този процес на лекуване.
Забрави за Швеция, остави я на страна.Както казваш-вдигни поглед по-нашироко.Наистина там в звездите се крие отговорът-)))
и помни че не си сама. още много сме тук-човеци със сърца
цитирай
31. misbis - мислите ми все в животинското царство отиват когато търся причината
11.08.2010 20:45
тук не си съвсем на грешен път,защото колонизаторите на хората по същност са серпентни същества-нещо змийско-крокодилско има в тях.
А хуманоидите са си хуманоиди навсякъде в галактиката.По излъчването на Любов ще ги познаеш. Иначе на външен вид всички изглеждат като хора.
цитирай
32. misbis - пращам ти малко Любов
11.08.2010 23:33
http://www.youtube.com/watch?v=bQ0jSVj7uAE&feature=player_embedded
цитирай
33. semtomovi - Благодаря Трогната съм!
12.08.2010 22:17
Непременно ще ги отворя. Само да не го триете само ))
А при мене не е пробуждане. Родила съм се такава. Дето му викат у наше село "Добър човек добро не вижда". Все добро съм правила и съм дала голяма част от живота ми за деца, и накрая за 2 минути ме изкараха "риск за деца" 3 фашистки. Най-важното е да опетнят напредначавите емигранти тук. Спомняте ли си случая с осъждането на Били Бут и на чилийския тенор? Просто ШВеция не позволява на емигрантите да напредват. По-скоро им лоботомира мозъка. Тя желае тъпандури-работници в заводи, а не интелектуалци сред емиграцията си. По същата причина до трети клас не научиха дъщеря ми ръкописните букви в Швеция. )

Първата ми реакция когато ме затвориха в Секретното им Отделение беше "Е, това ли е наградата за пчеличките на обществото? Разрушение на мозъка и смърт?"
цитирай
34. semtomovi - Мила
13.08.2010 10:54
Операциите не са лошо нещо когато се налагат. А ти внимавай все пак там с пълната упойка.. Ако знаеш какви статии съм чела какво става при пълни упойки на тия ширини?!?

Ами мисля че ти, аз и този мъж тука дето му викат Елтимир сглобяваме нещо много важно за България и българите, които ги държат в пълно неведение от 22 г. насам. Аз се доближих много близо до жертвен агнец не защото бях политич. активна или осъзната. Ами при шведите има нещо като "страх лозе пази". Превантивни мерки. Нали соц. секретарка Рандрюп ми знаела мечтите още преди да бъдат развити у мене!?!?
Тоест, при мене стана обратното - моите невинни страдания ме накараха да потърся отговор защо болни, майки и деца стават брутални жертви на колективно планирано 9-годишно насилие в Швеция?? Кой е поръчителят??? Каква е тази политика??? Какво сме им сторили??? Всичко което излагам до тука е в отговор на моето търсене на отговор, причините и истината, както и когато срещам други хора като вас с Елтимир и семейство Танушеви пострадали по сходен начин в "демократичната" Западна Европа.

Очаквам повече от теб подробности за двете раси ако имаш филмчета за тях и този мъж от ЦРУ има наистина какво да каже. Ако имаш още негови преводи. И при него чувствам "аха"-преживявае. Такива хора трябва много внимателно да изслушваме до края. Те знаят за какво говорят. Ако имаш още негови филми - заповядай.

Криа по дей, дето се казва с ръката! Ще ти стискам палци и ще те мисля!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: semtomovi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1440946
Постинги: 342
Коментари: 1106
Гласове: 727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930