Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2010 14:48 - Майка-героиня в България - идиот в Швеция
Автор: semtomovi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2077 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 14.08.2010 01:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

image Еле аз все си мислех тия макове с които западните правителства тровят социално активните си граждани - да са на цвят червени... Колко съм се излъгала?!?
  Тоя постинг го отварям в отговор на възклицание на някой читател тук на блог-а на г-н Елтимир "Ела си в България при първа възможност! Тук насила трябва да биеш жена си да роди трето дете!!"

Ами, родих трето исках и повече деца, ама социалните по-скоро ще ме стерилизират отколкото да ми изплатят добавки за четвърто дете. В крайна сметка нито съм ромка нито албанка в Швеция. Българка съм. Ние да се топиме и толкова.

Без да се хваля искам просто в контекст на моята агресивна идиотизационна семейството ми кампания от шведската соц. секретарка г-жа Катариина Рандрюп и шефовете й да Ви споделя и разкажа как аз моите общо три деца дори бях кърмила общо 4,5 години! От кърменето получих алопеция, косата взе ми опада над челото.
 
И когато посетих за диагноза доцент по ревматология доц. Румен Стоилов от бившата Ревматологична Клиника към бившата Медицинска Академия в София, той се удари за челото и ме сдяка "- Госпожо, на Вас медал ли ще даде краля на Швеция?" Викам "Защо?" "- Майка-героиня ли сте решили да ставате? От сега край на кърменето, минавате през аптеката и купувате калций с витамин D, щото имате и алопеция, остеопороза и остеохондроит към ревматизма" (авг 2001)! 

Но и тия негови думи социалната секретарка Катарина Рандрюп и тях преиначи в писмото си до г-жа Ширин Местан 7 години по-късно до: "Марийка е агресивна и риск за деца". (февр 2008) .

Госпожата Рандрюп се правеше пред Българските соц. служби следователно и на Детската Здравна Централа.  Нали такава в БГ няма. Изчислила си беше шанса за демагогия и успех. Какво й пукат фактите... че моето тройно майчинство бе следено всяка седмица от детската сестра и 12 години описвано в журнали?!? Тия журнали в ръцете на г-жа Рандрюп от BVC на няколко детски сестри просто... изчезнаха и бяха заместени с лъжи в писмо до г-жа Шерин Местан.

Срещате злобно непознато лице. И то е способно да ви преиначи целия живот и 12 години тройно майчинство с 1 просто изречение по подлог и сказуемо в писмо! Е, това е социалната служба в гетото Долаберй днес - факира Мики!
 
Случаят е много "Скоунски" и ми прилича на случая на колежката, родом от същата провинция Скоуне, моята контакьорка г-жа Марианне Виилборй от Касата Русенгоорд в гр. Малмьо от 2001 г. където г-жата скоунка Виилборй с 1 друго подобно лъжливо просто изречение от подлог и сказуемо само изтри 17 години професионален стаж от живота ми, лъжейки "Марийка не е работила в Швеция!". Ха, те скоунките много си приличали в лъжите. И лъжат дори лаконично и безсрамно по абсолютно 1 и същи начин на работното си място, мама им стара.

И ако не работеха по 1 и същи случай то човек да не се ядосва толкова. Не случайно г-жа Рандрюп се хвалеше, "Сядам на кафе и ти чета огрооомното досие. Наизуст го знам. Знам те с хастара навън, Марийка и мечтите ти знам дори". - Брей, то аз не си ги знам, па мене тая ме познавала още преди да съм посмяла да съм си намисля нещо и тя драска из голямото Досие в големия Общ Матерен Комптър - Марийка иска да иде там и там, да стори това и това... Ясно че го "знае", ми тя се е учила от г-жа колежката си и предшественичка от Касата - Марианне Виилброй как да лъже и сигурно се е кикотила след поредната "шведска административна брадва в гърба". Без грам респект че лъже колеги в България - маймуни като маймуни, все българи все маймуни за нея, какво като са й "колеги". Хора, с които г-жа Рандрюп да се подиграва! По-добре изобщо човек да не мечтае тука, защото Голямата Матрица предварително му улавя мисълта и му крои саботаж!

Не ми помогна на каузата да предлагам доказателства пред нея нито  да се защищавам и със 7те години професионален учителски стаж който имах преди да заболея от ревматизма през 2001 г. На мр-3-то ми ясно съм записала как г-жа Рандрюп крещи "Не искам да ти гледам документите! Чуваш ли! Не искам! Не искам! Не! Не и Не! Разбери се! Н е  и с к а м!!".
- Не искаш ли, мама ти, но като си тръгнала да мърсиш човек и да му крадеш биографията и ревматичните и хелминтозни диагнози в досиетата, да му идиотизираш децата,  и да му осиновяваш насила децата в три приемни семейства без повод, си длъжна да четеш лекарските документи и професионалните ми свидетелства и биографията на този човек! Това ти е работата!  Как така с напълно ви непознати - от вратата за рогата! Тоя ще го изкараме болен от еди какво си и идиот - хи хи хи, кискат се с двете предебели Улли на кафето и си бият ташак с новите майки-емигрантки в района им. Това е то модерната социална политика в шведското гето днес в действие! 

Луд е престъпника, а не жертвата, само защото има смелостта да опише, какво е преживяла!
Е, отказа ми! Но ме преиначи до неузнаваемост в своите 4 фиктивни и изпълнени с лъжи "социални разследвания"!

 А и съм завършила педагогическо полувисше, Института за детски учители в гр. Враца с курсов г-н Доков (от гр. Мездра е) 1984 г. випуск съм! Така че не им пука, че сте бивш педагог, учител от Швеция и България, че имате доволни ученици, родители, инспектори, колеги, че практиките ви са оценявани от журите и инспектори.
Еми като сте тръгнали да идиотизирате човек, идете и вземете по едно интервю мама ви. Майка ми проплака пред мене: "Срещах курсовия ти от гимназията. Пита за тебе! Къде е Марийка. Сигурно е направила кариера в Швеция? Най-добрия ученик на гимназията ни беше в гр. .....!" - това го е казал г-н Ангелов пред сборяни на събор на маса двайсетина човека и тя започнала да плаче... То ако бях отличника на Гимназията само. Ами бях и в началното и винаги съм била най-старателната и най-дисциплинираната. Просто съм си вършела работата. Това г-жа Рандрюп го загърби и го преиначи на "Марийка е риск за деца и идиот". Хубава работа! Все едно сте висели на Луната, никога не сте имали тази ви биография, и  никога не сте живели и никога не сте имали тоя ваш си живот който сте имали. Кражба на идентичност е това! Само защото сте срещнали няколко фашаги на кафе в кв. Доалаберй които претендират да имат висше социално образование и опит от срещи с много хора!

Важното е да ви окрадат идентичността и да ви омърсят пред общствеността и най-вече... да Ви затворят за да си продадат на някой "Черен череп" (както наричат в Швеция нерусия емигрант) амфетамина, подарен им от някоя митница на Балканите и от който си купуват дворците и бръмкат с Мерците наоколо.

Голям бизнес е сторил шведския социален департамент с уж гонените наркодилъри по света. Остава само някой журналист да се осмели да го разследва! Клиентите му са беззащитни и болни деца! Срам и скандал!

Виждате колко безогледни са към майки, към деца, към болни майки, към болни от хелминтна епидемия след 3 месеца водниста диария и неяли деца (на бульон бяха!), отказват им лечение, подиграват ни "Още ли ровчите в лайненцата? Как са детските гъзове на цукалото" - и това го казва човек който претендира да е джипи (д-р Юнас Лундберй от Здр. Централа Долаберй).

И наркотиците им в Тия Затворени отделения които принудително шибат с помощта на яки мъжаги са контрабандна стока от Балканите и от Афганистан с помощта на шведското правителство и на монополни шведски лекарствени индустрии. -

Всичко е такъв корумпиран смрад и сега социалните като започват в 6ти и 9тите класове да натъкмяват фалшиви диагнози за 25 процента (задължително) на шведските ученици още в началното училище, две деца са умрели, защото те водят до разрив на сърцето - Дани и Даниел, там пише на сайта на www.kmr.nu

И въпреки толкова информация, море от информация вече журналистите, вестниците, телевизиите отказват да я копират и пействат, това нещо е много много страшно.


И аз така като г-н Елтимир тука, именно от СТРАХ от тоа какво бъдеще завещавам на децата си, понеже изключително много години от живота си съм посветила на семейство, деца, училища, детски градини и на педагогиката и себежертване в чест на добруването на други хора.

Дори съм спасявала в Швеция от смъртна присъда болни деца и майка им все още ми изпраща подаръци в знак на благодарност, че децата й надживяха смъртта и са мъже днес. За нашето семейство писаха шведските вестници преди повече от 15 години и сега просто властите намериха повод да се изсерат върху ни, защото тогава въпреки че Швеция изхвърли 2 смъртно болни момчета, ние им помогнахме да намерят лекарства и оживеят.

Но че сме отдавали сили и енергия на болни български деца в чужбина шведските соц. служби не могат да заличат като ни изписват идиоти. Поне докато са живи свидетелите от онова време и майките, както и самите деца, които ме познават.

Когато родих третото си дете, дори забелязах, че мои шведски приятели (имах една такава работеща като служителка в Застрахователна компания и беше Свидетел на Йехова). Дамата започна да ми морализира, да ми изнася лекции за пренаселението на държавата си, на планетата. Едва ли не упрекваше това мое трето мое дете за всички беди на планетата. Колко щеше да й олекне и на Агнйета ако то не се беше родило. Та тя самата беше останала без мъж и с едно дете. (Реакцията й е показателна за реакцията на средностатистическия швед.). Тогава разбрах как мислят "шведите". Наистина те се страхуват като Дявол от тамян от емигрантите да не "пренаселят държавата им" (смешно наистина, защото Швеция все пак е една от най-редконаселените държави в Европа).

КОМЕНТАР КЪМ КЛИПА
Връзката с клипа на г-н Джордж Грийн идвапри съобщението му за "разширеното строителство на Затвори за дисиденти над територията на САЩ". Именно такова е и моето впечатление, че тези инстанции никнат като гъби след дъжд и на шведска територия. За тях не се пише и говори много. Едва преди няколко месеца се появи филм на шведската телевизия за Затвореното отделение в гр. Стокхолм, където репортерка е проследила живота в само в това единично отделение (което е далеч от единственото за Швеция).




Тагове:   България,   Швеция,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: semtomovi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1441317
Постинги: 342
Коментари: 1106
Гласове: 727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930