Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2010 14:26 - Вълкът и неговите жертви
Автор: semtomovi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2390 Коментари: 5 Гласове:
5

Последна промяна: 12.10.2010 14:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вълкът и неговите жертви

image

Една нощ вълкът се вмъкнал в кошарата и изял стария овен.

На сутринта овцата разбрала какво се е случило. Много се ядосала тя и решила да си отмъсти.

Тръгнала към гората. По пътя си срещнала козата:
- Къде си се запътила? - попитала тя.
- Отивам в гората - отвърнала овцата. - Ще търся вълка и ще си отмъстя за стария овен.

- Лошият вълк изяде и моята сестричка-козичка - казала козата. -- Нека дойда и аз с теб? Моите рога са остри. Ще ти помогна!
- Не! Решила съм САМА да си отмъстя! - рекла овцата.
- Но, вълкът е много силен! - възкликнала козата. - Не можеш да се справиш сама!
- Мога! - заинатила се овцата. - Ще го надвия!

И така, овцата продължила по пътя към гората. Излязла от селото и срещнала овчарското куче. Разбрало то накъде се е запътила и уплашено казало:
- Но, той е много по-голям и силен от тебе! Ще изяде и теб! Нека дойда и аз! И аз имам да му отмъщавам. Този лош вълк непрекъснато напада стадото ми.
- Не! Казах - сама ще отида! - рекла инатливата овца и продължила пътя си.

Отишла сама в гората. Намерила вълка и... той я изял.

Свечерило се. Притеснила се козата за своята другарка и тръгнала към гората да я търси. И тя не се върнала - вълкът изял и нея.

На сутринта, кучето видяло, че овцата и козата не са се върнали. Отишло в гората да ги търси. Намерило вълка и... вълка сдавил и него.

И така, вълкът се разхожал из гората сит и доволен и си мислел:
- Дано никога не излязат заедно срещу мен всички, които искат да си отмъстят за поразиите ми, че тогава гората ще ми стане малка!

Поука: От инат се оттърси, приятелска помощ приеми!

Източник: "Български народни приказки. Мечката и лошата дума. Пет приказки с поука"


Тагове:   неговите,   жертви,


Гласувай:
5



1. bachev - - Дано никога не излязат заедно с...
12.10.2010 14:53
- Дано никога не излязат заедно срещу мен всички, които искат да си отмъстят за поразиите ми, че тогава гората ще ми стане малка!

Същото би си помислил и модератор от блог.бг !
Поздрав за приказката!
цитирай
2. semtomovi - Eeeee...
12.10.2010 15:03
нямах впредвид модератор като я четох тая сутрин на челядта.

Имах впредвид далеч пооооо-голям разбойник. У който ни иде ред... Ха сетете се кой е! )
цитирай
3. анонимен - Все тая !
12.10.2010 23:39
Все разбойници ! Няма малки и големи разбойници! Има неспазващи законите и самоуправници ! Башев е прав за блога и блог- разбойниците от модерация , а ти за кой си мислила ,като си разказвала тази приказка ?
цитирай
4. semtomovi - Нямам представа нито чий е този блог като собственост..
12.10.2010 23:56
...нито защо модераторите не се месят по име с обяснения както е реда. Не съм аз човека да внесе подробности по тази тема.

Ами представете си "гората" че е цялта ни земя и ще се сетите сам! )
цитирай
5. анонимен - ъхххх
13.10.2010 11:45
оТТърси???!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: semtomovi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1441103
Постинги: 342
Коментари: 1106
Гласове: 727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930