Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2010 16:23 - Не ми разрешиха да уведомя децата си че ще изчезна от живота им
Автор: semtomovi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2159 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 18.08.2010 01:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

image

Днес гледах филма "Liar" (Лъжецът) с Дим Кари (от "Маската"). Много смешен комик е и приятен млад американец. Та там в този му новия филм, го арествуват изведнъж в съдебната зала него и той се разкрещява че трябва да звъни до дома за да предупреди децата си. Беше обвинен в някакво криминално престъпление.
Idag tittade jag p[ filmen "Liar" ("Lцgnaren) med Jim Cery (han frеn "Masken"). En mycket rolig komiker och trevlig ung amerikanare, tycker jag. Sе dдr i hans senaste film, blir han arresterad plцtsligt i rдttssalen och han bцrjar skrika, att han behцver ringa hem fцr att fцrvarna sin familj. Han var anklagad fцr nеgot brott.

- Разрешиха му. Обади се до дома си. Говори с жена си. Поне във филма.  
- Han fick dock tillеtelse! Och ringde hem! Han fick tala med sin fru. Еtminstone pе film!

Обаче не знам дали е така само на филм. Или Швеция си е отделна тема, която не подлежи на сравнения с никоя държава май.
Dдremot bцrjar jag undra om detta inte hдnder mцjligtvis bara pе film. Eller Sverige дr ett samtalsдmne fцr sig sjдlv, vilken tillhцr inte jдmfцras med nеgot annat land, sе att sдga.


Та аз направих паралел с моето арестуване на 17 авг 2007 г. в кабинета на това ми непознато чорлаво, небръснато и афектирано джипи в местната ми поликлиника - доктор Юнас Лундберй, което от вратата се нахвърли да унижава децата ми "Е, още ли ровчите в лайненца всеки ден у дома ви? ха ха ха".
Sе jag fick gцra parallell mellan hans och min arrestering den 17 augusti 2007 inne pе denna fцr mig totalt okдnde, orеkade och affekterade distriktlдkare pе Dalabergs Vеrdcentral i Uddevalla, Sverige - med doktor Jonas Lundberg, vilken frеn dцrren katade sig цver mig fцr att fцrnedra mina barn "Jassе Nni, rotar Ni fortfarande i bajs hemma med Dina barn? Ha ha ha". ("Jдtteroligt" alltsе!)



И когато ми извика трите сестри и ми нанесоха синините под гръмогласното му одобрение и задоволен смях, той ми  отказа поне 100 пъти да мина през дома да уведомя децата си, че ще изчезна от живота им за неопределен срок от време ("Отиваш там, където червеи ще ти ядат мозъка докато си жива!" - обеща той без да ме уведоми дори за местоположението на въпросния арест-затвор, когато полицаите ми щракнаха белезниците.
Och nдr han kallade pе sina tre sjuksystrar och de tillfogade mig blеmдrkena under hans hцgljudda gillande och sjдlvbelеtet skratt, nekade han mig еtminstone 100 gеnger att tillеta mig att jag skulle passera fцrbi mitt hem fцr att meddela mina barn, att jag kommer att fцrsvinna frеn deras liv fцr ett obestдmd tidsfrist. ("Du skall dit, dдr maskar skall дta upp din hjдrna sе lдnge du lever!" - lovade han mig utan att ens uppge fцr mig ens platsen fцr denna aktuella arrest-fдngelse, nдr poliserna knдppte pе handklovarna.)

После си е направо предмет на отделна тема патетичната гордост на шофьорката-полицайка. Държеше се все едно е хванала ценен трофей, шофираше с нескривана гордост и ликуваше парадирайки... при всички положения изглеждаше повече от комична долна и жалка фигура в моите очи, защото все пак след 2 часа обяснения така и не отбра, че кара невинен човек. Ликуваше, че е ококошарила още един емигрант, че чисто и просто участваше в "чистката от емигранти" на страната и града си - един "черен череп по-малко" - толкова за превоза ми от Уддевалла до Троллеттан на 17 авг 2007 в полицейската кола. Не. Швеция не може да бъде част от Европейския съюз с подобен Апартейд... никой не може да ме убеди че Е).
Sedan dess дr det dock дmne fцr ett helt annat samtalsдmne om vi skall se pе den patetiska stoltheten hos polisbilfцraren - den kvinliga polisen. Hon fцrde sig som om hade kidnappad nеgon vдrdefull troffe, hon kцrde bilen med omцjlig att dцlja stolthet och lyste upp som pе parad... frеn alla de vinklarna sеg hon ut som en mer дn komisk lцjlig och lеg figur i mina цgon, eftersom дndе efter hela tvе timmarna med mina fцrklaringar lyckades hon дndе inte begripa, att hon kцrde en oskyldig mдnniska. Hon paraderade, att hon hade satt bakom galler en emmigrant till, att hon helt enkelt deltod i "emmigrantrдnsning" av sitt land och stad + att "En Svartskalle mindre" - sе mycket om min transport frеn Uddevalla till Trollhдttan den 17 aug 2007 i polisbilen. Nej, Sverige kunde knappast betraktas som den del av EU, med en liknande Apartejd.... och ingen kan цvertyga mig att det ДR).

И така, аз бях разведена по това време и живеех сама с трите ми деца. И изчезнах внезапно от живота им. Без обвинения в престъпление.

Обвинението беше "фобия от червеи" (като същото джипи с негов приятел инфекциозен главен лекар д-р Олафр Щайнум двамата укриаха над 12 хелминта-проби на мен, сина и дъщерята и 3-годишната ми документация в местната ми поликлиника и работно място на въпросния доктор Лундберй - Поликлиниката в Доалаберй, Уддевалла, за целта.
 

image

 това бе квартирата ни в новия град Поморие. Плажчето от където хванахме хелминтите се ползваше от диарично куче, което чак вечерта забелязахме, се водеше до плажчето от неговия собственик-ром. Плажчето е вляво от кейчето и от тази сграда. Но дори посещението ми в Поморие се отрича от доктор Юнас Лундберй.


Др Олафр Щайнум, норвежец по рождение е, още задържа докторските журнали след трите доктори от Спешно отделение, дали ми Рингер интравенозно, все със същата цел - да преобразуват тримесечна критична семейна хелминтозна епидемия в лично психично смущение. Това са им "методите на работа и лечение". За целта и това ново непознато ми Джипи унижаваше страданието на децата ми и ме обиждаше от вратата. За целта подготви и изписа един документ за принудително задържане Воурдинтииг изпълнен с лъжи.

 

image
Доктор Olafr Steinum,
укри 12 хелминтозни проби на мен и на сина,
укри епикризите ми от 3ма доктори от бърза помощ
отказа инфекциозна помощ за умиращите ми деца през юли, авг 2007
Обеща ми система с Рингер за обезводняването и преглед у стомашно-чревен специалист в болницата му, а ми прати психотерапевт Ковалевска да ме "подготвя за прехода от другата страна" недиагностицирана и нелекувана 
Работи в Инфекц. клиника към Болницата в гр. Уддевалла, Швеция

Та... като гледах филма, гледам че дори в държави като САЩ поне на филм на арествувания се дава право да звъни до дома и уведоми семейството си КЪДЕ и ЗАЩО изчезва.


Мене, като остро хелминтозно болна след 2,5 месеца водниста диария и повръщане ме третираха обаче в гр. Уддевалла, Швеция по-зле от престъпник (а не бях такава по никакъв начин).

Изчезнах внезапно и по отношение на Европейската харта за личността която поне българските психотерапевти и лекари спазват в България. Без сезиране. Без съд и присъда. Без свидетели. Тази харта Швеция е подписала, но очевидно - не спазва (вижте постингите ми тук накрая).

Бях третирана по-зле от престъпник в САЩ в "супердемократична" и "толерантна" Швеция.

Шведските медии все още отказват да се ровят в моя случай. Сигурно... За да не се разсмърди прекалено от лайната им.

КОМЕНТАР КЪМ КЛИПА
Та моите неудоволетворени молби да отида да уведомя децата си че ще изчезна от живота им се чуват от клипа.

 






Гласувай:
4



1. misbis - МИНАЛА СИ ПРЕЗ АДА МИЛА
14.08.2010 22:50
НО ТОВА НЕ ТЕ Е УБИЛО.И ТОВА Е НАЙ-ВАЖНОТО.
ОТ ТУК НАТАТЪК ЗНАЕШ КАКЪВ Е ПЪТЯ.
СЪРЦЕТО МИ Е С ТЕБ
цитирай
2. semtomovi - Адът опервертява индивида
15.08.2010 00:47
Абе, нашпрейваха ми стаята с нещо, което миришеше на тор сутрин цялата стая. Както и пепреха пепрения сос с още нещо от което гореше гръкляна и ставите и пиех по 8 литра вода за да "угася пожара"!!! На екс! Та днес имам страхотни проблеми с кръвообращението и сърцето. Разбира се, разказах всичко на сърдечния ми лекар и той ми даде силно лекарство за сърце и ще ме изследва. Викам да не съм отровена с нещо с храната и нощното им нашпрейване в Отделение 67? Не ме убиха изведнъж ама дали пък не в перспектива... Страхове, опасения, подозрения... при такива методи.

Да, твоята реплика ми я каза, някаква врачка по телефона от 1 бълг. вестник и тя. Дори ми посочи периода от време и изреди страшните месеци и годината. Така си беше. Ад си беше, най-долнопробен и най-прецизно организиран от поне 3 учреждения в общ широк "чадър" от сътрудници. Още 1 думичка - и вече физически ме няма. Това им бе посланието. А аз вместо още 1 страшна думичка съм обещала да ги издам с поне 1 милион думички, колкото са подли и гадни и долнопробно нечовешки!.

Най-лошото е, като развитие на личността, или като деградация, по-скоро, че много скоро вътре в скритото (или Затвореното Отделение) както наричат това Овдйелниинг 67 в НЕЛ, Троллетан, аз като "пациент" се научих да манипулирам обкръжението и пациенттелефона им. С тяхната практика да записват и подслушват всеки мой звук - по тяхната глава. Скоро там за пръв път през живота ми се научих да лъжа. Да казвам обратното на това което мисля. Дори се опитах да пробутам едно писмо до Учреждението което дава шведско поданство по майката на една пациентка и по една пациентка (щеше да крие писмото под камък по време на разходка, за да го пусна при моя втора разходка аз). Касаеше се опит за отказ от шведско поданство, защото нашата българска консулка обеща да дойде с колата си и да ме изкара от Отделението (казах, й че ако почака няколко дни да ми приготви ковчег, така бях изплашена първата седмица след терора на доктор Лий там) с колата си, идвайки чак от Стокхолм. В крайна сметка тя не дойде. Не можела да стори нищо за мене, тъй като двойното ми гражданство й пречело да ме измъкне като български гражданин от Ужасното място.

И тогава човек се учи да ги лъже, манипулира, да говори противното на това което мисли (а нима подобни гадни доктори-приятели и -мафиоти са заслужили истината и честноста?). Да им се усмихва когато ги мразии. Да изглежда смел когато се напикава от страх от тях. Всичко това го усвоих вътре за да ги държа на дистанция. Стигаше ми само факта, че секретен полицай преоблечен като чистач на всеки обед се вмъкваше в стаята ми и фотографираше записките ми под дюшека, пък аз си водех дневник за всичките им странности. И така го заварвах (ставах от масата в столовата и нарочно отивах в стаята си), как с гумени ръкавици ми обръща дюшека и ровчи за листчета и тетрадки със записки). В такава обстановка на суперподслушване човешкото същество се учи да е един от тях - лъжлив манипулатор.

Ето какво правят в Швеция от невинните си граждани - лъжливи манипулатори!

Ако мислиш, обаче, че НЕ ме е страх. Грешиш!
Пиша тука, точно защото продължава да ме е страх от такива брутални лъжци и убийци.
И защото искам да предпазя България и българите от подобно беззаконие и геноцид.
цитирай
3. misbis - нормално е да те е страх след такова преживяване,но
15.08.2010 07:38
гледай ТИ да имаш контрол над страха,не той тебе да управлява.А и знаеш,че страха е само едно чувство..той НЕ е реален.Това същото никога няма да се повтори с теб.
Относно отравянето- аз бях на няколко курса при Др.Емилова и нейната прочистваща програма ми подейства уникално.....
цитирай
4. semtomovi - еми аз съм на чай в момента и на минерална вода. разтоварвам с любеници )
15.08.2010 14:31
Когато в една държава правителство и социален департемент са разрешили на мафиотни групички лекари-приятели и социални служители-приятели с информаторки и местни тарторки да върлуват както им допадне против населението - страхът е основателен.
цитирай
5. semtomovi - 1. Mila...
18.08.2010 01:28
Е то оставаше и да ни избият. Както бяха планирали... )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: semtomovi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1440947
Постинги: 342
Коментари: 1106
Гласове: 727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930