Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2010 15:48 - Демокрация по българо-натовски в Ирак и Афганистан
Автор: semtomovi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1270 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 27.09.2010 16:30




 Ааа, най-сетне, сайтове като ЮТУБА бъкат от филми за техните "военни" и "цивилни подвизи".... Eто ги и резултатите от работата на великите български съюзници в Афганистан и Ирак. Ако бях первертна като техните политици и генерали, техните водачи, щях и аз да се кефя, да си извадя носията на баба от нощвите и да ги посрещна с хляб и сол на Летището в едната ръка и с камерата в другата.

Но уви.... не съм такава. Помощ, помогнете ми! Не мога да бъда первертна и насилна! Мъчих се, мъчих се мъчих се от 2001 година насам 9 години да повярвам в насилието им, да го заобикна, да му обърна гръб и да проредя стихове за любов, сънища и цветенца, но не стана.... Съвестта ми не ми позволи. Когато 3-годишни деца са оставени да просят вода и храна по шосетата, а други деца се убиват и инвалидизират ежедневно , а бащите им са затваряни голи и изнасилвани - пусто му, не мога и не мога да се изкефя дори веднъж като тях, камо ли да продуцирам дълги локумени фермани с техните подобни "подвизи", нито и да се бия в гърдите по българските вестници и телевизия и заедно с тия наши медии!

Българийо! Бъди горда с членството си в НАТО! Ето и плода му!

Знамена! Пагончета и звездички! Пагони и шнурчета за нашите детеубийни генерали! Токове по жълтите павета! Ураааа за вашата "демокрация" по света и у нас!!

България има нужда от тези наши войници да закърпим най-сетне след 21 години чакане нашите български следсоциалистически изровени пътища и разбитата ни държава, а не да разкъртваме пътищата и да разбиваме градовете и селата по чуждите държави! Да опазим нашите деца за да не бъдат оставяни на улицата, а не да оставяме на улицата иракските и афганистанските деца. Нашите деца са достатъчно гладни и умиращи у дома в България! Върнете се и се осъзнайте! Срам сте за България и българите!

Аз казвам "Не" на участието на България в окупационни войни по света! Ако и Вие сте против тях, моля кажете си Не-то отдолу.









Тагове:   Happy,   Ирак,   holliday,   Афганистан,


Гласувай:
2



1. semtomovi - 25 прочели призива ми тук, и никой от тях не е против убиването на малки деца в Афганистан и Ирак днес
28.09.2010 22:24
... говори много жалко за блогарите и посетителите в блог.бг

Изненадана съм и не очаквах от тях подобна реакция! Оле, много сте били кръвожадни???
Или реакцията ви касае обикновен расизъм - ми да ги трепят, нали са по-черни от нас и са мюсюлмани??? Боже така ли мислите наистина като си траете?

Но темата е отворена само 2 дни, да видим!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: semtomovi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1436406
Постинги: 342
Коментари: 1106
Гласове: 727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031